Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Βίντεο σοκ: Μόλις το δείτε δεν θα ξαναφάτε τηγανητές πατάτες

Ξανασκεφτείτε πριν παραγγείλετε

29 Ιουνίου 2020 15:23
Βίντεο σοκ: Μόλις το δείτε δεν θα ξαναφάτε τηγανητές πατάτες
Αρθρογράφος: Δανάη Πάλμου
ΔΑΝΑΗ ΠΑΛΜΟΥ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Ένα σοκαριστικό βίντεο έχει έρθει στη δημοσιότητα και θα απογοητεύσει όσους τρώνε φανατικά τηγανητές πατάτες. Θα τις βλέπετε με άλλο μάτι από εδώ και πέρα.

Δείτε το παρακάτω βίντεο και ξανασκεφτείτε το πριν φάτε τηγανιτές πατάτες από Fast Food. Το πείραμα το έκανε ένας λάτρης της υγιεινής διατροφής για να αποδείξει τα συντηρητικά των “πλαστικών” φαγητών. Αντί για αυτές επιλέξτε να φτιάξετε σπιτικές πατάτες φούρνου, που μοιάζουν με τηγανητές.

Δεν φαντάζεστε από τι μπορούν να σας σώσουν οι τηγανητές πατάτες

Όλοι μας πιστεύουμε πως οι τηγανητές πατάτες είναι από τα πιο βλαβερά και επικίνδυνα γεύματα για τον οργανισμό μας καθώς περιέχουν πολλά λιπαρά γι' αυτό και προσπαθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο να τις αποφεύγουμε. Ωστόσο επειδή δύσκολα μπορούμε να αντισταθούμε, δείτε εδώ το λάδι στο οποίο πρέπει να τις τηγανίζετε για να μειώσετε τα λιπαρά και τις θερμίδες τους.

Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε πως οι τηγανητές πατάτες ίσως και να φανούν σωτήριες για ένα συγκεκριμένο θέμα υγείας. Αναρωτιέστε ποιο είναι αυτό; Η έλλειψη μαγνησίου.

Η έλλειψη μαγνησίου μπορεί να δημιουργήσει πολλά και σοβαρά προβλήματα στο σώμα μας και συνδέεται με αυξημένη ευερεθιστότητα του νευρικού συστήματος με τετανία, όπως σπασμοί των χεριών και των ποδιών, μυϊκή σύσπαση και κράμπες και σπασμός του λάρυγγα.

πατάτες τηγανητές

Μπορείτε να αναπληρώσετε την έλλειψη αυτή καταναλώνοντας διάφορα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο ένα εξ' αυτών και οι τηγανητές πατάτες. Δείτε στην παρακάτω λίστα όλες τις τροφές που θα πρέπει να καταναλώνετε.

  • Αμύγδαλα, ψημένα, 30 γραμμάρια: 80 mg
  • Σπανάκι, βρασμένο, 1/2 φλιτζάνι: 78 mg
  • Κάσιους, ψημένα, 30 γραμμάρια: 74 mg
  • Φιστίκια, καβουρδισμένα, 1/4 φλιτζανιού: 63 mg
  • Γάλα σόγιας, 1 φλιτζάνι: 61 mg
  • Μαύρα φασόλια, μαγειρεμένα, 1/2 φλιτζάνι: 60 mg
  • Φυστικοβούτυρο, 2 κουταλιές της σούπας: 49 mg
  • Ψωμί, ολικής αλέσεως, 2 φέτες: 46 mg
  • Αβοκάντο, 1 φλιτζάνι: 44 mg
  • Πατάτες, ψημένες ή τηγανητές με τη φλούδα, 85 γραμμάρια: 43 mg
  • Ρύζι, καφέ, μαγειρεμένο, 1/2 φλιτζάνι: 42 mg
  • Γιαούρτι, απλό, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, 225 γραμμάρια: 42 mg

Κρατάτε το ελαιόλαδο από τις τηγανητές πατάτες; Μην το ξανακάνετε ποτέ!

Όλοι ξέρουν πως τα τηγανητά δεν είναι και ότι καλύτερο για την υγεία μας. Δεν γίνεται όμως να αντισταθούμε γιατί είναι τόσα τα φαγητά που γίνονται στο τηγάνι ή τη φριτέζα και είναι πεντανόστιμα. Όσοι χρησιμοποιούν φριτέζα συνήθως χρησιμοποιούν και ελαιόλαδο. Υπάρχει ένας μύθος πως το λάδι από τις τηγανητές πατάτες μπορεί να διατηρηθεί για καιρό στο σκεύος το οποίο τηγανίστηκαν και να χρησιμοποιηθεί ξανά. Κι όμως αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος! Ένα ακόμη λάθος σχετικά με το ελαιόλαδο κάνουμε κατά την αποθήκευσή του, δείτε εδώ για ποιο λόγο δεν πρέπει να το βάζετε κοντά σε παράθυρα.

Για ποιο λόγο όμως πρέπει να πετιέται το ελαιόλαδο από τις τηγανητές πατάτες; Το λάδι που παραμένει σε ένα σκεύος για καιρό οξειδώνεται με αποτέλεσμα να δίνει στις πατάτες μας μια περίεργη και πικρή γεύση. Εκτός όμως από αυτό, το ελαιόλαδο στο οποίο έχουν τηγανιστεί οι πατάτες έχει απορροφήσει αρκετό από το άμυλο τους με αποτέλεσμα αν τηγανίσετε οτιδήποτε άλλο να αυξήσετε τις θερμίδες του τουλάχιστον στο διπλάσιο.

πατάτες ελαιόλαδο

Συνεπώς την επόμενη φορά που θα τηγανίσετε πατάτες ή πετάξτε το λάδι σας αμέσως ή κρατήστε το σε σκιερό μέρος και χρησιμοποιήστε το αποκλειστικά για πατάτες. Θυμηθείτε ποια ήταν η τελευταία φορά που τηγανίσατε, τσεκάρετε το χρώμα του λαδιού και ανάλογα πράξτε.

 

Videos

Ροή ειδήσεων

Share