Κλάμα: Η ατάκα "φωτιά" του Γιώργου Παπαδάκη για τα κιλά που σόκαρε τους πάντες
Σε ποιον το είπε;
Μια ατάκα "φωτιά" πέταξε ο Γιώργος Παπαδάκης στην εκπομπή της Τρίτης (19/05).Σε ποιον είπε, ότι έχει πάρει κάποια κιλάκια;
Καλεσμένος του Γιώργου Παπαδάκη, στο "Καλημέρα Ελλάδα" ήταν ο Άδωνις Γεωργιάδης. Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφέρθηκε στο άνοιγμα των γυμναστηρίων (δείτε εδώ πότε ανοίγουν), κάτι που απασχολεί πολύ κόσμο. Μάλιστα, η συγκεκριμένη κουβέντα είχε κι έναν αστείο διάλογο ανάμεσα στον παρουσιαστή και τον Γεωργιάδη.
Ο υπουργός, τόνισε, πως τα γυμναστήρια είναι δική του αρμοδιότητα, ενώ παραδέχτηκε πως κι εκείνον πολύς κόσμος, αλλά και φίλοι του τον ρωτούν για το πότε θα ανοίξουν, αφού θέλουν να πάνε. Όπως και ο ίδιος, όπως είπε, ενώ αποκάλυψε πως δέχτηκε κριτική από δημοσιογράφο ότι έχει πάρει 15 κιλά.
"Είναι δική μου αρμοδιότητα τα γυμναστήρια. Κι εγώ θα ήθελα πάρα πολύ να ανοίξουν κι έχω πάρα πολλούς φίλους που θέλουν να πάνε γυμναστήριο. Κι εγώ θέλω να πάω. Χθες δέχτηκα και κριτική από ένα συνάδελφό σας ότι έχω πάρει 15 κιλά επειδή δεν πηγαίνω γυμναστήριο… δεν ισχύει", είπε μεταξύ άλλων ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Για να σχολιάσει με χιούμορ ο Γιώργος Παπαδάκης: "Λίγα κιλάκια τα έχετε πάρει. 15 όχι δεν έχετε πάρει, αλλά 7-8 πρέπει να τα έχετε πάρει…". "Είμαι σε καλή φόρμα… ευτυχώς" ήταν η απάντηση του υπουργού.
Μήνας ευτυχίας για τον Γιώργο Παπαδάκη - Τον Απρίλιο έμαθε ότι...
Ευχάριστα ήταν τα νέα που έμαθε πριν από λίγες ημέρες ο Γιώργος Παπαδάκης. Χαμός στον Ant1 με τον παρουσιαστή της εκπομπής "Καλημέρα Ελλάδα". Τι νέα έμαθε για τον Απρίλιο;
Συγκεκριμένα, στην κορυφή και τον Απρίλιο βρέθηκε η πρωινή εκπομπή του Ant1, η οποία έκανε μέσο όρο 17,4%. Το τηλεοπτικό κοινό εμπιστεύτηκε την εκπομπή, για την ενημέρωσή του, δίνοντάς της την πρώτη θέση στη μάχη της τηλεθέασης. Να υπενθυμίσουμε, ότι ο Γιώργος Παπαδάκης, παρουσίαζε την εκπομπή μέσω skype όλο το διάστημα της καραντίνας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Απρίλιο, η εκπομπή, ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 17,4% και 3,9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, ενώ έφτασε μέχρι και το 19,2% σε επιμέρους γυναικείο κοινό.