Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Βάζει ρύζι στις κάλτσες! Μόλις μάθετε το γιατί, θα τρέξετε να το κάνετε!

Απίστευτο!

21 Αυγούστου 2019 11:32
Βάζει ρύζι στις κάλτσες! Μόλις μάθετε το γιατί, θα τρέξετε να το κάνετε!

Πιστέψτε μας είναι θαυματουργό! Απλά βάζετε ρύζι στις κάλτσες μόλις μάθετε το γιατί.. θα τρέξετε να το κάνετε! Με αυτόν τον τρόπο το σώμα μας ηρεμεί αν υπάρχει πόνος!

Ένας επώδυνος πόνος στην πλάτη μπορεί να σας βγάλει εκτός προγράμματος οποιαδήποτε ημέρα. Είτε πρόκειται για συνεχόμενη ενόχληση είτε για ξαφνικές σουβλιές πόνου, η εργασία ή ακόμα και το να κάθεστε μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο. Τοποθετείστε ένα δοχείο με ρύζι στην ντουλάπα σας και θα εκπλαγείτε!

Εάν θέλετε κάποια ανακούφιση, μπορείτε να δοκιμάσετε κάθε μία από αυτές τις θεραπείες, χρησιμοποιώντας πράγματα που πιθανόν έχετε ήδη στο σπίτι.

Εάν ο πόνος στην πλάτη σας επιμένει ή χειροτερεύει, προγραμματίστε μια επίσκεψη με τον γιατρό σας για να αποκλείσετε μια πιο σοβαρή κατάσταση.

1. Κομπρέσα Με Ρύζι
Αυτό το απλό (και οικονομικό) τέχνασμα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εφαρμόσετε θερμότητα σε όλη την πλάτη. Γεμίστε μια κάλτσα με ρύζι και βάλτε τη να ζεσταθεί στον φούρνο μικροκυμάτων.

Μπορείτε ακόμη να βάλετε την κάλτσα με το ρύζι στην κατάψυξη αν προτιμάτε ένα κρύο επίθεμα για να ελαφρύνετε τον πόνο σας.

Βάζει ρύζι στις κάλτσες! Μόλις μάθετε το γιατί, θα τρέξετε να το κάνετε!

2. Έλαιο Σύμφυτου (Comfrey Root oil)
Σύμφωνα με το WebMD, το λάδι σύμφυτου μπορεί να μειώσει σημαντικά τον πόνο στην πλάτη σε μόλις μία ώρα. Ενώ υπήρξαν κάποιες δευτερεύουσες ανεπιθύμητες ενέργειες σε μερικούς ασθενείς (πονοκέφαλος, κνησμός, ρινική καταρροή και ναυτία), οι περισσότεροι ασθενείς εμφάνισαν ανακούφιση από τον πόνο με ελάχιστες ή καθόλου ανεπιθύμητες παρενέργειες.

3. Κολυμπήστε
Η κολύμβηση μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου χαμηλά στην πλάτη. Δοκιμάστε το πρόσθιο ή το ύπτιο για να αποφύγετε την υπερβολική έκταση των χεριών σας που θα μπορούσαν να κάνουν τον πόνο χειρότερο. Εναλλακτικά, δοκιμάστε αερόμπικ στο νερό ή ζητήστε τη βοήθεια ενός προπονητή.

4. Κύλινδρος Για Μασάζ Σώματος
Όταν χρησιμοποιείτε έναν κύλινδρο αφρού για την ανακούφιση της πλάτης, μην τον χρησιμοποιείτε στο κάτω μέρος της πλάτης σας (μπορεί να χειροτερέψει τον πόνο). Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιήστε τον κύλινδρο στους γλουτούς ή τους γοφούς σας για να μειώσετε τον πόνο. (Men’s Health)

5. Τεντωθείτε
Εάν αντιμετωπίζετε πόνο στην πλάτη, δοκιμάστε ένα ήπιο τέντωμα. Το Prevention σημειώνει ότι όσο περισσότερο μπορείτε να συγκρατήσετε το τέντωμα, τόσο καλύτερη η ανακούφιση του πόνου. Η συστροφή του κάτω μέρους της πλάτης, ειδικότερα, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου, ειδικά όταν αντανακλάται στους γλουτούς σας.

6. Προσαρμόστε Τις Συνήθειές Σας
Μπορείτε να μειώσετε τον πόνο στην πλάτη και να ελαχιστοποιήσετε μελλοντικά προβλήματα, προσαρμόζοντας κάποιες από τις συνήθειές σας, όπως απώλεια βάρους, άσκηση των μυών της πλάτης και εκτάσεις κάθε μέρα, σωστή στάση σώματος και αποφυγή βαριών αντικειμένων. (Everyday Health)

 

Περίεργα-Funny

Ροή ειδήσεων

Share