Φεστιβάλ Δήμου Αμαρουσίου 2022: Παρουσία του Δημάρχου Θ. Αμπατζόγλου και πλήθους κόσμου, ο Σταύρος Ξαρχάκος παρουσίασε “τα ωραιότερα τραγούδια”