Πέμπτη, 28 Οκτωβρίου 2021

Το Instagram βάζει τέλος στο «swipe up» - Θα μπορούν όλοι να βάζουν link στο story τους

Νέες λειτουργίες

24 Αυγούστου 2021 10:21
Το Instagram βάζει τέλος στο «swipe up» - Θα μπορούν όλοι να βάζουν link στο story τους
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Τέλος στο περίφημο «Swipe Up» των links βάζει το Instagram από τις 30 Αυγούστου.

Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο sticker.

To αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς.Instagram: Ο τρόπος για να προφυλάξετε το λογαριασμό σας

Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe.

Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe-up link.

Έτσι θα αυξήσεις τους followers σου σε Facebook και Instagram

Έτσι θα αυξήσεις τους followers σου σε Facebook και Instagram. Μήπως θες να αυξήσεις κι εσύ την επιρροή σου στα social media; Να έχεις περισσότερα likes και να «χτίσεις» το κοινό σου; Δες πως θα τα καταφέρεις μέσα από απλές αλλαγές στο προφίλ σου. Παράλληλα, δείτε τον τρόπο για να προφυλάξετε το λογαριασμό σας στο Instagram.

Στο Facebook:

  • Κάνε «πιασάρικες» ερωτήσεις: Ξέρει κανείς γιατί το φαγητό στο τάδε εστιατόριο είναι τόσο ακριβό; Ποια ταινία πρέπει οπωσδήποτε να δω φέτος; Το ποστάρισμα «πιασάρικων» ερωτήσεων είναι μπορεί να απογειώσει ένα status.
  • Μην «μπουκώνεις» το newsfeed των φίλων σου: Αν το παρακάνεις με τα posts το Facebook αυτομάτως σε θεωρεί spammer και σε θάβει.
  • Φωτογραφίες με διασημότητες: Ακούγεται περίεργο όμως ισχύει: Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνουν κάποιον διάσημο και εσάς είναι δεδομένο ότι θα πάρουν τα περισσότερα likes και comments.
  • Βάλε φίλτρα: Τα φίλτρα που έχει η το Facebook κάθε φορά που ποστάρεις μια φωτογραφία έχουν λόγο ύπαρξης. Εκτός του να κάνουν τις φωτογραφίες σου πιο όμορφες, φαίνεται ότι «τραβάνε» και περισσότερο την προσοχή των φίλων σου.
  • Πόσταρε κάτι διαφορετικό: Προσπάθησε το post σου να κάνει τη διαφορά είτε με ένα έξυπνο σχόλιο είτε με την επισύναψη μιας «πιασάρικης» φωτογραφίας. Οι φίλοι σου θα το εκτιμήσουν.
  • Κάνε κι εσύ κανένα like: Eδώ είναι μια γραφικότητα αλλά σωστή: Όση αγάπη δίνεις, τόση αγάπη παίρνεις.
  • Η συντομία είναι το παν: Όσο πιο σύντομο είναι το post σου (ή το κείμενο που συνοδεύει μια φωτογραφία) τόσο μεγαλύτερη απήχηση έχει και στους φίλους σου. Η ιδανική έκταση κειμένου είναι οι 80 χαρακτήρες.

Πως να αυξήσεις τους followers σου σε Facebook και Instagram

Στο Instagram:

  • Editing, editing, editing: Η αρχική επιτυχία του Instagram οφειλόταν στο γεγονός πως ομορφαίνει τις φωτογραφίες μας –και το κάνει πανεύκολα, με το πάτημα μερικών κουμπιών. Πειραματίσου λοιπόν και εδώ με τα φίλτρα, για να βρεις ποιο αναδεικνύει καλύτερα τη φωτογραφία σου .
  • Ασχολήσου με τους άλλους χρήστες: Και εδώ, πρέπει να κάνεις κι εσύ like για να σου κάνουν. Ακολούθησε κι άλλους λογαριασμούς, για να σε ακολουθήσουν. Ο social δρόμος είναι διπλής κυκλοφορίας.
  • Δώσε κάτι στους νέους followers: Αν έχεις επαγγελματική σελίδα ή λογαριασμό για την επιχείρησή σου, κάνε μια ειδική προσφορά για τους followers σου.
  • Το hashtag ημών το επιούσιο: Αυτά τα #καγκελάκια που μπορεί να σου φαίνονται εκνευριστικά, είναι ο τρόπος να «μαζέψεις» περισσότερα likes για τις φωτογραφίες σου. Όσο περισσότερα χρησιμοποιείς τόσο περισσότερος κόσμος βλέπει τις φωτογραφίες σου, και τόσο περισσότερα likes μαζεύεις.
  • Προσοχή στις ώρες: Μπορεί να έχεις βρει την τέλεια φωτογραφία, αλλά αν τη δημοσιεύσεις στις 4 τα ξημερώματα να πάει «χαμένη». Μελέτησε πότε είναι περισσότερο ενεργοί οι ακόλουθοί σου και, όπως και με το facebook, πόσταρε περιεχόμενο πάντα στις «ώρες αιχμής».
  • Όσο το αφήνεις σε αφήνει: Όσο σημαντική είναι η ώρα που ποστάρεις, άλλο τόσο είναι το να είσαι συνεπής στα ποσταρίσματά σου. Οι άλλοι χρήστες είναι πιο πιθανό να «συντονιστούν» με το περιεχόμενό σου αν αυτό βγαίνει κάθε μέρα. Ή συγκεκριμένες ώρες τις ημέρας ή συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας. Το ίδιο ισχύει και για το Facebook.
  • Χρησιμοποίησε geo tags: Οι γεωγραφικές ετικέτες είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ενημερώνεις τους followers σου για το πού βρίσκεσαι και να τους βοηθήσεις να νιώσουν πιο οικεία με το περιεχόμενό σου.
TAGS
 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share