Αυτή η νύχτα μένει: «Έπεσε» το Twitter με την ερωτική σκηνή Αλέξανδρου και Ντίνου - Τα σχόλια των χρηστών
Πώς τους φάνηκε;
Αυτή η νύχτα μένει: «Έπεσε» το Twitter με την ερωτική σκηνή Αλέξανδρου και Ντίνου και τα σχόλια των χρηστών πήραν «φωτιά» για την επιτυχημένη σειρά του Alpha.
Ο νεαρός, αφήνοντας πίσω την κακοποιητική συμπεριφορά που υπέστη για χρόνια από τον Νώντα, δε δίστασε να ανοίξει την καρδιά του στον αστυνόμο και οι δυο άντρες να έρθουν πολύ κοντά. Την ίδια στιγμή ο Στρατής βρίσκεται κοντά στο θάνατο!
Το φανατικό κοινό της σειράς στο Twitter περιέγραψε τη σκηνή μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών με τα καλύτερα λόγια, χαρακτηρίζοντάς τη μάλιστα ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες ερωτικές σκηνές ανδρών στην ελληνική τηλεόραση.
Τα σχόλια στο Twitter
«Βόμβα» στο «Αυτή η νύχτα μένει»: Ηθοποιός της σειράς καταγγέλει ότι έπεσε θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης
Καλεσμένος στην εκπομπή «Super Κατερίνα» βρέθηκε ο Γιώργος Παπαπαύλου, ο οποίος συμμετέχει στη σειρά του Alpha Αυτή η Νύχτα Μένει, αλλά και στη sold out παράσταση «Pomona» στο θέατρο Πορεία. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο ηθοποιός αποκάλυψε τη σεξουαλική κακοποίηση που δέχτηκε στην αρχή της καριέρας του από γνωστό σκηνοθέτη. Με την ευκαιρία, δείτε τις εξελίξεις στην υπόθεση βιασμού της 16χρονης στην Χαλκιδική.
«Ήταν ένας σκηνοθέτης – τώρα δεν δουλεύει – που όταν τέλειωσα την Δραματική Σχολή με κάλεσε στο σπίτι του για να μου προτείνει έναν ρόλο στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας. Όταν πήγα σπίτι του δέχτηκα αυτή την παρενόχληση, έβαλε το χέρι του σ' ένα σημείο που δεν έπρεπε να το βάλει. Φοβήθηκα, αποσύρθηκα, έφυγα αλλά ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ και εγώ την εμπειρία μου περισσότερο για να είναι σε εγρήγορση τα παιδιά που τελειώνουν τώρα να βάζουν όρια» εξομολογήθηκε.
Ποιος είναι ο Γιώργος Παπαπαύλου
Γεννήθηκε στην Πάτρα. Είναι αριστούχος απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του Δήμου Αγίας Βαρβάρας «Ιάκωβος Καμπανέλλης», πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και αυτή την περίοδο παρακολουθεί το διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Παραστατικές Τέχνες» του Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Άρχισε την καριέρα του στις αρχές της δεκαετίας του 2010 και έχει εργαστεί τόσο στο θέατρο, όσο και στον κινηματογράφο και την τηλεόραση.
Διδάσκει υποκριτική στη ανώτερη δραματική σχολή «Αθηναική Σκηνή», ενώ παράλληλα έχει την καλλιτεχνική διεύθυνση των θεατρικών εργαστηρίων του ΚΕ.Ψ.Υ.Π.Α. Στην ιδιωτική τηλεόραση έχει εμφανιστεί στις σειρές «Σε είδα», «Ο επίμονος κηπουρός», «Μαύρα Μεσάνυχτα», «Ματωμένα Χώματα», «Έρωτας Μετά», «Άγριες Μέλισσες» και τώρα στο «Αυτή η νύχτα μένει».
Ο ρόλος του Ντίνου είναι βασισμένος σε υπαρκτό πρόσωπο
Τις τελευταίες μέρες, ο Γιώργος Παπαπαύλου βρίσκεται στο επίκεντρο, εξαιτίας του ρόλου που υποδύεται στη σειρά «Αυτή η Νύχτα Μένει». Ο ηθοποιός εμφανίστηκε ως Ντίνος, ένας τραγουδιστής που πήγε στο «Όνειρο» για να εξασφαλίσει μια θέση εργασίας. Ωστόσο, κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα όλων και άφησε τους πάντες με το στόμα ανοικτό όταν ανέβηκε στο σκηνή, ντυμένος γυναίκα. Το Twitter χειροκρότησε για τη σκέψη της συγκεκριμένης προσθήκης στη σειρά και οι τηλεθεατές υποκλίθηκαν στο ταλέντο του ηθοποιού.
Ο ρόλος του Ντίνου είναι βασισμένος σε υπαρκτό πρόσωπο. «Είναι ο Μάριος Βεάνος. Εμπνευστήκαν από την ιστορία του Μάριου. Εγώ δεν μιμούμαι τον Μάριο, κάνω έναν τελείως διαφορετικό ρόλο. Αλλά υπήρξε ένας άνθρωπος που τόλμησε τη δεκαετία του ’80 να εμφανιστεί ως γυναίκα στα μαγαζιά της Βέροιας» είχε δηλώσει ο ηθοποιός σε παλιότερη συνέντευξή του.
«Τον Ντίνο υπάρχουν άνθρωποι που τον αποδέχονται και άλλοι που στέκονται απέναντί του, όπως συμβαίνει με όλα αυτά τα πρόσωπα που τολμούν να είναι ο εαυτός τους... Πέρασα από δοκιμαστικό, έφτασα στους δύο τελευταίους, μετά από 3 μήνες που είδαν πάρα πολλά πρόσωπα, έχασα τον ρόλο την πρώτη φορά. Υπάρχει ένα ολόκληρο παρασκήνιο, με διαπραγματεύσεις, με με.. και τελικά ήταν να έρθει σε εμένα αυτός ο ρόλος, τον οποίο ήθελα πάρα πολύ. Είναι σπάνιο στην τηλεόραση να σου δίνεται η ευκαιρία να κάνεις κάτι τόσο διαφορετικό, τόσο ενδιαφέρον και τόσο to the point. Ζούμε μια στιγμή που αυτά τα πράγματα πρέπει να τα θίξουμε. Να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων. Ήθελα να φύγω από κλισέ και να δω την ουσία αυτών των ανθρώπων, το βάθος τους, την ψυχούλα τους. Γι' αυτό τον πήγα προς τα εκεί τον Ντίνο, ήθελα πιο πολύ να φωτίσω τις ρωγμές του, τις ευαίσθητες στιγμές του. Όταν βλέπουμε τέτοιους ανθρώπους πολύ συχνά μένουμε στο έξω» πρόσθεσε.