Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Έσκασε ανακοίνωση από την Ryanair - Περικοπή 3.000 θέσεων

Βόμβα!

3 Μαΐου 2020 10:53
Έσκασε ανακοίνωση από την Ryanair - Περικοπή 3.000 θέσεων
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια είδηση "βόμβα" έσκασε, πριν λίγες ημέρες, για την αεροπορική εταιρεία Ryanair. Με μια ανακοίνωση, τόνισαν πώς σχεδιάζεται περικοπή 3.000 θέσεων εργασίας.

Η αεροπορική εταιρεία, η οποία ανακοίνωσε την επιστροφή στον κανονικό της προγραμματισμό για τον Ιούλιο από τον Ιούνιο, δήλωσε πως θα έρθουν περικοπές, καθώς λόγω της πανδημίας υπήρξε μεγάλη ζημία. Συγκεκριμένα, η Ryanair σχεδιάζει να προχωρήσει στην περικοπή 3.000 θέσεων εργασίας και να έχει συνομιλίες με την Boeing για την καθυστέρηση παράδοσης αεροσκαφών, καθώς δεν αναμένει η αεροπορική κίνηση στην Ευρώπη να ανακάμψει πλήρως από την κρίση του κορωνοϊού πριν το 2022.

Πριν από δύο εβδομάδες, η μεγαλύτερη στην Ευρώπη αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους ανακοίνωσε, ότι αναμένει ισχυρή κερδοφορία για το 2021 και ότι, δεν σχεδιάζει την αναβολή παραγγελιών για αεροσκάφη.

"Η Ryanair αναμένει τώρα ότι η ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης και των τιμών (στα επίπεδα του 2019) θα χρειαστεί τουλάχιστον δύο χρόνια, έως το καλοκαίρι του 2022 το νωρίτερο", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μάικλ Ο’Λίρι στην ενημέρωσή του προς τους επενδυτές. Είπε ότι η εταιρία θα ξεκινήσει τις διαβουλεύσεις για το κλείσιμο βάσεών της και για την περικοπή έως 3.000 θέσεων εργασίας, που θα αφορούν κυρίως πιλότους και προσωπικό καμπίνας.

Εξοργιστική απόφαση από τη Ryanair - Επιστροφή χρημάτων μόνο όταν...

Η Ryanair είπε στους επιβάτες ότι δεν θα πληρώσει επιστροφές χρημάτων για ακυρωμένες πτήσεις έως ότου «τελειώσει» η κρίση του κορωνοϊού. Διαβάστε την απόφαση στο Athensmagazine.gr

Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους έχει προσφέρει στους πελάτες που ακυρώθηκαν οι πτήσεις λόγω του Covid-19 κουπόνια ή μια εναλλακτικής πτήση αργότερα.

Ωστόσο, εάν οι επιβάτες επιθυμούν επιστροφές χρημάτων για τις πτήσεις, τους έχουν πει να περιμένουν για να πληρωθούν μόλις αρθούν οι περιορισμοί που επέβαλε η πανδημία. Δεν είναι η μόνο είδηση που προκάλεσε αναστάτωση, αφού και η απόφαση για τα μεσαία καθίσματα στο αεροσκάφος δεν έμεινε απαρατήρητη.

Η νομοθεσία του Ηνωμένου Βασιλείου και της ΕΕ ορίζει ότι οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι πακέτων πρέπει να επιστρέψουν πλήρως τα χρήματα των πελατών εντός 14 ημερών εάν το ταξίδι τους ακυρωθεί.

Η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Δουβλίνο μείωσε τους μισθούς μερικού προσωπικού τον περασμένο μήνα. Επίσης, τοποθέτησε πιλότους και πλήρωμα καμπίνας στο Ιρλανδικό Σχέδιο Προσωρινών Μισθών - παρόμοιο με το παρατεταμένο σύστημα της Κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η Ryanair είπε ότι έχει καθυστέρηση λόγω των κοινωνικών μέτρων αποστασιοποίησης και ενώ εξακολουθούν να επεξεργάζονται επιστροφές χρημάτων, ορισμένοι πελάτες δεν θα λάβουν τα χρήματά τους πίσω έως ότου «τελειώσει αυτή η κρίση».

Οι πελάτες της Ryanair - μερικοί από τους οποίους περιμένουν ήδη περισσότερες από πέντε εβδομάδες για επιστροφή χρημάτων - εξέφρασαν στα κοινωνικά μέσα την απογοήτευσή τους.

Το email που στάλθηκε στους πελάτες από τη Ryanair αναφέρει: "Λάβετε υπόψη ότι καθώς αυτοί που δουλεύουν στην εξυπηρέτηση πελατών μας υποχρεούνται να εργάζονται από το σπίτι για να περιορίσουν τη διάδοση του ιού Covid-19, οι περιορισμοί ασφαλείας πληρωμών μας εμποδίζουν να επεξεργαστούμε επιστροφές χρημάτων γρήγορα. "

Ένας εκπρόσωπος της Ryanair είπε: "Για οποιαδήποτε ακυρωμένη πτήση, η Ryanair παρέχει στους πελάτες όλες τις επιλογές που ορίζονται στους κανονισμούς της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν κινήσεων και των επιστροφών χρημάτων με τη μορφή μετρητών ή κουπονιών.

"Ο χρόνος διεκπεραίωσης των επιστροφών σε μετρητά διαρκεί περισσότερο λόγω του γεγονότος ότι πρέπει να επεξεργαστούμε 10 φορές τον συνηθισμένο όγκο και να έχουμε λιγότερο προσωπικό διαθέσιμο λόγω μέτρων κοινωνικής απόστασης.

TAGS
 

Travel

Ροή ειδήσεων

Share