Τηλεθέαση 29/5: Πρωτιά για τον «Σασμό» - Ανέβασαν θερμοκρασίες οι ανταγωνιστές
Αναλυτικά τα νούμερα στο δυναμικό κοινό!
30 Μαΐου 2023
09:35
Άλλη μία ημέρα (Δευτέρα 29/5) ανατροπών στο τηλεοπτικό τοπίο με τα προγράμματα να κάνουν για μια ακόμη φορά την διαφορά στα νούμερα τηλεθέασης , άλλα αρνητική και άλλα θετική. Με την ευκαιρία, δείτε τα νούμερα τηλεθέασης της Κυριακής (28/5) .
Τα ποσοστά τηλεθέασης της Κυριακής 29/5 Νωρίς το πρωί
ΣΚΑΙ: Σήμερα 10,7
ΑΝΤ1: Καλημέρα Ελλάδα 10,9
OPEN: Ώρα Ελλάδος 5,2
EΡΤ: Συνδέσεις 6,9
ALPHA: Happy Day 17,2
Mega: Κοινωνία ώρα Mega 13,5
MEGA: Mega Καλημέρα 11,3
Πρωινή ζώνη
ΣΚΑΪ: Πρωινό Μας 10,2
ALPHA: Super Κατερίνα 17,8
ΑΝΤ1: Το πρωινό 12,1
STAR: Breakfast at star 5,3
OPEN: Ποιος είναι πρωινιάτικα 7,2
MEGA: Πάμε Δανάη 14,0
Μεσημεριανή ζώνη
STAR: Αλήθειες με την Ζήνα 11,4
STAR: Shopping Star 9,2
ΕΡΤ: Πρωΐαν σε είδον την μεσημβρίαν 4,0
ALPHA: T-Live 9,3
MEGA: Ελένη 10,9
ΑΝΤ1: Rουκ Zouk 17,7
OPEN: Μέρα μεσημέρι με την Μαριόν 2,2
ΣΚΑΙ: Αταίριαστοι 7,0
ΣΚΑΙ: Καλό μεσημεράκι 9,0
Απογευματινή ζώνη
STAR: Τροχός της τύχης 13,5
ΑΝΤ1: 5x5 10,5
ΑΝΤ1: Ζήσε αλλιώς 7,3
ALPHA: Deal 11,7
ΣΚΑΙ: My Style Rocks 9,5
MEGA: Live news 12,5
MEGA: The Chase 14,7
OPEN: Εικόνες (Ε) 6,0
Δελτία ειδήσεων
ΑΝΤ1: News,11,0
ALPHA: Νews, 10,8
STAR: News 10,5
ΣΚΑΙ: News, 13,0
OPEN: News, 6.3
ΕΡΤ: News, 3.7
MEGA: Γεγονότα 14.1
Prime time
ΑΝΤ1: Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος 14.6
ΑΝΤ1: Ποιος Παπαδόπουλος 5.8
ΑΝΤ1: Παγιδευμένοι 10.2
ΑΝΤ1: The 2night show 10.2
OPEN: Private eye 3ος κύκλος 2,9
OPEN: Σκιά 2,5
ALPHA: Παράδεισος των κυριών 18,2
ALPHA: Σασμός 21,9
ALPHA: Άτακτος παππούς 6,6
STAR: MasterChef 15,9
ΣΚΑΙ: Survivor All Star 15,8
MEGA: Η γη της Ελιάς 14,9
MEGA: Μαύρο Ρόδο 12,0
ΕΡΤ: Κάνε ότι κοιμάσαι 4,3
Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
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
PCEtLSBCYW5uZXI6ICgxNikgLS0+CQkJPGRpdiBzdHlsZT0iIiBjbGFzcz0ic2lkZV9iYW5uZXIiPg0KCQkJPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Imh0dHBzOi8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gQXRoZW5zX1Bvc3RFbmRfTW9iaWxlIC0tPg0KPGlucyBjbGFzcz0iYWRzYnlnb29nbGUiDQogICAgIHN0eWxlPSJkaXNwbGF5OmJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTU5MzcxNDc4NDM1NzA1MjQiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMTM1MzA0NzM0OCINCiAgICAgZGF0YS1hZC1mb3JtYXQ9ImF1dG8iDQogICAgIGRhdGEtZnVsbC13aWR0aC1yZXNwb25zaXZlPSJ0cnVlIj48L2lucz4NCjxzY3JpcHQ+DQogICAgIChhZHNieWdvb2dsZSA9IHdpbmRvdy5hZHNieWdvb2dsZSB8fCBbXSkucHVzaCh7fSk7DQo8L3NjcmlwdD4JCQk8L2Rpdj4=
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