Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Χαμός στην Booking: Εκείνος έκανε κράτηση αλλά...

Πανικός με αυτό που του συνέβη

6 Αυγούστου 2020 12:15
Χαμός στην Booking: Εκείνος έκανε κράτηση αλλά...
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Χαμός έγινε στην Booking, καθώς πελάτης έκανε κράτηση, αλλά τελικά έμελλε πολύ σύντομα να έρθει αντιμέτωπος με μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη, αναφορικά με τη διαμονή του, ενώ καταγγελία υπήρξε και για κράτηση στη Μύκονο.

Συγκεκριμένα, ένας πελάτης που έκλεισε τη διαμονή του σε μοτέλ της Αυστραλίας, πραγματοποίησε αργότερα μια αρνητική κριτική, την οποία η διοίκηση της μονάδας δεν άφησε χωρίς να αντιδράσει.

Το αποτέλεσμα, λοιπόν, ήταν να χρεώσει τον πελάτη της με επιπλέον 25 λίρες, κατηγορώντας τον για ψευδή κριτική. Από το μοτέλ, μάλιστα, καταγγέλλουν στην Booking πως έχουν λάβει απειλητικά τηλέφωνα και ψεύτικες κρατήσεις, ύστερα από την ιστορία με άλλο πελάτη, ο οποίος είχε δημοσιεύσει το λογαριασμό που κλήθηκε να πληρώσει και είχε αναγκάσει τη μονάδα να κλείσει για λίγο.

Σύμφωνα με τον υποτιθέμενο πελάτη, το δωμάτιο όπου έμενε ήταν θορυβώδες, αν και σε καλή τοποθεσία, ενώ δε λάμβανε κανένα σέρβις. Η Booking, τελικά, αποφάσισε να σβήσει το κατάλυμα αυτό από τη λίστα του, τονίζοντας πως πάντοτε θα ενεργεί για λογαριασμό των πελατών της.

«Βόμβα» από την Booking

«Βόμβα» ήρθε από την πλευρά της Booking, η οποία μοιάζει επίσης επηρεασμένη από τις συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού, προχωρώντας σε μια δύσκολη απόφαση.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα διαδικτυακής κράτησης καταλυμάτων ανακοίνωσε σήμερα (4/8) ότι θα μειώσει έως και κατά ένα τέταρτο το προσωπικό. Η εταιρεία, που εδρεύει στο Άμστερνταμ και απασχολεί περίπου 17.500 εργαζομένους σε ολόκληρο τον κόσμο, δεν γνωστοποίησε τον ακριβή αριθμό των θέσεων που θα περικοπούν, επισημαίνοντας πως οι λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές «τις επόμενες εβδομάδες και μήνες».

Εντούτοις, προειδοποίησε ότι «έως το 25%» των εργαζομένων ενδέχεται να πληγεί από αυτό το «εξαιρετικά δύσκολο» μέτρο, ενώ πρόσφατα άλλαξε και την πολιτική ακυρώσεων.

«Η κρίση της Covid-19 κατέστρεψε την τουριστική βιομηχανία και εμείς συνεχίζουμε να αισθανόμαστε τον αντίκτυπο με τον όγκο των ταξιδιών να παραμένει σημαντικά μειωμένος», τονίζει η Booking.com σε ένα δελτίο τύπου που εστάλη στο Γαλλικό Πρακτορείο.

«Αν και κάναμε πολλά για να σώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας, πιστεύουμε ότι πρέπει να αναδιαρθρώσουμε τον οργανισμό μας προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας σχετικά με το μέλλον (της βιομηχανίας) του τουρισμού», συμπληρώνει η εταιρεία.

Η Booking.com ακολουθεί τα βήματα άλλων διαδικτυακών πλατφορμών όπως η Airbnb και η TripAdvisor, που επίσης ανακοίνωσαν την απόλυση περίπου του 25% του προσωπικού της.

TAGS
 

Travel

Ροή ειδήσεων

Share