Τρίτη, 16 Απριλίου 2024

Οδηγός μπήκε καταλάθος σε... πίστα αγώνων και συμμετείχε στον αγώνα

Απίστευτο γεγονός

13 Νοεμβρίου 2020 15:27
Οδηγός μπήκε καταλάθος σε... πίστα αγώνων και συμμετείχε στον αγώνα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Ένα απίστευτο και σπάνιο γεγονός συνέβη σε αγώνα αυτοκινήτων, και συγκεκριμένα στη γνωστή πίστα του Interlagos στη Βραζιλία, όπου μπήκε ξαφνικά στην πίστα ένα λευκό Mini Countryman. Επίσης δείτε μία απίστευτη έκρηξη που έγινε σε κινέζικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Συγκεκριμένα η οδηγός του λευκού αυτοκινήτου, που μετείχε σε μια αγωνιστική δραστηριότητα σε χώρο παρακείμενο της πίστας μπερδεύτηκε και μπήκε απευθείας μέσα σε αυτήν, ενώ τα αυτοκίνητα του ενιαίου αγωνίζονταν.

Φυσικά βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας προκειμένου να απομακρυνθεί το λευκό Mini με την οδηγό του, ενώ το βέβαιο είναι πως θα αναζητηθούν ευθύνες από τους υπεύθυνους ασφαλείας.

Δείτε το βίντεο

Μπορούν να σώσουν τον πλανήτη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Με τους Ευρωπαίους πολίτες να αντιλαμβάνονται τις κλιματικές αλλαγές στον πλανήτη, το 43% θεωρούν καλή λύση για την επίλυση του προβλήματος την χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα της έρευνας που πραγματοποίησε η EVBox Mobility Monitor στην ετήσια έκθεσή της σχετικά με την προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη.

Στην έρευνα μετείχαν 3.600 Ευρωπαίοι πολίτες από τις Κάτω Χώρες, τη Γερμανία, τη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Νορβηγία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Άλλα στοιχεία της έρευνας αναφέρουν ότι ένα μεγάλο ποσοστό των Ευρωπαίων πολιτών (62%) θεωρεί την κλιματική αλλαγή ως ένα προσωπικό ζήτημα και ότι θα πρέπει να βοηθήσουν περισσότερο για να σώσουν τον πλανήτη, ενώ το 74% επιθυμεί να επενδύσει αγοράζοντας ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Σε αυτό το ποσοστό εντάσσονται και αυτοί που ήδη οδηγούν όχημα μηδενικών εκπομπών. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (62%) δηλώνουν ότι η μείωση των εκπομπών CO2 στις μεταφορές είναι σημαντική και ότι το συντομότερο θα πρέπει να επιλυθούν τα όποια προβλήματα υπάρχουν.

Ωστόσο τα μεγαλύτερα εμπόδια στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένουν οι σταθμοί φόρτισης, καθώς θέτουν ως ένα βασικό πρόβλημα την διαθεσιμότητα των δημόσιων σημείων φόρτισης.

Κάποιοι Ευρωπαίοι πολίτες έθεσαν και τον προβληματισμό τους αν η φόρτιση σε δημόσιους φορτιστές είναι ιδιαίτερα ακριβή, γεγονός που θα αποτελέσει αποτρεπτικό παράγοντα στην εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης λόγω κόστους. Το Athensmagazine.gr σας προτείνει να δείτε το νέο Dacia LODGY.

Η Ελλάδα είναι η οικονομικότερη χώρα

Ο ετήσιος Δείκτης Κόστους Αυτοκινήτου, το Car Cost Index, αποτελεί μια περιεκτική ανάλυση η οποία αποκαλύπτει το πραγματικό κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου.

Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται το κόστος καυσίμων, η απόσβεση, οι φόροι, η ασφαλιστική κάλυψη και το κόστος συντήρησης και η σχετική έρευνα γίνεται σε 18 ευρωπαϊκές χώρες: Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Ηνωμένο Βασίλειο. Και, φυσικά, Ελλάδα.

Αυτή η έρευνα -τα αποτελέσματά της δημοσίευσε η LeasePlan- αναδεικνύει τη χώρα μας ως την πιο οικονομική για χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όμως, σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, το κόστος χρήσης του δεν είναι ανταγωνιστικό σε σχέση με το κόστος χρήσης ενός αυτοκινήτου με μηχανή εσωτερικής καύσης (ICE).

Ταυτόχρονα, βάσει της ίδιας έρευνας, το κόστος χρήσης diesel αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι το χαμηλότερο μεταξύ των χωρών που συμμετείχαν στην ίδια έρευνα.

Γενικότερα, η Ελλάδα είναι μια από τις πιο οικονομικές χώρες για οδήγηση αυτοκινήτου, καθώς έχει από τα πιο χαμηλά συνολικά μηναία κόστη χρήσης -501 ευρώ, κατά μέσο όρο- σε σύγκριση με άλλες χώρες. Στην πλειονότητα των κρατών που συμμετείχαν στην έρευνα, η μετακίνηση με ηλεκτρική ενέργεια είναι πιο προσιτή από τη βενζίνη και το diesel στη μεσαία κατηγορία.

Σε σχέση με το ΑΕΠ της κάθε χώρας, το συνολικό κόστος χρήσης είναι το υψηλότερο για τους οδηγούς στην Ιταλία και την Πορτογαλία και το χαμηλότερο για τους οδηγούς στη Δανία και τη Σουηδία. Ακόμη, η Νορβηγία και η Ελβετία είναι τα πιο ακριβά κράτη για οδήγηση αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης (ICE). Αντίθετα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά φθηνότερα από όλα τα ICE στη Νορβηγία και φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα στην Ελβετία.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία compact (C1) είναι ανταγωνιστικά ως προς το κόστος σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, ενώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία μεσαίου μεγέθους (D2) είναι ανταγωνιστικά ως προς το κόστος σε 14 ευρωπαϊκές χώρες.

Ταυτόχρονα, καμία χώρα δεν διαθέτει αυτή τη στιγμή ανταγωνιστικά, ως προς το κόστος χρήσης, ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην κατηγορία executive (E2).

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share