Άσχημες εξελίξεις για την Ανθή Βούλγαρη - «Πάγωσε» με την ανακοίνωση του Mega
Τι συνέβη με την παρουσιάστρια;
24 Μαρτίου 2023
11:26
Ακόμη μία μέρα κινήθηκε σε «ρηχά νερά», από πλευράς τηλεθέασης , η Ανθή Βούλγαρη με την «Κοινωνία Ώρα Mega».
Όπως ανακοινώθηκε στην παρουσιάστρια, την Πέμπτη (23/3) η πρωινή ενημερωτική της εκπομπή σημείωσε 13,5% στο δυναμικό κοινό και βρέθηκε πίσω τόσο από το «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 (15,7%), όσο και από το Happy Day (17,4%).
Δείτε επίσης: «Χαράς ευαγγέλια» για τον Νίκο Ευαγγελάτο και την Τατιάνα Στεφανίδου - Έγιναν γνωστά τα ευχάριστα για το ζευγάρι το πρωί της Τετάρτης
Τα ποσοστά τηλεθέασης της Πέμπτης 23/3 Νωρίς το πρωί
ΣΚΑΙ: Πρώτη εικόνα 22,3
ΑΝΤ1: Καλημέρα Ελλάδα 15,7
OPEN: Ώρα Ελλάδος 5,9
ALPHA: Happy Day 17,4
Mega: Κοινωνία ώρα Mega 13,5
MEGA: Mega Καλημέρα 9,8
Πρωινή ζώνη
ΣΚΑΪ: Πρωινό Μας 7,5
ALPHA: Super Κατερίνα 18,3
ΑΝΤ1: Πρωινό 12,7
STAR: [email protected] 9,5
OPEN: Ποιος είναι πρωινιάτικα 5,9
MEGA: Πάμε Δανάη 10,6
Μεσημεριανή ζώνη
STAR: Αλήθειες με τη Ζήνα 13,0
ΕΡΤ: Πρωΐαν σε είδον την μεσημβρίαν 2,2
ALPHA: Τ- live 10,9
MEGA: Ελένη 9,8
ΑΝΤ1: Rουκ Zouk 18,3
ΣΚΑΙ: Καλό Μεσημεράκι 10,3
Απογευματινή ζώνη
STAR: Τροχός της τύχης 15,4
STAR: Shoping star 11,6
ΑΝΤ1: 5 χ 5 11,8
ALPHA: Deal 16,8
ΣΚΑΙ: My Style Rocks 7,5
MEGA: The Chase 16,0
OPEN: Έρωτας φυγάς 12,9
Prime time
ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 23,9
ΑΝΤ1: Σέρρες 17,7
ΑΝΤ1: Η Γέφυρα 4,7
OPEN: Η δική μας οικογένεια 3,3
ALPHA: Ο παράδεισος των κυριών 19,0
ALPHA: Mr bean 11.6
ALPHA: Προκριματικά Euro 10,4
STAR: MasterChef 16.4
ΣΚΑΙ: Survivor All Star 19.8
MEGA: Γη της ελιάς 15.1
MEGA: Μαύρο ρόδο 15.1
ΕΡΤ: Χαιρέτα μου τον πλάτανο 2.8
Late Night
ΑΝΤ1: Πρόσωπο με πρόσωπο 6,5
ALPHA: Star trek 5.5
MEGA: Night out 7.7
STAR: Οι σπεσιαλίστες 11,5
Προσοχή : Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
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