Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Έρευνα: Οι Βρετανοί θυσιάζουν μέχρι και το φαγητό τους προκειμένου να πάνε διακοπές!

Τίποτα δεν τους πτοεί, ούτε καν το Brexit!

21 Μαρτίου 2019 14:15
Έρευνα: Οι Βρετανοί θυσιάζουν μέχρι και το φαγητό τους προκειμένου να πάνε διακοπές!

Οι Βρετανοί προτιμούν να εξοικονομήσουν χρήματα από κάθε άλλη δραστηριότητα προκειμένου να κάνουν διακοπές το 2019, σημειώνοντας μάλιστα τη μεγαλύτερη διάθεση για ταξίδια της τελευταίας πενταετίας, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, και παρά την ανησυχία περί μείωσης της ζήτησης λόγω των επιπτώσεων του Brexit.

Έρευνα: Οι Βρετανοί θυσιάζουν μέχρι και το φαγητό τους προκειμένου να πάνε διακοπές!

Διαβάστε επίσης: Στους 20 πιο ασφαλείς προορισμούς για ταξίδια η Ελλάδα!

Ειδότερα, όπως προκύπτει από έρευνα της ένωσης Bρετανών τουρ οπερέιτορ, ΑΒΤΑ:

- Σχεδόν διπλάσιοι Βρετανοί που ταξιδεύουν με περιορισμένους προϋπολογισμούς (25% έναντι 13%) είναι διατεθειμένοι να μειώσουν τα έξοδά τους προκειμένου να μπορέσουν να κάνουν διακοπές το 2019.

- Φαίνονται διατεθειμένοι να μειώσουν τις δαπάνες για αγορές ρουχισμού και αξεσουάρ (18%) και ηλεκτρονικών γκάτζετ (17%) προκειμένου να εξοικονομήσουν χρήματα για τις διακοπές.

- Οι δραστηριότητες αναψυχής όπως ο κινηματογράφος και οι συναυλίες είναι εκείνες για τις οποίες τείνουν να μη μειώνουν δαπάνες (11%).Σύμφωνα με την ΑΒΤΑ, τα ευρήματα αυτά αποτελούν απόδειξη οτι οι διακοπές παραμένουν ανάμεσα στις απόλυτες προτεραιότητες των Βρετανών καταναλωτών.

- Οι Βρετανοί είναι διατεθειμένοι να περιορίσουν τις δαπάνες στο αλκόολ, τα τσιγάρα και τα ντελίβερι για εξοικονόμηση χρημάτων.

- Οι ηλικίες από 18 έως 24 ετών τείνουν περισσότερο από κάθε άλλη να προτιμούν τις διακοπές, με μόλις το 6% να αναφέρει οτι θα περιορίσει τα ταξίδια για οικονομικούς λόγους, παρότι αυτή θεωρείται η ηλικιακή ομάδα με τη μικρότερη καναλωτική δύναμη.

- Το 31% των ηλικιών αυτών δήλωσε οτι είναι πέντε φορές πιο πιθανό να μειώσει τη συχνότητα γευμάτων σε εστιατόρια παρά να μειώσει τον προϋπολογισμό διακοπών

- Ίδιο ποσοστό Βρετανών με παιδιά δήλωσε οτι είναι πιο πιθανό να περιορίσουν τις δαπάνες για γεύματα έξω, έναντι 13% που θα περιόριζε τις δαπάνες για ταξίδια στο εξωτερικό. Από την ετήσια έρευνα της διεθνούς εταιρίας συμβούλων καταναλωτών BVA-BDRC, Holiday Trends report, προκύπτει επίσης αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων, στο 71%, στο μερίδιο των ενηλίκων από το Ην. Βασίλειο που έχουν προσδοκία διακοπών το 2019.Σύμφωνα με τα ευρήματα...

- Το 66% έχει προσδοκία για διακοπές τουλάχιστον τεσσάρων διανυκτερεύσεων.

- Ένας στους 4 από όσους σκοπεύουν να ταξιδέψουν, κατά μέσο όρο, δεν τα καταφέρνουν, όμως αυτό σημαίνει οτι πάνω από το μισό πληθυσμό ενηλίκων κάνουν διακοπές στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας αύξηση έναντι του ρεκόρ που σημείωσε ο εξερχόμενος τουρισμός της Βρετανίας το 2018.

- Το 48% πιστεύει οτι θα χρειαστεί visa για ταξίδια στην ΕΕ, έναντι 38% πέρυσι, ακόμη κι αν αυτό δεν έχει προταθεί στη συμφωνία περί Brexit.

- Το 47% περιμένει μεγαλύτερες ουρές αναμονής στα αεροδρόμια λόγω του Brexit, δηλαδή 9% περισσότεροι σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2018 και το 44% πιο ακριβά αεροπορικά εισιτήρια, 10% περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι.

- Δύο στους 5 περιμένουν λιγότερο ευνοϊκή ισοτιμία

- Το 34% περιμένει αυξημένες χρεώσεις roaming

- To 76% σκοπεύει να κάνει μία φορά διακοπές στο εσωτερικό, 7% περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι και στο υψηλότερο ποσοστό της τελευταίας 5ετίας.Το 31% ανέφερε οτι δεν θα προτιμήσει ταξίδια στην ΕΕ μετά από επιβολή χρέωσης 7 ευρώ στην ηλεκτρονική visa-waiver για τους Βρετανούς επισκέπτες στους περισσότερους ευρωπαϊκούς προορισμούς.

Χαμός στη Βρετανία στα σούπερ μάρκετ: Αδειάζουν τα ράφια από χαρτιά υγείας και παυσίπονα!

Τα χαρτιά τουαλέτας και τα παυσίπονα είναι κάποια από τα προϊόντα που οι Βρετανοί έχουν αρχίσει να στοκάρουν στα σπίτια τους ενόψει ενός πιθανού Brexit χωρίς συμφωνία, όπως ανακοίνωσε σήμερα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrisons, παρουσιάζοντας τα ετήσια οικονομικά της αποτελέσματα.

Ο διευθύνων σύμβουλος Ντέιβιντ Ποτς δήλωσε ότι υπάρχουν ενδείξεις για αποθήκευση «μικρής ποσότητας» αποθεμάτων και ότι η Morrisons, η τετάρτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία, είναι καλά προετοιμασμένη ανεξάρτητα από το τι θα συμβεί στη διαδικασία του Brexit.

Ενώ απομένουν μόλις 16 ημέρες έως την ημερομηνία που θεωρητικά θα αποχωρήσει η Βρετανία από την ΕΕ, το Λονδίνο δεν έχει ακόμα καταλήξει σε συμφωνία αποχώρησης, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο για ένα άτακτο Brexit χωρίς συμφωνία.

«Έχουμε δει κάποια αύξηση (στις πωλήσεις) στα παυσίπονα και τα χαρτιά τουαλέτας… υψηλή μονοψήφια αύξηση», δήλωσε ο Ποτς σε δημοσιογράφους. «Στην περίπτωση που τα πράγματα δυσκολέψουν στα λιμάνια, θα αναζητήσουμε εναλλακτικές διαδρομές για είσοδο στη χώρα», πρόσθεσε, λέγοντας ότι η εταιρία έχει λάβει καθεστώς Εξουσιοδοτημένου Οικονομικού Φορέα, κάτι που αναμένεται να επιταχύνει τις διαδικασίες ελέγχου στα σύνορα στην περίπτωση που υπάρχουν καθυστερήσεις.

Αδειάζουν τα σούπερ μάρκετ στη Βρετανία

Ο Ποτς δήλωσε, επίσης, ότι η εταιρία επίσπευσε κάποιες αγορές προϊόντων και υλικών συσκευασίας, προκειμένου να προσφέρει στήριξη στο κομμάτι μεταποίησης του ομίλου, και έχει αυξήσει τα αποθέματά της σε δημοφιλή προϊόντα μακράς διαρκείας.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης αύξηση 9% στα προ φόρων κέρδη της στα 406 εκατ. λίρες για την ετήσια χρήση που έληξε στις 3 Φεβρουαρίου. Αναλυτές ανέμεναν να διαμορφωθούν στα 407 εκατ. λίρες, ενώ για την ετήσια χρήση 2017-18 ανήλθαν στα 374 εκατ. Η εταιρία, που υστερεί σε ετήσιες πωλήσεις έναντι του ηγέτη της αγοράς, της Tesco, καθώς και της Sainsbury's και της Asda, ανακοίνωσε ότι τα συνολικά της έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,7% στα 17,7 δισεκ. λίρες.

Η Morrisons ξεχωρίζει μεταξύ των βασικών της ανταγωνιστών καθώς παράγει η ίδια τα μισά από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τα νωπά τρόφιμα που πουλάει. Σύμφωνα με την εταιρία, τα δύο τρίτα από τα προϊόντα που πουλά είναι βρετανικά. Ο Ποτς δήλωσε ότι αυτή η δομή σημαίνει ότι η εταιρία είναι προστατευμένη εάν η κυβέρνηση επιβάλει δασμούς σε κάποια εισαγόμενα προϊόντα στην περίπτωση ενός Brexit χωρίς συμφωνία.

Διαβάστε περισσότερα για διακοπές στο Athensmagazine.gr

 

Travel

Ροή ειδήσεων

Share