Άκρως Οικογενειακόν: Σοκάρει ηθοποιός της σειράς - ''Ο γιος μου βρήκε τον πατέρα του νεκρό στο κρεβάτι''
Τραγική κατάληξη!
Σοκάρει ηθοποιός από το Άκρως Οικογενειακόν - Ο γιος μου βρήκε τον πατέρα του νεκρό στο κρεβάτι''
Το πιο σκληρό ίσως γεγονός που κλήθηκε να αντιμετωπίσει στη ζωή της θυμήθηκε το πρωινό της Τετάρτης μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Μαζί σου» η Μαρίνα Λαμπροπούλου. Κωνσταντίνου και Ελένης: Πέθανε ο γκόμενος της Ελένης Βλαχάκη! Βρέθηκε νεκρός μέσα στο αυτοκίνητο!
Το κορίτσι του «3,2,1» που οι νεότεροι γνώρισαν μέσα από τη συμμετοχής του στον Β’ κύκλο του επιτυχημένου σήριαλ του ΑΝΤ1 «Άκρως Οικογενειακόν» μίλησε για την απώλεια του συζύγου της που τη σημάδεψε το 2016, περιγράφοντας το πώς ενημερώθηκε για τον θάνατό του.
Όπως είπε, ήταν ο γιος τους που βρήκε τον πατέρα του νεκρό στο κρεβάτι, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στη Βουλγαρία, όπου εκείνος ζούσε μόνιμα πλέον λόγω δουλειάς. Τον βρήκε όταν μπήκε μέσα για να του πει «Καλημέρα». Δείτε σχετικά με τους 9 ηθοποιούς από το "Κωνσταντίνου και Ελένης" που έχουν πεθάνει!
«Ο γιος μου ήταν πολύ δεμένος με τον μπαμπά του. Έφυγε από ανεύρυσμα εγκεφάλου, ήταν 47 ετών.Το βρήκε ο γιος μου, 6,5 ετών. Εμείς είχαμε χωρίσει. Με πήραν τηλέφωνο από τη Βουλγαρία και μου είπαν ‘Μαρίνα ο Κώστας πέθανε’.
Και όπως ήμουν κατέρρευσα, λιποθύμησα. ‘Μαμά πόσο άδικο είναι που δεν πρόλαβα να ζήσω περισσότερες στιγμές με τον πατέρα μου’, μου λέει ο γιος μου. Είναι μια μεγάλη ανοιχτή πληγή, την οποία προσπαθώ να επουλώνω με την αγάπη και την αφοσίωση που δίνω στο παιδί μου», σχολίασε η ηθοποιός και χορεύτρια.
Κωνσταντίνου και Ελένης: Η απίστευτη γκάφα που βλέπαμε σε κάθε επεισόδιο και ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαμε καταλάβει!
Κωνσταντίνου και Ελένης: Την σειρά την έχουμε δει εκατοντάδες φορές όμως κανείς μέχρι σήμερα δεν είχε παρατηρήσει την απίστευτη γκάφα!
Τι θα έλεγες, όμως, αν μάθαινες πως υπάρχει μία και μοναδική ερώτηση κοινής λογικής που ούτε η ίδια η Ελένη Ράντου δεν θα μπορούσε να απαντήσει;
Όπως ξέρουμε μέσα από την σειρά η Ελένη Βλαχάκη και ο Κωνσταντίνος Κατακουζηνός ζουν στο Μαρούσι. Η Ελένη, όμως, εργάζεται σε μπαρ στα Εξάρχεια. Πολλές φορές την έχουμε δει να παρακαλά τον Μανθούλη να «την πετάξει στο μπαρ γιατί έχει αργήσει», ενώ σε ορισμένα επεισόδια την ακούμε να λέει πως παρακάλεσε τον Νικόλα να τη γυρίσει στο σπίτι με τη μηχανή.
Απίστευτο: Με ποια ηθοποιό από το "Κωνσταντίνου και Ελένης" τα είχε ο Χάρης Ρώμας
Τι γίνεται, όμως, όλες τις άλλες φορές;
Γνωρίζουμε πως η Ελένη Βλαχάκη πήγαινε στο μπαρ γύρω στις 9 το βράδυ, αργώντας συνήθως και παρουσιάζοντας τη δικαιολογία πως… είχε traffic.
Και κάπου εδώ έρχεται η απορία: Πώς γυρνούσε τα ξημερώματα από το Μαρούσι στα Εξάρχεια αφού αρχικά δεν είχε δίπλωμα και αυτοκίνητο δεν απέκτησε ποτέ; Κι εκείνη την ώρα (στις 03:00 – 04:00 το πρωί δεν λειτουργούσαν τα Μέσα;
Πρόκειται για μια τεράστια σεναριακή «τρύπα» που όσες φορές κι αν είδαμε τη σειρά, δεν μπήκαμε στη διαδικασία να σκεφτούμε. Το σενάριο του ταξί απορρίπτεται τόσο λόγω χρημάτων (αφού η Ελένη παραπονιόταν ότι τα λεφτά του μπαρ ποτέ δεν της έφταναν, γι’ αυτό έβαζε χέρι στα… κοινόχρηστα του νεοκλασικού), όσο και λόγω του ότι είχε πει πως κινούνταν με τα μέσα μεταφοράς.
Κωνσταντίνου και Ελένης: Πέθανε η ηθοποιός που ήθελε τον Κατακουζηνό νεκρό! Το μάθαμε ένα μήνα μετά
Κωνσταντίνου και Ελένης: Μπορεί να πέρασε μόλις για ένα επεισόδιο από την αγαπημένη σειρά αλλά η παρουσία της στιγμάτισε του τηλεθεατές και αγαπήθηκε όσο λίγες!
Ο λόγος για την Ντόρα Σιμοπούλου! Πρόκειται για την μητέρα του Φουρτουνάκη (Σπύρου Μπιμπίλα) που ζητούσε επίμονα από τον γιο της να σκοτώσει τον Κωνσταντίνο Κατακουζηνό για μια βεντέτα εξαιτίας ενός... κουραδιού στην Κρήτη!
Τελικά η αγαπημένη ηθοποιός άφησε την τελευταία της πνοή, σε ηλικία 75 ετών, στις 8 Αυγούστου του 2016, ωστόσο ο θάνατός της έγινε γνωστός ένα μήνα μετά!
Διαβάστε με την ευκαιρία: Κωνσταντίνου και Ελένης: Θα μείνετε άφωνοι μόλις δείτε πώς είναι σήμερα η "θεία Μάρω"!
Μάλιστα την είδηση του θανάτου είχε κάνει γνωστή ο επίσης ηθοποιός Πάνος Κατέρης με ανάρτησή του στο Facebook:
Το σπαρακτικό μήνυμα!
«Ντόρα μου,
μόλις έμαθα ότι πέταξες στην άλλη γειτονιά ! Πάει καιρός, από τις 8 Αυγούστου. Έφυγες σιωπηλά, όπως σιωπηλά έζησες. Δεν το έγραψαν πουθενά, δεν το «έδειξαν» πουθενά. Έστω και μιά αναφορά, γιά θυμηθεί ο κόσμος τη μορφή σου. Τίποτα!
Σε ονόμαζαν χρυσή ηθοποιό μικρών ρόλων. Αλλά εσύ ήξερες ότι δεν υπάρχουν μικροί ρόλοι, παρά μόνο μικροί ηθοποιοί. Πάντα θυμάμαι τις στιγμές που ζήσαμε μαζί στη σκηνή του Παρκ ένα ολόκληρο καλοκαίρι στη «Γυναίκα της χρονιάς» με τη Σμαρούλα ! Αλλά πάνω απ' όλα τις στιγμές που ζήσαμε στις πρόβες και στα καμαρίνια πριν αρχίσει η παράσταση. Το γέλιο σου... την καλοσύνη σου...
Αντίο καλή μου...
Στα 56 χρόνια που είχε στο θέατρο από τότε που τελείωσε τη σχολή του Πέλλου Κατσέλη, δύο συνεντεύξεις έδωσε όλες κι όλες, και δεν παραπονέθηκε γι' αυτό. Χαμηλών τόνων ηθοποιός, που δεν επιδίωξε ποτέ την προβολή, ήταν από αυτές που θεωρούνταν στυλοβάτες κάθε παράστασης.«Με θεωρούσαν ότι είμαι η χρυσή ηθοποιός των μικρών ρόλων. Δεν είχα φιλοδοξίες για μεγαλύτερα πράγματα. Ούτε για την προβολή και την πρώτη γραμμή».Η συγγραφή ήταν η δεύτερη πλευρά της. Στη δεκαετία του '90 έγραψαν με την ηθοποιό Αννα Μακράκη αρκετά σενάρια: «Χαραυγή», «Σκιές πάνω από την πόλη», «Ερωτας και πάθος», «Νέμεσις», «Οικογένεια», «Στενές επαφές τρύπιου τοίχου» κ.ά. Εκτοτε η τηλεόραση έγινε πιο άγρια, σχεδόν απάνθρωπη. «Πρέπει να υπάρχει μια διαρκής διαπραγμάτευση που όμως δεν έχει αντικείμενο». έλεγε. Η Ντόρα Σιμοπούλου είχε δικούς της ρυθμούς και προτεραιότητες. «Βγήκα το 1960 από τη σχολή, αλλά πρωτοέπαιξα το 1962.
Είχε να κάνει με την ντροπή. Ακόμη είμαι ντροπαλή»...έλεγε.
Είχε όμως γειτόνισσα τη Λαμπέτη. «Τη συνάντησα μια μέρα στο δρόμο και μου είπε «έμαθα ότι έγινες ηθοποιός. Ελα από το θέατρο». Πρωτόπαιξε στη «Μικρή μας πόλη» κάνοντας δυο τρία ρολάκια και ύστερα άνοιξε ο δρόμος. «Δούλεψα με τη Λαμπέτη κάποια χρόνια, την Ξένια Καλογεροπούλου, τον Χορν, με τον Γιώργο Μιχαηλίδη, την περίοδο της χούντας... Ολο το ελεύθερο θέατρο. Από τους σκηνοθέτες ο πιο χαρισματικός ήταν ο Βολανάκης». Στο Εθνικό δούλεψε μια μόνο σεζόν, επίσης στα ΔΗΠΕΘΕ Κομοτηνής, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καβάλας.Ηθοποιός που ξεχώρισε για τις ερμηνείες της στο θέατρο, ήταν από εκείνες που γνώρισαν την τηλεόραση στα πρώτα της βήματα. Τότε που οι ασπρόμαυρες παραγωγές σαν τη «Γυφτοπούλα» του Παπαδιαμάντη που διασκεύασε ο Παύλος Μάτεσις, έκλειναν τους τηλεθεατές στο σπίτι. Εκτοτε παρακολουθούσε τις αλλαγές στο θέατρο, τη ζωή, την πολιτική, την τηλεόραση και έλεγε «Δεν μπορώ να συμβιβαστώ με όσα με ενοχλούν. Απλώς δεν θυμώνω πια. Ομως, εξακολουθώ να είμαι μια αμφισβητίας έφηβη, ακόμα. Η ψυχή του ανθρώπου είναι άβυσσος και των ανθρώπων που μας κυβερνούν είναι μεγαλύτερη. Μη με βλέπετε έτσι. Είμαι ικανή να αντισταθώ».
Όπως αναφέρει ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Αγγελόπουλος στον αποχαιρετισμό του προς την καλή του φίλη: Ντόρα Σιμοπούλου. "Έφυγε αθόρυβα απ τη ζωή,τόσο που δεν μπορέσαμε να την αποχαιρετήσουμε.
Μια υπέροχη φίλη, μία εξαιρετική ηθοποιός,ένας θαυμάσιος άνθρωπος με ευγένεια ψυχής, που ακτινοβολούσε καλοσύνη και τιμιότητα και έδωσε τη μάχη της ζωής με γέλιο και με χιούμορ.
Δούλεψε πολύ και σκληρά στο θέατρο,στον κινηματογράφο,στην τηλεόραση,την αξία της αναγνώρισαν όλοι οι ομότεχνοι της. Και παρ' ότι μηδέποτε... εύπορη, ποτέ δεν αρνήθηκε να βοηθήσει αφιλοκερδώς σκηνοθέτες και συναδέλφους της που εκτιμούσε, όταν της το ζητούσαν. Οι φίλοι της, την αγαπήσαμε πολύ.
Ακούω απόψε, δίπλα στη λυπημένη Ασπα, τη φωνή σου Ντόρα μου, όταν τα βράδια, στο σπίτι μας, μας έλεγες γελώντας ιστορίες απ' τα τα βάσανα σου,δίνοντας μας έτσι κουράγιο για ζωή.Εσύ, καλή μας Ντόρα, τα είχες από πολύ καιρό όλα
καταλάβει. Αλλά, απόψε, τα μαντάτα για την αναχώρηση σου, μας τσάκισαν. Και οι οπισθοφυλακές πιέζονται σκληρά στις μέρες μας...».
Θυμηθείτε στο Athensmagazine.gr το συγκεκριμένο επεισόδιο: