Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2019

H νέα μόδα γυμναστικής: Κάνε γιόγκα πίνοντας μπύρες!

Δύο σε ένα!

17 Οκτωβρίου 2019 18:06
H νέα μόδα γυμναστικής: Κάνε γιόγκα πίνοντας μπύρες!

Η «γιόγκα της οργής» είναι ένα νέος είδος γυμναστικής που ξεκίνησε από τον Καναδά και πλέον κατακτά και τις ΗΠΑ. Μία νέα τάση στον τομέα της άθλησης γίνεται μόδα και μπορείς να πίνεις και μπύρες!

Δείτε επίσης: Μάθε γιατί το περπάτημα σώζει ζωές!

Η «γιόγκα της οργής» είναι ένα νέος είδος γυμναστικής που ξεκίνησε από τον Καναδά και πλέον κατακτά και τις ΗΠΑ.

Η καθηγήτρια Αμάντα Κάουφμαν υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται για μία εναλλακτική γιόγκα.

H νέα μόδα γυμναστικής: Κάνε γιόγκα πίνοντας μπύρες!

«Είναι διαφορετική από την παραδοσιακή γιόγκα, όπου το φως είναι χαμηλό και η μουσική απαλή. Η "γιόγκα της οργής" είναι ακριβώς το αντίθετο».

Η Αμάντα άρχισε να διδάσκει γιόγκα πριν από επτά χρόνια, αλλά τα τελευταία δύο χρόνια, υιοθέτησε μια νέα τεχνική που, όπως η ίδια δηλώνει, είναι περισσότερο στο στυλ της.

«Πολλοί άνθρωποι μένουν μακριά από τη γιόγκα επειδή σκέφτονται: "Δεν είμαι αρκετά καλός" ή "τι θα σκέφτονται οι άλλοι που με βλέπουν;"
Εδώ, μπορείτε να είστε ο εαυτός σας».

«Η τεχνική είναι διαφορετική. Αντί να χαλαρώνετε το μυαλό σας, αντί να προσπαθείτε να απομακρύνετε ήρεμα την αρνητική ενέργεια, την απομακρύνετε όσο πιο δυνατά μπορείτε».

Οι συμμετέχοντες στο μάθημα της Αμάντα πίνουν μπύρα, κάνουν χειρονομίες προτάσσοντας ακόμη και το μεσαίο δάκτυλο και βγάζουν κραυγές που πιθανότατα θα ακούγαμε σε ροκ συναυλία.

Η ιδέα του να απελευθερώνεις το στρες και την αρνητική ενέργεια φωνάζοντας, ουρλιάζοντας ή ακόμα και σπρώχνοντας κάποιον έχει πολλούς φαν.

H νέα μόδα γυμναστικής: Κάνε γιόγκα πίνοντας μπύρες!

«Ακούγοντας μουσική στη διαπασών, φωνάζεις αποβάλλοντας την αρνητική ενέργεια. Αυτός είναι ο στόχος», λέει η Αμάντα.

Η καθηγήτρια δηλώνει ότι η ψυχική υγεία είναι τόσο σημαντική όσο η σωματική υγεία και η γιόγκα της οργής συνδυάζει αυτά τα δύο.

Επιτρέπεται τελικά η γυμναστική στην εγκυμοσύνη;

Τι λέει η έρευνα όσον αφορά την άσκηση στη διάρκεια της κύησης; Οι εγκυμονούσες λαμβάνουν ένα καταιγισμό πληροφοριών για πιθανούς κινδύνους για αυτές και το έμβρυο κατά τη διάρκεια της κύησης. Η λίστα με τις τροφές, τις τοξίνες και τους περιβαλλοντικούς κινδύνους ολοένα και μεγαλώνει, και το αν μπορείς να κάνεις γυμναστική απασχολεί.

Δείτε επίσης: Γιατί οι γάτες είναι επικίνδυνες κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Αποτέλεσμα αυτού είναι πως ορισμένες γυναίκες πιστεύουν πως είναι πιο ασφαλές το να αποφεύγουν οποιονδήποτε πιθανό κίνδυνο κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, ανεξαρτήτως αν είναι μεγάλος ή μικρός. Η έντονη άσκηση συχνά θεωρείται ένας από αυτούς τους κινδύνους κάτι το οποίο διαψεύδεται όμως από πρόσφατη έρευνα της Δρ. Κάσια Μπίθαμ και συνεργατών της από το Καθολικό Πανεπιστήμιο του Μπρισμπέιν.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η άσκηση ακόμη και υψηλής έντασης, εφόσον η γυναίκα είναι προπονημένη, είναι ασφαλής ακόμα και στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης.

Οι ερευνητές συνέλεξαν στοιχεία από 15 μελέτες σε σύνολο 32.703 εγκύων. Αυτό που διαπίστωσαν είναι πως η έντονη άσκηση είναι ασφαλής τόσο για τη μέλλουσα μητέρα όσο και για το έμβρυο.

Επιτρέπεται τελικά η γυμναστική στην εγκυμοσύνη;

Οι μελέτες εξέτασαν μία σειρά από επιπτώσεις που είχε τόσο στη μητέρα όσο και στο βρέφος και καμία δεν έδειξε κάποια επίφοβη αύξηση στον κίνδυνο. Δεν υπήρξε καμία διαφορά στο βάρος γέννησης του βρέφους και ειδικότερα καμία διαφορά στον αριθμό των βρεφών που γεννήθηκαν μικρότερα ανάλογα με το χρόνο κύησης.

Για τις γυναίκες που είχαν υγιές σωματικό βάρος, η έντονη σωματική άσκηση δεν επηρέαζε το βάρος που προστέθηκε κατά την εγκυμοσύνη ενώ ακολούθησαν την προσδοκώμενη πορεία αύξησης βάρους όσο προχωρούσε η εγκυμοσύνη.

Παράλληλα, στις γυναίκες που ήταν υπέρβαρες και παχύσαρκες, και εκείνες για τις οποίες θα ήταν δυσκολότερο το να τηρήσουν τα συνιστώμενα όρια πρόσληψης βάρους κατά την εγκυμοσύνη, η έντονη σωματική άσκηση έδειξε να μειώνει την αύξηση του μητρικού σωματικού βάρους. Σχετίστηκε επίσης με μία ελαφρώς χαμηλότερη πιθανότητα γέννησης πρόωρων βρεφών.

Οι έγκυοι βέβαια θα πρέπει να είναι προσεκτικές όταν κάνουν γυμναστική υψηλής έντασης κατά το τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, όπως τρέξιμο, άλματα ή όταν σηκώνουν βάρη. Σε κάθε περίπτωση ο γιατρός τους θα πρέπει να τις συμβουλεύσει. Τα ευρήματα της νέας έρευνας δείχνουν πως ορισμένοι τύπου αυτών των δραστηριοτήτων δεν επηρεάζουν το βρέφος αλλά ακόμα δεν είναι γνωστό αν αποδυναμώνουν τους μύες του πυελικού εδάφους που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ακράτεια.

Γιατί ο θυροειδής εμφανίζεται την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Οι γυναίκες όταν επιθυμούν να κάνουν ένα παιδί πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα τον θυροειδή τους αφού μπορεί να τους προκαλέσει επιπλοκές αν δεν είναι ρυθμισμένος! Γιατί όμως ο θυροειδής εμφανίζεται την περίοδο της εγκυμοσύνης;

Oι ειδικοί εξηγούν ότι η ορμονική «έκρηξη» που συνοδεύει την εγκυμοσύνη επηρεάζει, μεταξύ άλλων, και την έκκριση αυτών των ορμονών που ο ρόλος τους είναι να ρυθμίζουν το μεταβολισμό. Να σας θυμίσουμε: Το άγχος του πατέρα επηρεάζει το έμβρυο στην εγκυμοσύνη!

Συγκεκριμένα, αυξάνονται οι τιμές της λεγόμενης ολικής Τ3 και Τ4, ενώ οι τιμές της ελεύθερης Τ3 και Τ4, καθώς και της ορμόνης TSH παραμένουν σταθερές. Oι αλλαγές αυτές θεωρούνται φυσιολογικές και αναμενόμενες.
Υπάρχουν, όμως, και ορισμένες μεταβολές στη λειτουργία του θυρεοειδούς που υποκρύπτουν κάποιο πρόβλημα και μπορεί να παρουσιαστούν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

undefined

Σε αυτή την περίπτωση, αλλά και όταν το πρόβλημα προϋπάρχει της εγκυμοσύνης, πρέπει να λάβετε την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή και να παρακολουθείτε συστηματικά το θυρεοειδή σας.

Αν και δεν υπάρχουν «επίσημες» οδηγίες για το πότε πρέπει να γίνεται ο έλεγχος ρουτίνας του θυρεοειδούς στις εγκύους, επειδή οι παθήσεις του είναι συχνές στη χώρα μας (και γενικά στις μεσογειακές χώρες), καλό είναι ο αιματολογικός έλεγχος των θυρεοειδικών ορμονών να γίνεται στην αρχή της εγκυμοσύνης.

O λόγος είναι απλός: O ορμονολογικός έλεγχος είναι ο μοναδικός τρόπος για να αποκαλυφθεί μια πάθηση του θυρεοειδούς κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όταν η γυναίκα δεν είχε ποτέ προηγουμένως αντίστοιχο πρόβλημα! Τα πιθανά συμπτώματα (π.χ. η κόπωση και η αύξηση του βάρους, που συνοδεύουν τον υποθυρεοειδισμό, ή η ευερεθιστότητα και η ταχυκαρδία, που οφείλονται στον υπερθυρεοειδισμό) «καλύπτονται» από τα συμπτώματα της εγκυμοσύνης, οπότε οι εξετάσεις είναι ο μόνος τρόπος για να φανεί αν τελικά αυτά οφείλονται σε θυρεοειδική δυσλειτουργία ή αποκλειστικά στην εγκυμοσύνη.

Είναι σημαντικό, λοιπόν, να εξεταστείτε στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης, επειδή κατά τη διάρκεια των πρώτων 10-12 εβδομάδων -φάση κατά την οποία διαμορφώνονται τα ζωτικά όργανά του- το έμβρυο εξαρτάται αποκλειστικά από τη μητέρα του για την παραγωγή των θυρεοειδικών ορμονών, που συμβάλλουν στη νευρολογική του ανάπτυξη. Εάν οι εξετάσεις σας είναι φυσιολογικές και δεν έχετε προϋπάρχουσα θυρεοειδοπάθεια, τότε δεν χρειάζεται να τις επαναλάβετε. Εάν, όμως, φανεί κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη λήψη των κατάλληλων φαρμάκων, τα οποία θα σας συστήσει ο ενδοκρινολόγος σας.

Υπάρχει μία κατηγορία γυναικών που οι ενδοκρινολόγοι τοποθετούν σε μια «γκρίζα ζώνη», όσον αφορά τη λειτουργία του θυρεοειδούς τους. Πρόκειται για τις γυναίκες που γνωρίζουν ήδη ότι έχουν αυξημένα αντισώματα κατά του θυρεοειδούς τους ή το ανακαλύπτουν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Oι γυναίκες αυτές έχουν μεν αυξημένα αντισώματα κατά του θυρεοειδούς, αλλά οι τιμές των θυρεοειδικών ορμονών τους είναι φυσιολογικές. Η κατάσταση αυτή ονομάζεται «ευθυρεοειδισμός σε έδαφος αυτοάνοσης θυρεοειδοπάθειας». Τα αυξημένα αντισώματα αποτελούν «αποδεικτικό στοιχείο» ότι υπάρχει μια προδιάθεση για την εκδήλωση υποθυρεοειδισμού. Επιπλέον, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες, οι γυναίκες αυτές κινδυνεύουν περισσότερο να αποβάλουν ή να εκδηλώσουν θυρεοειδίτιδα μετά τον τοκετό. Κατά κανόνα, σε αυτές τις περιπτώσεις, οι ενδοκρινολόγοι δεν χορηγούν θυροξίνη, επειδή δεν είναι ευρέως αποδεκτό ότι ωφελεί. Εάν, όμως, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης η γυναίκα γίνει υποθυρεοειδική, τότε λαμβάνει θυροξίνη.

 

Περίεργα-Funny

Ροή ειδήσεων

Share