Τρίτη, 04 Αυγούστου 2020

Παίρνει ένα κομμάτι ψωμί και το τυλίγει στην πατούσα - Το αποτέλεσμα; Θαυματουργό

Θα το κάνετε σίγουρα!

11 Ιουλίου 2020 10:01
Παίρνει ένα κομμάτι ψωμί και το τυλίγει στην πατούσα - Το αποτέλεσμα; Θαυματουργό
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Follow us on Google News

Ξέρετε τι θα γίνει αν κάθε μέρα βάζετε ένα κομμάτι ψωμί στην πατούσα σας; Πρόκειται για ένα κόλπο που θα τρέξετε για να το κάνετε. Το Athensmagazine.gr, μετά τους κινδύνους του ψωμιού στην υγεία, θα σας παρουσιάσουμε το απόλυτο κόλπο που θα βάλει τέλος στον εφιάλτη.

Συγκεκριμένα, με το που ανεβεί η θερμοκρασία βγαίνουν αμέσως τα σανδάλια, ενώ πολλές ξεχνάνε εντελώς τα παπούτσια και επιλέγουν να περπατήσουν ξυπόλυτες στην παραλία ή στο γρασίδι. Γι’αυτό είναι πολύ σημαντικό αυτούς τους μήνες να περιποιηθούμε πιο πολύ τα πόδια μας από ότι συνήθως.

Πώς να έχω λείες πατούσες

Με το κόλπο που θα δείτε παρακάτω, τα πόδια σας θα γίνουν λεία και απαλά σε χρόνο μηδέν!

Ψωμί και μηλόξυδο

Ακούγεται λίγο παράξενο, αλλά κάνει θαύματα. Πάρτε ένα κομμάτι ψωμί και βουτήξτε το σε μηλόξυδο. Τυλίξτε το γύρω από το πόδι σας με σελοφάν και αφήστε το για το βράδυ. Θα δείτε πολύ μεγάλη διαφορά το πρωί.

Δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας αν σταματήσετε να τρώτε ψωμί - Ξανασκεφτείτε το...

Το ψωμί είναι ένα από τα βασικά συνοδευτικά στο κάθε γεύμα μας, και πολλοί δεν μπορούν να το κόψουν. Τι θα συμβεί όμως αν πάρετε αυτή την μεγάλη απόφαση;

Λευκό, ολικής, πολύσπορο μας χορταίνει ή μας δημιουργεί την αίσθηση του πρηξίματος λόγω κατακράτησης υγρών, άρα αμέσως μετά την κατανάλωση του ξαναπεινάμε; Αν καταναλώνετε ψωμί πρέπει να προσέχετε πάντα ποιο αγοράζετε, γιατί μετά από αυτή την καταγγελία που έκανε μια φουρνάρισσα, έχουμε αλλάξει γνώμη για τους φούρνους και αυτό που πουλάνε.

Τι συμβαίνει πραγματικά στο σώμα μας αν κόψουμε το ψωμί;

1. Απώλεια υγρών:

Όταν μειώσεις την πρόσληψη υδατανθράκων, το πρώτο πράγμα που παρατηρείς είναι το πόσο γρήγορα, σχεδόν μαγικά χάνεις βάρος. Μόνο που αυτό που χάνεις δεν είναι λίπος, αλλά νερό. «Οι υδατάνθρακες που αποθηκεύονται στο σώμα με τη μορφή γλυκογόνου, αποθηκεύουν τρεις έως τέσσερις φορές το βάρος του σε νερό», αναφέρουν οι διαιτολόγοι. Επομένως μόλις σταματήσεις την πρόσληψη υδατανθράκων και ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς τις αποθήκες γλυκογόνου σου, σίγουρα θα χάσεις μία καλή ποσότητα βάρους.

2. Κολλάς τη «γρίπη» των χαμηλών υδατανθράκων:

«Οι υδατάνθρακες είναι η κύρια πηγή ενέργειας του εγκεφάλου», λένε οι διαιτολόγοι. «Όταν ένα άτομο ελαττώνει την πρόσληψη υδατανθράκων, ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί σωστά, ειδικά όταν τα αποθέματα γλυκογόνου μειώνονται». Τελικά, όταν όλο αυτό το γλυκογόνο χαθεί, το σώμα σου διασπά το λίπος και «ξεμένει» από αυτά τα μικρά τεμάχια άνθρακα, που αποκαλούνται, κετόνες. Το αποτέλεσμα; Άσχημη αναπνοή, ξηροστομία, κόπωση, ζαλάδες, αϋπνία, ναυτία και θολούρα. Έτσι φαίνεται, πως έχεις τη γρίπη.

3. Κίνδυνος καρδιακών παθήσεων και αστάθεια διαβήτη:

Ο τύπος των υδατανθράκων που κόβεις, κάνουν μεγάλη διαφορά εδώ. Για παράδειγμα, μία έρευνα που έγινε το 2015, ανακάλυψε, πως οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες αυξάνουν τα επίπεδα του λιπαρού οξέος στο σώμα, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο κίνδυνος καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2. Από την άλλη τα δημητριακά ολικής αλέσεως, μπορούν να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα σου και να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου, της παχυσαρκίας και διαβήτη τύπου 2. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη.

4. Χάνεις ενέργεια:

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πηγή σιδήρου, μαγνησίου, και βιταμινών Β, οι οποίες είναι κρίσιμες για τη διατήρηση των επιπέδων ενέργειας, αναφέρει μία έρευνα, στην οποία σημειώνεται, ότι πολλοί άνθρωποι είναι ήδη ανεπαρκείς σε μαγνήσιο. Επιπλέον, δεδομένου ότι οι υδατάνθρακες είναι η προτιμώμενη πηγή «καυσίμου» του σώματός σας, όλα τα κύτταρά σας αποδυναμώνονται και δεν αποδίδουν σωστά.

5. Δεν ενεργείσαι:

Η πρόσληψη υδατανράκων ολικής αλέσεως, παίζει σημαντικό ρόλο στο πόσες φυτικές ίνες λαμβάνεις. Σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη το 92% των νέων στην Αμερική δεν λαμβάνουν αρκετές. Οι φυτικές ίνες, το δύσπεπτο τμήμα των φυτών, όχι μόνο βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, μειώνουν τον κίνδυνο της παχυσαρκίας και των χρόνιων παθήσεων, αλλά διατηρεί την ανάγκη σου για τουαλέτα σταθερή.

TAGS
 

Περίεργα-Funny

Ροή ειδήσεων

Share