Του έστειλα “μου λείπεις” με καρδούλα και μου απάντησε “οκ”. Να φορέσω μαύρο ξώπλατο στην κηδεία του ή είναι too much; UNCATEGORIZED
Βγήκα έξω χωρίς του φακούς μου και νομίζω ότι είπα «Κάνε πιο πέρα και εσύ σε ένα δέντρο» UNCATEGORIZED
Όσοι επιβιώσουμε αυτό το καλοκαίρι, πιστεύω από Σεπτέμβρη θα φιλιόμαστε στους δρόμους με αγνώστους, έτσι χωρίς λόγο UNCATEGORIZED