"Σκαμπίλι" στην τηλεθέαση της Πέμπτης 2/2: Ποιοι κλαίνε με μαύρο δάκρυ
Αναλυτικά τα νούμερα στο δυναμικό κοινό!
3 Φεβρουαρίου 2023
10:00
Σας έχουμε αναλυτικά τα ποσοστά τηλεθέασης που σημείωσαν τα προγράμματα στο δυναμικό κοινό την Πέμπτη 2/2. Ποια κανάλια κλαίνε για τα χαμηλά νούμερα των προγραμμάτων τους και ποια γελάνε με τα υψηλά;
Δείτε επίσης: «Κόκκινος» συναγερμός στον ΣΚΑΪ για το Survivor All Star - Εξελίξεις για το ριάλιτι
Τα ποσοστά τηλεθέασης της Πέμπτης 2/2 Νωρίς το πρωί
ΣΚΑΙ: Σήμερα 13,2
ΣΚΑΙ: Πρώτη εικόνα 17,9
ΑΝΤ1: Καλημέρα Ελλάδα 13,1
EΡΤ: Συνδέσεις 6,3
ALPHA: Happy Day 20,0
Mega: Κοινωνία ώρα Mega 15,7
MEGA: Mega Καλημέρα 12,6
Πρωινή ζώνη
ΣΚΑΪ: Πρωινό Μας 8,1
ALPHA: Super Κατερίνα 14,1
EΡΤ: Ενημέρωση 5,1
MEGA: Πάμε Δανάη 9,1
Open: Ποιος είναι πρωινιάτικα 6,0
ΑΝΤ1: Το Πρωινό 16,8
STAR: Breakfast at star 8,0
Μεσημεριανή ζώνη
STAR: Αλήθειες με την Ζήνα 16,7
ΣΚΑΙ: Αταίριαστοι 7,5
ΕΡΤ: Πρωΐαν σε είδον την μεσημβρίαν 2,5
OPEN: Μέσα μεσημέρι με την Μαριόν 5,2
MEGA: Ελένη 8,1
MEGA: Live news 14.7
ΕΡΤ: Στούντιο 4 5.5
ALPHA: T-Live 14.7
ALPHA: Αμφιβολίες 13.5
ΑΝΤ1: Rουκ Zouk 16.8
STAR: Shopping Star 9.9
Απογευματινή ζώνη
STAR: Τροχός της τύχης 16.2
ΑΝΤ1: 5 χ 5 10.5
MEGA: The Chase 15.6
ALPHA: Deal 12.0
EΡΤ: Ο πιο αδύναμος κρίκος 3.3
ΣΚΑΙ: My Style Rocks 6.8
ΣΚΑΙ: Άγρια γη 7.7
Δελτία ειδήσεων
ΑΝΤ1: News, 10.3
ALPHA: Νews, 10.3
STAR: News, 11.8
ΣΚΑΙ: News, 7.1
OPEN: News, 7.1
ΕΡΤ: News, 2.6
MEGA: Γεγονότα 14.2
Prime time
ΑΝΤ1: Ράδιο Αρβύλα 24.3
ΑΝΤ1: Ποιος Παπαδόπουλος (E) 6.1
ANT1: Dragons Den 9.0
OPEN: Η δική μας οικογένεια 3.9
OPEN: Διπλή παγίδα 5,3
ALPHA: Ο παράδεισος των κυριών 17,5
ALPHA: Σασμός 19,2
ALPHA: Αυτή η νύχτα μένει 12,6
STAR: Masterchef 11.9
ΣΚΑΙ: Survivor All Star 22.1
MEGA: Γη της ελιάς 19.5
MEGA: Μαύρο Ρόδο 13.5
Late Night
ΑΝΤ1: Ενώπιος Ενωπίω 6.7
MEGA: Night out 9.2
Προσοχή: Τα παραπάνω στοιχεία τηλεθέασης δεν είναι καθαρά αλλά κατά προσέγγιση και απεικονίζουν ενδεικτικά την χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων όλων των καναλιών. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Πηγή: youweekly.gr
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