Από το 1961: Το κορυφαίο γαλακτομπούρεκο της Αθήνας θα το βρεις σ’ αυτό το ζαχαροπλαστείο. Ατελείωτες ουρές για ένα κоμμάτι του RESTRO
Ο παράδεισμος του καλού κρέατος: Η ταβέρνα της Αθήνας που φέρνει γεύσεις από κάθε μεριά της Ελλάδος RESTRO
Ξεχάστε όσα ξέρατε, γινόμαστε Σιβηρία: «Κλείδωσαν» τα Μερομήνια, άλλος καιρός φέτος, τέτοιο χιόνι δεν έχουμε ξαναδει ΕΛΛΑΔΑ
Τεράστιες μερίδες όνειρο: Το μαγαζί της Αθήνας που το κρέας δεν χωράει στο πιάτο! Ουρές καθημερινά RESTRO
Βγήκαν τα Μερομήνια για τον χειμώνα και τρομάζουν: «Μετά την 28η χιόνια και στην Αθήνα! Για τρεις μήνες…» ΕΛΛΑΔΑ