Μου την έπεφτε σήμερα ένας μου λέει «είσαι με κάποιον αυτό τον καιρό;» Τι να σου πω παλικάρι μου, πάρτον τηλέφωνο εσύ και ρώτα τον γιατί εγώ βαρέθηκα! UNCATEGORIZED
Παιδιά είμαι πάρα πολύ καλή στο να νευριάζω κάποιον και μετά να του λέω «Τώρα γιατί νευριάζεις;» UNCATEGORIZED
Για να μην φάτε παγωτό το διάστημα Μάρτη- Απρίλη έλεγε και εσάς η μάνα σας «άσε να περάσει λίγο ο καιρός έχουν τα περσινά ακόμα;» UNCATEGORIZED
– Θες να συναντηθούμε; – Καλύτερα να μείνουμε σε αυτό που έχουμε – Τι έχουμε; – Τίποτα! UNCATEGORIZED