Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024

Απίστευτο: Σε αυτόν τον δρόμο απαγορεύονται οι φωτογραφίες για το Instagram!

Δες γιατί!

20 Οκτωβρίου 2019 14:00
Απίστευτο: Σε αυτόν τον δρόμο απαγορεύονται οι φωτογραφίες για το Instagram!

Η πιο περίεργη απαγόρευση! Το Instagram είναι το απόλυτο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και η φρενίτιδα για την τέλεια σέλφι έχει κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια, ενώ έχουμε θρηνήσει και θύματα κατά αυτή την προσπάθεια. Μια μικρή συνοικία στο Παρίσι, βάζει τέλος στην χρήση του Instagram στους δρόμους της, και απαγορεύει τις φωτογραφίες!

Δείτε επίσης: Η Influencer που δείχνει την αλήθεια πίσω από τις τέλειες φωτογραφίες του Instagram!

Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν βαρεθεί να βλέπουν εκατομμύρια τουρίστες να φωτογραφίζονται έξω από τα σπίτια τους, παραβιάζοντας κάπως τα όρια της προσωπικής του ιδιοκτησίας. Θα είναι παγκοσμίως ο πρώτος δρόμος όπου απαγορεύονται οι φωτογραφίες. Συνεπώς, αποφάσισαν να τελειώσουν αυτή την «κακή» συνήθεια των ανθρώπων, αυτό σημαίνει, όμως, ότι μπορούν να βγάζουν φωτογραφίες εάν δεν τις ανεβάζουν στο Instagram; Κανείς δεν ξέρει.

Οι Γάλλοι που κατοικούν στα κτίρια γύρω από την πλακόστρωτη Rue Cremieux, ένας δρόμος πολύ γνωστός στα social media και τα ταξιδιωτικά blog, πιέζουν το δημοτικό συμβούλιο της πόλης να περιορίσει την πρόσβαση στη γειτονιά τους, τουλάχιστον κάποιες ώρες μέσα στην ημέρα. Οι τουρίστες συνωστίζονται καθημερινά για να τραβήξουν σέλφι στο δρομάκι, κάτι που έχει κουράσει τους μόνιμους κατοίκους.

Φαντάσου να πίνεις τον καφέ σου στο μπαλκόνι σου, με την πιτζάμα σου, και από κάτω να κάνουν photoshooting… αρκετά αστείο αλλά και εκνευριστικό!

Ένας ντόπιος λέει χαρακτηριστικά:

Καθόμαστε να φάμε και απ’ έξω άνθρωποι τραβάνε φωτογραφίες, ράπερς γυρίζουν για ώρες βίντεο κλιπ δίπλα στο παράθυρο μας και γυναίκες διοργανώνουν τα bachelorette πάρτι, στριγγλίζοντας. Είναι εξαντλητικό

Μάλιστα ένας από τους κατοίκους, εκμεταλλεύτηκε χιουμοριστικά το γεγονός και δημιούργησε λογαριασμό στο Instagram, όπου ανεβάζει φωτογραφίες με πολλούς τουρίστες που φωτογραφίζονται στη Rue Cremieux, σε πολλές και διαφορετικές πόζες. Με αυτό τον τρόπο παρουσιάζεται η τρέλα που κατακλύζει τον σύγχρονο κόσμο για να αποκτήσουν την τέλεια φωτογραφία και προφανώς να την ανεβάσουν για τα πολυπόθητα likes.

Αυτό σχολιάζει και η ταξιδιωτική blogger Κρις Μόρτον λέγοντας:

H αναζήτηση της τέλειας φωτογραφίες, μπορεί να γίνει μεγάλο πρόβλημα για τους μόνιμους κατοίκους.

Οι ντόπιοι ζητούν από τον δήμο να τοποθετήσει μια πύλη στον πλακόστρωτο δρόμο, που θα μπορεί να κλείνει τις ώρες που το φως είναι το κατάλληλο για μια φωτογραφία, αφού τότε προσελκύονται οι τουρίστες. Πιο συγκεκριμένα επιθυμούν να κλείνουν το δρόμο κατά την ανατολή και τη δύση του ηλίου, αλλά και τα απογεύματα και μέσα στα Σαββατοκύριακα. Μήπως θα πληρώνουν και είσοδο στο τέλος;

Ο δρόμος οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι είναι πολύ γραφικός… μη κρύβεσαι και εσύ θα επιθυμούσες να τον επισκεφτείς και σκέφτεσαι τον εαυτό να ποζάρει και να βολτάρει σε αυτόν! Είναι μια καλή ιδέα για ταξίδι, αν και οι φωτογραφίες μπορεί να μην τραβηχτούν ποτέ.

Για ποιο απίστευτο λόγο οι άνθρωποι του 19ου αιώνα δεν χαμογελούσαν ποτέ στις φωτογραφίες;

Γιατί τα ζευγάρια του στις φωτογραφίες του 19ου αιώνα ήταν σχεδόν... ανέκφραστα; Ο Αμερικανός συγγραφέας Mark Twain είχε γράψει για αυτό το νιόπαντρο ζευγάρι της φωτογραφίας, που δείχνει σαν να το έχουν στείλει σε... καταναγκαστικά έργα: "Η φωτογραφία είναι το πιο σημαντικό έγγραφο και δεν υπάρχει τίποτε πιο καταδικαστικό από ένα ανόητο χαμόγελο που θα μείνει εκεί για πάντα". Το γέλιο ήταν για τους... φτωχούς, τους έκφυλους και τους μεθυσμένους

Την άποψη αυτή του Twain υποστήριζαν φυσικά και άλλοι στην εποχή του, οι οποίοι πίστευαν ότι το χαμόγελο κάνει τον άνθρωπο να δείχνει... γελοίος.

Όπως και παλαιότερα στους πίνακες – πορτραίτα (παράδοση την οποία "κληρονόμησε" η φωτογραφία) δύσκολα θα δει κανείς κάποιον με μειδίαμα στο πρόσωπο.


"Τον 17ο αιώνα στην Ευρώπη ήταν διαδεδομένη η άποψη ότι αυτοί που χαμογελούσαν πλατιά ήταν οι φτωχοί, οι έκφυλοι, οι μεθυσμένοι και όσοι ήταν στο χώρο της διασκέδασης" ανέφερε σε άρθρο του ο καλλιτέχνης, συγγραφέας και λέκτορας στη Σχολή Καλών Τεχνών του πανεπιστημίου του Κέμπριτζ Nicholas Jeeves.

Τα χαμόγελα θεωρούνταν ότι παραβίαζαν τα όρια της ευπρέπειας.

Το 1703 ένας Γάλλος συγγραφέας είχε γράψει περιφρονητικά για "ανθρώπους που σηκώνουν το πάνω τους χείλος τόσο ψηλά, που... σχεδόν φαίνονται τα δόντια τους". "Και όχι μόνο είναι αγενές συνέχισε- αλλά γιατί να το κάνουν; Αφού η Φύση μάς έδωσε χείλια για να τα κλείνουμε".

Ποιος είναι ο πιτσιρικάς της φωτογραφίας, που έγινε ζεν πρεμιέ;

Μπορείτε να αναγνωρίσετε τον πιτσιρικά της φωτογραφίας που αργότερα έγινε ζεν πρεμιέρ και έπαιξε στην ομάδα του Παναθηναικού;

Το αγοράκι της φωτογραφίας ήταν ο κορυφαίος ζεν πρεμιέ του ελληνικού κινηματογράφου.Πρωταγωνίστησε σε περισσότερες από τριάντα κινηματογραφικές ταινίες.

Κέρδισε δύο φορές το βραβείο του πρώτου ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά και την καρδιά πλήθους θαυμαστριών. Για τα κορίτσια που έβλεπαν τις ασπρόμαυρες ταινίες του ήταν ο ακαταμάχητος άντρας που συνδύαζε αρρενωπότητα και αυθεντικότητα. Παιδί μικροαστικής οικογένειας γεννήθηκε και μεγάλωσε στου Ζωγράφου. Ο λόγος είναι για τον ηθοποιό Νίκο Κούρκουλο! Δείτε ακόμα:Η ορφανή ηθοποιός και η κρυφή σχέση με τον Γιώργο Γαβριηλίδη!

Έχασε τον έναν αδερφό του σε ναυάγιο και τον άλλον σε δυστύχημα σε οικοδομή. Ο πατέρας του διατηρούσε κουρείο και εκείνος έκανε διάφορες δουλειές για να τον βοηθήσει. Δούλεψε εργάτης στη βιομηχανία και δεν ονειρευόταν να γίνει ηθοποιός. Μεγάλη του αγάπη ήταν ο αθλητισμός. Ασχολήθηκε με το μπάσκετ, την κολύμβηση, αλλά τελικά τον κέρδισε το ποδόσφαιρο.

Έτσι ο νεαρός αγωνίστηκε ως μεσοεπιθετικός στην αγαπημένη του ομάδα, τον Παναθηναϊκό. Το ποδόσφαιρο του προσέφερε δόξα, αλλά όχι χρήματα. Πέρασε στη Νομική, την οποία γρήγορα εγκατέλειψε για να δώσει εξετάσεις στη Δραματική Σχολή. Μέχρι τα 19 μου χρόνια σχεδόν δεν ήξερε το θέατρο. Δεν είχε παρακολουθήσει θεατρικές παραστάσεις, ίσως μόνο κάποιες επιθεωρήσεις. Δεν πίστεψε ότι θα γίνει σταρ, γρήγορα όμως αναδείχθηκε σ’ έναν από τους σημαντικότερους πρωταγωνιστές του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Στο πρόσωπό του ο Νίκος Φώσκολος βρήκε τον ιδανικό ήρωα για να ενσαρκώσει στο πανί τον φτωχό, αλλά τίμιο δημοσιογράφο, αστυνομικό, εργάτη.

Στα 32 του συμμετείχε στην παράσταση που άφησε εποχή και έπαιξε 320 βράδια στο Μπρόντγουεϊ. Χόρεψε στους ρυθμούς του Μάνου Χατζιδάκι, ενώ στη πρεμιέρα, ειδοποιήθηκε με τηλεγράφημα για τη γέννηση του γιου του. Στον κινηματογράφο πήρε μέρος στις πιο επιτυχημένες κοινωνικές ταινίες και διακρίθηκε για το υποκριτικό του ταλέντο. Η συμβολή του στην ανάπτυξη του Εθνικού Θεάτρου θεωρείται καταλυτική. Ως θιασάρχης κατάφερε να αναπτύξει την παιδική σκηνή του Εθνικού, το θεατρικό εργαστήρι, την πειραματική σκηνή, τον θίασο περιοδείας και συνολικά «εννέα σκηνές, να τρέχουν με ταχύτητα». ...

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share