Στέλνει Viber η μάνα μου: – Εχουμε κανένα μπόιλερ για απόψε γιατί νύσταξα; – Σπόιλερ ρε μάνα, ΣΠΟΙΛΕΡ #survivorGR UNCATEGORIZED
Θα τους βγει ο κώλος για 2 κρουασάν σήμερα! Εγώ ρε παίδες βαριέμαι να πάω μέχρι το περίπτερο! #SurvivorGR UNCATEGORIZED
Το καλύτερο πέσιμο πάντως αγόρια είναι να σας γουστάρουμε πρώτα μετά ό,τι βλακεία και να πείτε θα λέμε «αχ τι ωραία που τα λέει» UNCATEGORIZED
Η Ατάκα της Hμέρας: Μόλις με ενημέρωσε ο ξάδερφος μου, ότι με έβαλε υποδοχή στους καλεσμένους στον γάμο του. ΕΜΕΝΑ, που θα με ρώτανε «Πού κάθομαι» και θα λέω «Εδώ, 1-0» UNCATEGORIZED
Ο Νάσος ανέλυσε τους Μαχητές σε 1 λεπτό καλύτερα απο Ν τορέτα, Βασαλο και Ευριδικη σε 10 εκπομπές! #survivorGR UNCATEGORIZED