-Νάσο τι θα μας τραγουδήσεις; -Σάκη θα πω ένα τη Υπερμάχω και θα κλείσω με την αναστάσιμη λειτουργία #SurvivorGR
Τι καλημέρα ρε φίλε; Καλημέρα είναι να ξυπνάς με πρωινό στο κρεβάτι! Όλα τα άλλα είναι καλό κουράγιο!