Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Απίστευτο στη Ρωσία: Ο νέος παρουσιαστής ειδήσεων είναι ρομπότ!

Μέχρι τώρα το κόστος του έχει ξεπεράσει τα 15.600 δολάρια!

19 Απριλίου 2019 16:25
Απίστευτο στη Ρωσία: Ο νέος παρουσιαστής ειδήσεων είναι ρομπότ!

O «Άλεξ» είναι ο νέος παρουσιαστής ειδήσεων στο ρωσικό κρατικό κανάλι «Rossiya 24».

Ο τηλεπαρουσιαστής δυσκολεύεται να εστιάσει στην κάμερα καθώς πρόκειται για ένα ρομπότ, δημιούργημα της εταιρείας «Promobot».

To πρόσωπό του, πιστό αντίγραφο του συνιδρυτή της ρωσικής εταιρείας Αλεξέι Γιουτζακόφ, εξόργισε πολλούς τηλεθεατές που έσπευσαν να κατηγορήσουν το κανάλι για προώθηση πολιτικής προπαγάνδας.

Προς το παρόν, το ρομπότ μπορεί να κινήσει μόνο τα χαρακτηριστικά του προσώπου και το λαιμό του. Ωστόσο, όταν τελειοποιηθεί, θα μπορεί να κουνήσει και τα χέρια του.

Το 2017 ξεκίνησε η κατασκευή του και, εντός του έτους θα έχει ολοκληρωθεί, σύμφωνα με την εταιρεία «Promobot».

Μέχρι τώρα το κόστος του έχει ξεπεράσει τα 15.600 δολάρια και όπως αναφέρει εκπρόσωπος της εταιρείας , η Promobot έχει ήδη λάβει παραγγελίες για 12 ανθρωποειδή.

Τεράστια αποτυχία για το πρώτο ξενοδοχείο με ρομπότ!

Χρήσιμα είναι τα ρομπότ, αλλά όχι τόσο στον ρόλο του ξενοδόχου, όπως αποδεικνύει το πρώτο ρομποτικό ξενοδοχείο στον κόσμο!

Είχε ανοίξει πριν τέσσερα χρόνια στην Ιαπωνία και τώρα αναγκάζεται να «απολύσει» τα ρομπότ του και να τα αντικαταστήσει με ανθρώπους!

Το Ξενοδοχείο Henn na («Το Παράξενο Ξενοδοχείο») άρχισε να λειτουργεί το 2015 και γρήγορα κέρδισε μια θέση στο βιβλίο των παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες.

Στη ρεσεψιόν τον υποδεχόταν ένα ρομπότ που έκανε το «τσεκ ιν» και του έδινε το κλειδί του δωματίου, στο οποίο τον οδηγούσε ένα άλλο ρομπότ, που κρατούσε και τη βαλίτσα του.

Το δωμάτιο φυσικά μόλις είχε καθαριστεί από ρομπότ, αργότερα στο μπαρ του ξενοδοχείου ένα άλλο ρομπότ έφτιαχνε και σερβίριζε τα κοκτέιλ, κάποιο άλλο χόρευε και πάει λέγοντας.

Η εταιρεία Huis Ten Bosch που είχε υπό τον έλεγχό της το ξενοδοχείο, πίστευε ότι με τον τρόπο αυτό θα μείωνε το κόστος λειτουργίας της και θα συμβάδιζε με το πνεύμα της εποχής.

Στην πράξη τα πράγματα πήγαν μάλλον στραβά, όπως επισημαίνει ο «Economist». Ο ρομποτικός ρεσεψιονίστ δυσκολευόταν να απαντήσει στις ερωτήσεις των πελατών, ο ρομποτικός γκρουμ αδυνατούσε να βγει από το ξενοδοχείο ή να ανέβει σκάλες για να εξυπηρετήσει τους πελάτες με τις αποσκευές τους, ακόμη και η ρομποτική χορεύτρια κάποια στιγμή χάλασε.

Τελικά, οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε να αυξήσουν το προσωπικό τους, όχι μόνο για να εξυπηρετούν πια και άνθρωποι εργαζόμενοι τους πελάτες, αλλά επίσης για να βοηθούν και να επισκευάζουν τα ρομπότ. Κάπως έτσι, το ξενοδοχείο αποφάσισε να «απολύσει» περισσότερα από τα μισά από τα συνολικά 243 ρομπότ του.

Το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου σχεδιάζει φέτος το καλοκαίρι τη δοκιμή ενός ρομπότ που θα παρκάρει και θα ξεπαρκάρει αυτόματα τα αυτοκίνητα όσων πετούν με κάποια πτήση (είχαν προηγηθεί ανάλογες δοκιμές σε αεροδρόμια της Γαλλίας και της Γερμανίας). Επίσης όλο και περισσότερα ξενοδοχεία σε διάφορες χώρες εγκαθιστούν μηχανήματα αυτόματου «τσεκ-ιν» στους χώρους υποδοχής τους.

Η Αγιάκο Ματσούο, εκπρόσωπος της εταιρείας που διαχειρίζεται το ιαπωνικό «Παράξενο Ξενοδοχείο», συνεχίζει να πιστεύει ότι το μέλλον των ξενοδοχείων θα είναι και ρομποτικό, όμως -μετά το πάθημα- πήρε ένα μάθημα. Όπως δήλωσε, «είναι σημαντικό να διαχωρίζουμε τις υπηρεσίες που εκτελούν τα ρομπότ, από εκείνες που εκτελούν οι άνθρωποι». Με άλλα λόγια, το μέλλον θα είναι «υβριδικό».

Τα ρομπότ δεν μπορούν ακόμη να μαντέψουν τι θέλουν οι πελάτες και να τους δώσουν την κατάλληλη απάντηση όπως ένας άνθρωπος. Όμως έχουν ικανότητες που δεν έχουν ούτε οι πιο μορφωμένοι και έμπειροι ξενοδοχοϋπάλληλοι, όπως να απαντούν στους πελάτες σε δεκάδες γλώσσες. Το συμπέρασμα είναι ότι μόνα τους τα ρομπότ δεν μπορούν να «τρέξουν» ένα ξενοδοχείο, αλλά στο μέλλον θα αυξήσουν την παρουσία τους στον ξενοδοχειακό και γενικότερα στον τουριστικό κλάδο.

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share