Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Μπορεί να πέσει το αεροπλάνο από τα κενά αέρος; Όλη η αλήθεια!

Ένα φθηνότερο εισιτήριο σημαίνει μία λιγότερο ασφαλή πτήση;

2 Σεπτεμβρίου 2019 13:08
Μπορεί να πέσει το αεροπλάνο από τα κενά αέρος; Όλη η αλήθεια!

Eίναι μία φθηνότερη πτήση λιγότερο ασφαλής; Τι θα συμβεί αν χτυπήσει το αεροπλάνο κεραυνός; Τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα τις έχουν οι ίδιοι οι άνθρωποι που σας σερβίρουν τον καφέ και τα σνακ σας. 6+1 αλήθειες για τα αεροπλάνα που δεν γνώριζε κανείς!

Οι αεροσυνοδοί τα βλέπουν όλα και ξέρουν όλες τις λεπτομέρειες μίας πτήσης. Γιατί τα καθίσματα και τα τραπεζάκια πρέπει να είναι σε όρθια θέση κατά την απογείωση και την προσγείωση


Κατά τη διάρκεια μίας εκκένωσης, κάθε δευτερόλεπτο μετράει για να βγούμε από το αεροπλάνο, κι αν ένα τραπεζάκι είναι ανοιχτό θα καθυστερήσει την έξοδο των επιβατών που κάθονται στη μεσαία θέση και στη θέση δίπλα στο παράθυρο.

Αν το αεροσκάφος έχει πιάσει φωτιά, δεν θα θέλατε να βγείτε όσο πιο γρήγορα γίνεται; Το ίδιο ισχύει και για το κάθισμα. Οποιοδήποτε εμπόδιο θα καθυστερήσει την έξοδο σε περίπτωση κινδύνου.

Ένα φθηνότερο εισητήριο σημαίνει μία λιγότερο ασφαλή πτήση;

Η απάντηση είναι πως όχι. Πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στο να είναι χαμηλή η τιμή ενός εισητηρίου, από την ώρα που θα το κλείσουμε, μέχρι τη θέση, τα μίλια, τις αποσκευές ή τη καμπίνα. Όλα τα αεροσκάφη υπόκεινται σε κανονισμούς ασφάλειας και η ασφάλεια είναι η πρώτη προτεραιότητα. Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να προσαρμόσουν το προϊόν τους σύμφωνα με το brand, αλλά η ασφάλεια είναι η νούμερο 1 προτεραιότητα.

Τι θα συμβεί αν χαλάσει η μία τουρμπίνα;

Όλα τα αεροσκάφη είναι σχεδιασμένα για να λειτουργούν με μία τουρμπίνα για ασφαλή προσγείωση. Τα αεροσκάφη είναι αεροδυναμικά, πράγμα που σημαίνει πως είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε ο αέρας να περνάει εύκολα γύρω από το αεροπλάνο για να μειώνει την αντίσταση και να γλιστρούν σε κάθοδο για αρκετή ώρα με μία τουρμπίνα.
Γίνεται να πέσει το αεροπλάνο από κενά αέρος;

Όχι, αλλά είναι μπορεί να αναστατώσει αρκετά τους επιβάτες. Χάρη στη σύγχρονη τεχνολογία, τα κενά αέρος μπορούν να προβλεφθούν. Οι πιλότοι γνωρίζουν τι βρίσκεται μπροστά από το αεροσκάφος τους πάντα, αλλά έντονα κενά αέρος μπορούν να συμβούν πού και πού. Ο μοναδικός κίνδυνος για τους επιβάτες είναι να βρίσκονται εκτός των θέσεών τους κατά τη διάρκεια των κενών αέρος ή αντικείμενα που βρίσκονται στα ντουλαπάκια να μην είναι ασφαλώς τοποθετημένα.

Τι συμβαίνει αν το αεροπλάνο βρεθεί στη μέση καταιγίδας; Τι γίνεται αν το χτυπήσει κεραυνός;

Τα αεροπλάνα είναι σχεδιασμένα να μποεί να χτυπήσει κεραυνός και όσο βρίσκονται στον αέρα και στο έδαφος. Χάρη στους μηχανικούς που σχεδίασαν το αεροπλάνο. Το δέρμα του αεροσκάφος λειτουργεί ως αγωγός για να κρατήσει τον κεραυνό μακριά από τα εσωτερικά κομμάτια του αεροσκάφους, όπως την καμπίνα και ο κεραυνός ανακατευθύνεται μέσα από τα φτερά και την ουρά.

Είναι σπάνιο να υπάρξει καταστροφή στο αεροσκάφος, αλλά όπως και να έχει θα κάνει ασαλή προσγείωση. Ούτε ένα αεροπλάνο δεν έχει πέσει από κεραυνό εδώ και 45 χρόνια. Όσον αφορά το πώς θα νιώσουν οι επιβάτες, μπορεί να υπάρξει δυνατός θόρυβος ή αστραφτερό φως, αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχούν, αφού το εσωτερικό του αεροπλάνου είναι προστατευμένο.

Αεροπλάνα: Γιατί δεν υπάρχουν αλεξίπτωτα για τους επιβάτες;

Παρά το γεγονός ότι το αεροπλάνο θεωρείται το πιο ασφαλές μέσον, σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος οι πιθανότητες να επιβιώσει κανείς δεν είναι και πάρα πολλές… Να σας θυμίσουμε τις θέσεις που μπορείς να σωθείς αν πέσει το αεροπλάνο.

Οι έξοδοι κινδύνου, οι μάσκες οξυγόνου και τα σωσίβια είναι άχρηστα όταν πέφτει κανείς από τόσο μεγάλο υψόμετρο. Έτσι είναι εύλογο να αναρωτηθεί κανείς για ποιο λόγο οι αεροπορικές εταιρείες δεν φροντίζουν να έχουν αλεξίπτωτα στις πτήσεις, ώστε σε περίπτωση που το αεροπλάνο αρχίζει να πέφτει, να πηδήξουν όλοι οι επιβάτες έξω.

Όπως αναφέρει το Condé Nast Traveler, η πιο προφανής απάντηση είναι ότι οι επιβάτες δεν είναι εκπαιδευμένοι για να χρησιμοποιήσουν αλεξίπτωτο ή να προσγειωθούν με αυτό. Ακόμα και οι έμπειροι αλεξιπτωτιστές χρειάζονται μία προετοιμασία προκειμένου να προσγειωθούν.

Ακόμα κι αν κάποιος είναι εκπαιδευμένος οι συνθήκες της πτήσης και το υψόμετρο δεν είναι ιδανικά για πτώση με αλεξίπτωτο.

Συγκεκριμένα τα 35.000 πόδια που είναι το υψόμετρο που πετούν τα αεροπλάνα είναι τριπλάσιο από το υψόμετρο από το οποίο πέφτουν συνήθως οι αλεξιπτωτιστές. Στο ύψος εκείνο η θερμοκρασία είναι 34 βαθμοί υπό το μηδέν και όποιος εκτεθεί σε τόσο χαμηλή θερμοκρασία θα παγώσουν απευθείας τα μάτια, το στόμα και η μύτη, ενώ οι πνεύμονες θα πάθουν απευθείας ζημιά.
Ακόμα κι αν το κρύο σε εκείνο το υψόμετρο δεν ήταν θανατηφόρο, η ταχύτητα με την οποία πηγαίνει το αεροπλάνο δεν θα επέτρεπε σε κανέναν να πέσει με αλεξίπτωτο.

Τέλος, υπάρχει και το πρακτικό κομμάτι, αφού όλα αυτά τα αλεξίπτωτα θα έδιναν επιπλέον βάρος στο αεροπλάνο.

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share