Η ωραιότερη βόλτα είναι στο Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, όπου θα ζήσουμε μία νέα εμπειρία στην επικοινωνία! ΕΙΔΗΣΕΙΣ