Σάββατο, 31 Ιουλίου 2021

Μεγαλώνω την πελατεία στο μαγαζί μου... με βίντεο κλήση!

12 Ιουλίου 2021 10:05
Μεγαλώνω την πελατεία στο μαγαζί μου... με βίντεο κλήση!

Με τόσα lock downs και καραντίνες η μόνη μου διέξοδος ως έμπορος ήταν το e-shop και οι on-line αγορές. Μάλιστα, είμαι τυχερή γιατί τα τελευταία δύο χρόνια έχω τη δική μου ιστοσελίδα, την οποία έφτιαξαν για μένα οι συνεργάτες μου στο vrisko.gr. Tο e-shop μου λύνει τα χέρια και αποτελεί βασικό εργαλείο για την επιχείρησή μου, ωστόσο ομολογώ ότι μου λείπει ο παλιός κλασικός τρόπος πώλησης, με την αμεσότητα, την ευγένεια και την κοινωνικότητα που είχα στο φυσικό μου χώρο με τους πελάτες μου, που πια ήταν και φίλοι. Τους εξυπηρετούσα με χαμόγελο, τους έδειχνα όλα τα νέα προϊόντα του καταστήματος, τους έλεγα τις τιμές και τους έκανα και μια έκπτωση σε προσωπικό πάντα επίπεδο.

Πώς θα μπορούσα άραγε να συνδυάσω τα πλεονεκτήματα του e-shop με τη διαπροσωπική και φιλική σχέση μαζί τους; Να έχω τη δυνατότητα να μιλήσω, να περιγράψω στον πελάτη μου κάτι που θέλω, να του πω τα πλεονεκτήματα αλλά και τα αρνητικά για μια επιλογή που έχει κάνει; Για την απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα απευθύνθηκα και πάλι στους ανθρώπους του vrisko.gr που μου έδειξαν τον δρόμο μέσα από την προέκταση των on-line αγορών.

Mηδενίζοντας την απόσταση με το video shop

Ανακάλυψα τότε το video shop, ένα νέο τρόπο για να κάνω πωλήσεις μέσω βίντεο κλήσης. Ο πελάτης καλεί το κατάστημα, χωρίς να πρέπει να κατεβάσει στο κινητό του κάποια εφαρμογή, και εγώ τον εξυπηρετώ με τον παλιό παραδοσιακό τρόπο, σα να βρίσκεται στο μαγαζί και μιλάμε μεταξύ μας.

Του δείχνω ακριβώς ό,τι θέλει να αγοράσει, του κάνω τις περιγραφές μου, του σημειώνω τα υπέρ και τα κατά, τον συμβουλεύω για τη σωστή επιλογή, λύνω όλες του τις απορίες και τον κατευθύνω για να αγοράσει αυτό ακριβώς που χρειάζεται. Είναι πάλι, ο δικός μου πελάτης, ο κοντινός άνθρωπος, ο φίλος μου, με τον οποίο έχω προσωπική και όχι απρόσωπη σχέση. Βλέπω, μάλιστα, το χαμόγελο της ικανοποίησής του στη βίντεο κλήση όπως γινόταν και παλιά, όταν είχαμε την ίδια επαφή στο φυσικό κατάστημα.

Αφού, γίνει η επιλογή των προϊόντων, εγώ τα προσθέτω με την τιμή τους στο καλάθι, ενώ ο πελάτης παρακολουθεί στην οθόνη του την εξέλιξη των αγορών και βλέπει το σύνολο του λογαριασμού. Τέλος, με την ολοκλήρωση της παραγγελίας πάμε κατευθείαν στο ταμείο. Η πληρωμή γίνεται είτε on-line με πιστωτική κάρτα με τον πελάτη να καταχωρεί ο ίδιος τα στοιχεία του, είτε με αντικαταβολή.

Έτσι οι αλλαγές στις συνήθειες μας με τον Covid-19 στον τρόπο που γινόταν οι πωλήσεις δεν είναι πλέον αισθητές, αφού ο κόσμος συνεχίζει να... «έρχεται» στο κατάστημα μέσω της βίντεο κλήσης αλλά και εκείνοι που μένουν σε μακρινές περιοχές μπορούν να έχουν τη διαπροσωπική εξυπηρέτηση που θέλουν.

Αποτέλεσμα; Η πελατεία αυξάνεται σταδιακά, αφού όλο και περισσότεροι με καλούν για να μιλήσουμε, να γνωριστούμε, ξέροντας πως το Video Shop by vrisko είναι ένας άμεσος, ασφαλής και βολικός τρόπος αγορών, όπου θα τους εξυπηρετήσω προσωπικά σαν να βρίσκονται στο κατάστημά μου.

Trends

Ροή ειδήσεων

Share