Τρίτη, 23 Απριλίου 2024

Απίστευτο στην Ιαπωνία: Διαμαρτύρονται λόγω αύξησης διακοπών!

Και όμως είναι αλήθεια!

3 Απριλίου 2019 12:49
Απίστευτο στην Ιαπωνία: Διαμαρτύρονται λόγω αύξησης διακοπών!

Το 45% των Ιαπώνων δηλώνουν «δυσαρεστημένοι» με την παράταση των αργιών της παραδοσιακής «Χρυσής Εβδομάδας», που αυτήν την χρονιά θα αρχίσει στις 27 Απριλίου και θα παραταθεί μέχρι τις 6 Μαΐου.

Μόνο το 35% είναι «ικανοποιημένοι» από αυτήν τη παρατεταμένη εορταστική αργία, σύμφωνα με δημοσκόπηση της εφημερίδας Asahi.

«Ομολογώ ότι με αυτές τις 10 ημέρες διακοπών σερί, δεν πολυξέρω τι θα κάνω τον ελεύθερο χρόνο μου», λέει ο Σεΐσου Σάτο, 31 ετών, εργαζόμενος στον χρηματοπιστωτικό τομέα στο Τόκιο.

«Θα μπορούσα να ταξιδέψω, αλλά θα έχει παντού πολυκοσμία και όλα θα είναι ακριβά. Το πιθανότερο είναι ότι θα καταλήξω να μείνω στο σπίτι των γονιών μου», λέει, εκφράζοντας την άποψη των περισσότερων Ιαπώνων.

Να σας θυμήσουμε κάτι τελείως διαφορετικό για τους Βρετανούς οι οποίοι θυσιάζουν μέχρι και το φαγητό τους προκειμένου να πάνε διακοπές!

Οι Ιάπωνες δεν συνηθίζουν να κάνουν μεγάλες διακοπές: σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, από τις 18 ημέρες διακοπών που δίνονται κατά μέσο όρο ετησίως στους μισθωτούς, χρησιμοποιήθηκαν μόνο οι εννέα.

Οι τράπεζες θα είναι επίσης κλειστές και οι πελάτες καλούνται να αποσύρουν αρκετά χρήματα για την εορταστική περίοδο για την περίπτωση που τα ATM θα ξεμείνουν από ρευστό.

Αντίθετα, τα περισσότερα καταστήματα θα παραμείνουν ανοικτά και, για την τρίτη οικονομία στον κόσμο, αυτό θα δώσει ώθηση στην κατανάλωση, αν και περιορισμένη.

Τεράστια αποτυχία για το πρώτο ξενοδοχείο με ρομπότ!

Χρήσιμα είναι τα ρομπότ, αλλά όχι τόσο στον ρόλο του ξενοδόχου, όπως αποδεικνύει το πρώτο ρομποτικό ξενοδοχείο στον κόσμο!

Είχε ανοίξει πριν τέσσερα χρόνια στην Ιαπωνία και τώρα αναγκάζεται να «απολύσει» τα ρομπότ του και να τα αντικαταστήσει με ανθρώπους!

Το Ξενοδοχείο Henn na («Το Παράξενο Ξενοδοχείο») άρχισε να λειτουργεί το 2015 και γρήγορα κέρδισε μια θέση στο βιβλίο των παγκόσμιων ρεκόρ Γκίνες.

Στη ρεσεψιόν τον υποδεχόταν ένα ρομπότ που έκανε το «τσεκ ιν» και του έδινε το κλειδί του δωματίου, στο οποίο τον οδηγούσε ένα άλλο ρομπότ, που κρατούσε και τη βαλίτσα του.

Το δωμάτιο φυσικά μόλις είχε καθαριστεί από ρομπότ, αργότερα στο μπαρ του ξενοδοχείου ένα άλλο ρομπότ έφτιαχνε και σερβίριζε τα κοκτέιλ, κάποιο άλλο χόρευε και πάει λέγοντας.

Η εταιρεία Huis Ten Bosch που είχε υπό τον έλεγχό της το ξενοδοχείο, πίστευε ότι με τον τρόπο αυτό θα μείωνε το κόστος λειτουργίας της και θα συμβάδιζε με το πνεύμα της εποχής.

Στην πράξη τα πράγματα πήγαν μάλλον στραβά, όπως επισημαίνει ο «Economist». Ο ρομποτικός ρεσεψιονίστ δυσκολευόταν να απαντήσει στις ερωτήσεις των πελατών, ο ρομποτικός γκρουμ αδυνατούσε να βγει από το ξενοδοχείο ή να ανέβει σκάλες για να εξυπηρετήσει τους πελάτες με τις αποσκευές τους, ακόμη και η ρομποτική χορεύτρια κάποια στιγμή χάλασε.

Τελικά, οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε να αυξήσουν το προσωπικό τους, όχι μόνο για να εξυπηρετούν πια και άνθρωποι εργαζόμενοι τους πελάτες, αλλά επίσης για να βοηθούν και να επισκευάζουν τα ρομπότ. Κάπως έτσι, το ξενοδοχείο αποφάσισε να «απολύσει» περισσότερα από τα μισά από τα συνολικά 243 ρομπότ του.

Να σας θυμήσουμε οτι τα Ρομπότ θα είναι οι νέοι μας βοηθοί στα αεροδρόμια!

Το αεροδρόμιο Γκάτγουικ του Λονδίνου σχεδιάζει φέτος το καλοκαίρι τη δοκιμή ενός ρομπότ που θα παρκάρει και θα ξεπαρκάρει αυτόματα τα αυτοκίνητα όσων πετούν με κάποια πτήση (είχαν προηγηθεί ανάλογες δοκιμές σε αεροδρόμια της Γαλλίας και της Γερμανίας). Επίσης όλο και περισσότερα ξενοδοχεία σε διάφορες χώρες εγκαθιστούν μηχανήματα αυτόματου «τσεκ-ιν» στους χώρους υποδοχής τους.

Η Αγιάκο Ματσούο, εκπρόσωπος της εταιρείας που διαχειρίζεται το ιαπωνικό «Παράξενο Ξενοδοχείο», συνεχίζει να πιστεύει ότι το μέλλον των ξενοδοχείων θα είναι και ρομποτικό, όμως -μετά το πάθημα- πήρε ένα μάθημα. Όπως δήλωσε, «είναι σημαντικό να διαχωρίζουμε τις υπηρεσίες που εκτελούν τα ρομπότ, από εκείνες που εκτελούν οι άνθρωποι». Με άλλα λόγια, το μέλλον θα είναι «υβριδικό».

Τα ρομπότ δεν μπορούν ακόμη να μαντέψουν τι θέλουν οι πελάτες και να τους δώσουν την κατάλληλη απάντηση όπως ένας άνθρωπος. Όμως έχουν ικανότητες που δεν έχουν ούτε οι πιο μορφωμένοι και έμπειροι ξενοδοχοϋπάλληλοι, όπως να απαντούν στους πελάτες σε δεκάδες γλώσσες. Το συμπέρασμα είναι ότι μόνα τους τα ρομπότ δεν μπορούν να «τρέξουν» ένα ξενοδοχείο, αλλά στο μέλλον θα αυξήσουν την παρουσία τους στον ξενοδοχειακό και γενικότερα στον τουριστικό κλάδο.

Διαβάστε περισσότερα περίεργα θέματα στο Athensmagazine.gr.

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share