Από Εύη Κουρίδου
Το Athensmagazine.gr σας έχει αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης που σημείωσαν τα προγράμματα στο δυναμικό κοινό της Τετάρτης 13/9. Ποια κανάλια κλαίνε για τα χαμηλά νούμερα των προγραμμάτων τους και ποια γελάνε με τα υψηλά;
Δείτε επίσης: Σούσουρο στους διαδρόμους του ΣΚΑΙ με την Σία Κοσιώνη: Η φήμη έγινε πραγματικότητα!
Τα ποσοστά τηλεθέασης της Τετάρτης 13/9
Νωρίς το πρωί
ΣΚΑΙ: Πρώτη εικόνα 6,0
ΣΚΑΙ: Σήμερα 13,2
ΑΝΤ1: Καλημέρα Ελλάδα 10,1
OPEN: Ώρα Ελλάδος 7,2
EΡΤ: Συνδέσεις 5,2
Mega: Κοινωνία ώρα Mega 10,9
ALPHA: Happy day 12,4
MEGA: Mega Καλημέρα 7,0
Πρωινή ζώνη
ΣΚΑΪ: Αταίριαστοι 13,0
ALPHA: Super Κατερίνα 14,0
MEGA: Πάμε Δανάη 8,9
EΡΤ: Πρωίαν σε είδον 4,7
STAR: Breakfast at star 12,3
ΑΝΤ1: Το πρωινό 10,7
Μεσημεριανή ζώνη
STAR: Αλήθειες με την Ζήνα 14,2
ALPHA: T-life 11,0
MEGA: Η ώρα η καλή (Ε) 9,3
MEGA: Ευτυχισμένοι μαζί (Ε) 14,9
ΑΝΤ1: Κωνσταντίνου και Ελένης (Ε) 8,3
ΕΡΤ: Στούντιο 4 8,7
ΣΚΑΙ: Fay's time 10,6
ΣΚΑΙ: My style rocks 9,6
OPEN: Μίνι Φούστα και καράτε 4,7
Απογευματινή ζώνη
STAR: Τροχός της τύχης (Ε) 10,7
STAR: Cash or Trash (E) 9,7
ΑΝΤ1: Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες 9,2
ALPHA: Oικογενειακές ιστορίες (Ε) 10.6
MEGA: Live news 15.4
OPEN: Το μυστικό της πεταλούδας 4.2
ΣΚΑΙ: Η μαμά μου μαγειρεύει καλύτερα από την δική σου 10,1
ΣΚΑΙ: Ο μονομάχος 13.7
Δελτία ειδήσεων
ΑΝΤ1: News, 5.7
ALPHA: Νews, 13.4
STAR: News, 10.0
ΣΚΑΙ: News, 13.2
OPEN: News, 6.3
MEGA: Γεγονότα, 14.3
Prime time
ΑΝΤ1: Η αγάπη έρχεται στο τέλος 4,2
ΑΝΤ1: Η παραλία 5,7
OPEN: Έρωτας φυγάς (Ε) 6,6-8,8-9,1
ALPHA: Tο σόι σου (Ε) 16,6
ALPHA: Μερικοί το προτιμούν κρύο 10,3
STAR: Το βαποράκι 9,6
ΣΚΑΙ: Το ανθρωπάκι 9,7
MEGA: Στο παραπέντε 18,9
MEGA: Πενήντα Πενήντα 14,8
ΕΡΤ: Η παραλία 10,9
Late night
STAR: Ημερολόγιο φόνων 8,0
ΜEGA: Πενήντα πενήντα 18,4
ΑΝΤ1: Η νύφη το έσκασε 6,6
Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
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