Αποκλειστικό: Όλη η αλήθεια για τον δεύτερο κύκλο των «Προδοτών» στον ΑΝΤ1!
«Κόβονται» ή όχι από τον ΑΝΤ1
Σούσουρο επικρατεί τις τελευταίες ώρες σχετικά με ρεπορτάζ του «Πάμε Δανάη» ότι ο ΑΝΤ1 έχει βάλει στον «πάγο» τον δεύτερο κύκλο των «Προδοτών», ωστόσο πληροφορίες του Athensmagazine.gr διαψεύδουν τα σενάρια αυτά.
Αφορμή για τις φήμες αυτές έχει σταθεί η λύση της συνεργασίας του καναλιού με τον γενικό διευθυντή προγράμματος, Τζώρτζη Ποφάντη. Αρχικά δημοσίευματα ανέφεραν πως υπάρχει δυσαρέσκεια για τα νούμερα τηλεθέασης της «Μάγισσας» και γενικότερα των σειρών του ΑΝΤ1, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Κι αυτό διότι η «Μάγισσα», τα περισσότερα βράδια, βγαίνει πρώτη στη μάχη της τηλεθέασης στη prime time, ενώ και οι υπόλοιπες σειρές, όπως οι «Παγιδευμένοι», ο «Πρώτος από εμάς» και το «Μετά τη φωτιά», έχουν αφήσει ικανοποιημένους τους ιθύνοντες του καναλιού.
Η αποχώρηση λοιπόν του Τζώρτζη Ποφάντη σε συνδυασμό με την ενόχληση του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη σε σχετική ερώτηση με τους «Προδότες» φούντωσαν τα σενάρια και δημιούργησαν φήμες για «πάγωμα» του δεύτερου κύκλου του reality του ΑΝΤ1!
Κάτι τέτοιο δεν ισχύει! Στον ΑΝΤ1 υπάρχει στο προσκήνιο να ξεκινήσει τόσο ο δεύτερος κύκλος του Dragon's Den, όσο και ο δεύτερος κύκλος των «Προδοτών»! Απλά το πρότζεκτ του Σάκη Τανιμανίδη αναμένεται να αρχίσει να προβάλλεται άμεσα, μιας και τα γυρίσματα έχουν πραγματοποιηθεί, ενώ οι «Προδότες» πάνε πίσω για το φινάλε της τηλεοπτικής σεζόν, όπως έγινε και πέρσι. Αυτή λοιπόν είναι η αλήθεια και τίποτα άλλο...
Η μεγάλη μάχη της τηλεθέασης και η ανοδική πορεία του ΑΝΤ1 σε… νούμερα
Η μάχη της τηλεθέασης φέτος είναι σφοδρή και όλα τα κανάλια έχουν ρίξει στη μάχη δυνατά και ακριβά χαρτιά με σκοπό να πάρουν τους τηλεθεατές με το… μέρος τους και να κάνουν στο τέλος ταμείο με θετικό πρόσημο. Πάντως, ο ΑΝΤ1 είναι το μοναδικό κανάλι που έχει φέτος, συγκριτικά με πέρυσι ανοδική πορεία στα νούμερα τηλεθέασης τόσο στην prime time ζώνη όσο και στο σύνολο ημέρας.
Συγκεκριμένα, τον Οκτώβριο που μόλις έκλεισε, συγκριτικά με πέρυσι, ο ΑΝΤ1 είναι ανεβασμένος κατά 1 μονάδα στο σύνολο της ημέρας, τις καθημερινές στην off peak ζώνη (06:00 - 21:00) είναι πρώτο κανάλι, ενώ στο prime time (21:00 - 24:00), είναι κερδισμένος κατά περίπου 2,5 μονάδες. Η αύξηση αυτή στα ποσοστά του είναι δυνατή και η υψηλότερη σχέση με όλα τα άλλα κανάλια.
Πιο αναλυτικά τα προγράμματα του ΑΝΤ1 είναι σταθερή επιλογή των τηλεθεατών φέρνοντας στην κορυφή της τηλεθέασης το κανάλι του Αμαρουσίου.
Την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» εμπιστεύτηκαν οι τηλεθεατές για την ενημέρωσή τους τον Οκτώβριο, δίνοντάς της την πρώτη θέση στη ζώνη προβολής της, στο δυναμικό κοινό 18-54.
Ο Γιώργος Παπαδάκης και η Μαρία Αναστασοπούλου ήταν πρώτοι με μέσο όρο 16,4% στο δυναμικό κοινό 18-54. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή του ΑΝΤ1 στο γενικό σύνολο κατέγραψε 17,3%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 24%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) άγγιξε το 16,6%.
«Το Πρωινό» ήταν τον Οκτώβριο η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία τους. Η εκπομπή ήταν στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο στη ζώνη προβολής της με διαφορά από τον ανταγωνισμό. Η εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα κατέγραψε μέσο όρο 18,1%, στο γενικό σύνολο, με 2,9 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Αξίζει να σημειωθεί ότι «Το Πρωινό» στο δυναμικό κοινό κατέγραψε 15,2%, ενώ σε επιμέρους ανδρικό κοινό (ηλικίας 45-54) κατέγραψε 21,4%, και σε επιμέρους γυναικείο κοινό (ηλικίας 45-54) έφτασε το 16,4%.
Οι τηλεθεατές έκαναν παιχνίδι στον ΑΝΤ1 και έδωσαν την πρωτιά στο «ROUK ZOUK» και τον Οκτώβριο. Το αγαπημένο τηλεπαιχνίδι, με τη Ζέτα Μακρυπούλια, ήταν πρώτο τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 18%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό τουλάχιστον 8,2 μονάδες, όσο και στο γενικό σύνολο σημειώνοντας 16,7%, με 4 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Μάλιστα, το «Rouk Zouk» ήταν πρώτο στην πλειοψηφία των επιμέρους κοινών σημειώνοντας τις πιο ψηλές του επιδόσεις στους άνδρες ηλικίας 25-44 με 22,2%, και στις γυναίκες ηλικίας 18-24 φτάνοντας το 20,1%.
Οι τηλεθεατές «έπαιξαν» και με το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» τον Οκτώβριο, χαρίζοντάς του την πρωτιά. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου με τον «Εκατομμυριούχο» του ήταν πρώτος στο δυναμικό κοινό 18-54 στη ζώνη προβολής του με ποσοστό 16,8%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 4,1 μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;» κατέγραψε στο γενικό σύνολο 16,1%, ενώ στους άνδρες και στις γυναίκες ηλικίας 35-44 σκόραρε μέχρι και 18,1% και 18,2%, αντίστοιχα.
Τέλος οι ξεχωριστοί καλεσμένοι και οι εξομολογήσεις στο «THE 2NIGHT SHOW» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ξενύχτησαν τους τηλεθεατές τον Οκτώβριο και έφεραν πρώτη την εκπομπή στη ζώνη προβολής του, τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,6% και 4,8 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό όσο και στο σύνολο κοινού με 15,3 % και 3,8 μονάδες διαφορά από το δεύτερο κανάλι. Οι πιο πιστοί τηλεθεατές της εκπομπής ήταν οι γυναίκες, όπου σημείωσε μερίδιο μέχρι και 22,2%, σε επιμέρους κοινό.