Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

«Λουκέτο» πασίγνωστης αεροπορικής εταιρείας λόγω κορωναϊού - «Βόμβα» στον τουριστικό κλάδο!

Ακυρώνονται όλες οι πτήσεις

5 Μαρτίου 2020 09:12
«Λουκέτο» πασίγνωστης αεροπορικής εταιρείας λόγω κορωναϊού - «Βόμβα» στον τουριστικό κλάδο!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Μια από τις πιο δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έβαλε «λουκέτο» λόγω του κορωναϊού! Τα αεροπλάνα της καθηλώθηκαν το βράδυ της Τετάρτης στα βρετανικά αεροδρόμια.

Η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία, εδώ και καιρό αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα καθώς και εκείνη είχε επηρεαστεί από την μεγάλη κάμψη στις κρατήσεις λόγω κορωναϊού. Επίσης το Booking.com προχώρησε σε μια έκτακτη ανακοίνωση για τον κορωναϊό! Μπορείτε να δείτε εδώ τι ισχύει για ακυρώσεις και προκαταβολές;

Μέσα σε όλα βρέθηκε και μπροστά στην άρνηση της βρετανικής κυβέρνησης να της χορηγήσει δάνειο 100 εκατομμυρίων λιρών. Σύμφωνα με τους Financial Times, πηγές με γνώση της κατάστασης έλεγαν ότι η εταιρεία έχει πόρους για να επιβιώσει έως το τέλος Μαρτίου. Ο λόγος για την Flybe που βρισκόταν στα σχοινιά εδώ και καιρό, με τις τελευταίες εξελίξεις να την οδηγούν στο αδιέξοδο.

Aegean: Έκτακτα μέτρα για τον κορωναϊό - Η επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας

Σε έκτακτα μέτρα προστασίας για τον κορωναϊό προέβη η γνωστή αεροπορική εταιρία Aegean, τόσο για την προστασία των επιβατών αλλά και του προσωπικού και του πληρώματος των αεροσκαφών. Η γνωστή εταιρία είναι πλήρως εξοπλισμένη και προετοιμασμένη για παν ενδεχόμενο, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε το νέο της αεροσκάφος.

Με επίσημη ανακοίνωση ενημέρωσε άπαντες για τα έκτακτα μέτρα ασφαλείας που έλαβε για τον κορωναϊό.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

H AEGEAN ενημερώνει ότι βρίσκεται σε τακτική επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές (ΕΟΔΥ) σε σχέση με θέματα που αφορούν τον κοροναϊό (Covid-19) ώστε να λαμβάνει όλες τις σχετικές οδηγίες που αφορούν την αερομεταφορά είτε σαν γενική προληπτική προετοιμασία είτε για τις ενδεδειγμένες ενέργειες σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Η εταιρεία έχει ήδη εντατικοποιήσει τους τακτικούς καθαρισμούς των αεροσκαφών μεταξύ όλων των πτήσεών της, σε όλους τους σταθμούς τη χωράς και του εξωτερικού, κατά την διάρκεια της ημέρας αλλά και μετά την ολοκλήρωση των πτήσεων κατά την διάρκεια της νύχτας.

Επιπλέον, έχει ήδη δημιουργήσει και εφαρμόσει, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρεία απολυμάνσεων, διαδικασία απολύμανσης που εφαρμόζεται σε περιπτώσεις που λάβει ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ ότι σε συγκεκριμένη πτήση υπήρξε μεταφορά επιβάτη με πιθανό κρούσμα.

Η εταιρεία υπενθυμίζει ότι από τις 23 Φεβρουαρίου 2020 έχει δώσει τη δυνατότητα στους επιβάτες της που ταξιδεύουν έως 20 Μαρτίου 2020, να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (ημερομηνία πραγματοποίησης του ταξιδιού έως 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς τέλη αλλαγής (rebooking fees).

Τέλος, διευκρινίζεται ότι αρμόδιοι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τη διαχείριση πιθανών περιστατικών είναι αποκλειστικά ο ΕΟΔΥ και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας.

 

Travel

Ροή ειδήσεων

Share