Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2021

Τρομερό κόλπο: Κρύψε πριν πόση ώρα ήσουν ενεργός στο Facebook με αυτό το απλό κόλπο!

Βάλτε τέλος στον πονοκέφαλο!

25 Ιουλίου 2021 16:03
Τρομερό κόλπο: Κρύψε πριν πόση ώρα ήσουν ενεργός στο Facebook με αυτό το απλό κόλπο!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Κι όμως γίνεται! Το Facebook τα τελευταία χρόνια το έχει παρακάνει. Όχι μόνο σε ενημερώνει αν και πότε διαβάστηκε το μήνυμα που έστειλες, αλλά σου δείχνει και ακριβώς πριν πόση ώρα ήταν ενεργός ο κάθε χρήστης. Ευτυχώς υπάρχουν τρόποι να απενεργοποιήσουμε αυτήν τη λειτουργία. (να ω ο άλλος με τις ώρες πάνω από το κινητό δε λέει.)

Υπολογιστής

Βήμα 1: Συνδεθείτε στο Facebook σας, πατήστε στο γρανάζι πάνω δεξιά και έπειτα Ρυθμίσεις λογαριασμού (Account Settings). Από εκεί πηγαίνουμε αριστερά στις Εφαρμογές (Apps)

Κρύψε πριν πόση ώρα ήσουν ενεργός με αυτό το απλό κόλπο!

Βήμα 2: Πατάμε πάνω στην επιλογή που λέει –> Εφαρμογές που χρησιμοποιούν οι άλλοι (Apps others use) και μετά ξετσεκάρουμε την επιλογή “Η δραστηριότητα μου σε εφαρμογές” (My app activity)

Κρύψε πριν πόση ώρα ήσουν ενεργός με αυτό το απλό κόλπο!

Και στο κινητό ακολουθούμε τα ίδια ακριβώς βήματα.

«Διαβάστηκε»; Πως θα δείτε το μήνυμα στο Facebook χωρίς να το καταλάβει ο αποστολέας

Από τη μία θες να ανοίξεις το μήνυμα που μόλις έλαβες στο Messenger, από την άλλη όμως δεν θες να το αντιληφθεί ο αποστολέας. Υπάρχει λύση;

Εκτός από τον προφανή τρόπο, να ενεργοποιήσεις δηλαδή τις ειδοποιήσεις σε μορφή ειδοποίησης στην οθόνη (όπου βλέπεις το μήνυμα αν δεν είναι μεγάλο) υπάρχει και ακόμη ένας τρόπος.

Μόλις λάβεις την ειδοποίηση, βάλε το κινητό σου σε λειτουργία πτήσης. Στη συνέχεια πήγαινε και διάβασε το μήνυμα. Βγες από το Messenger. Βάλε το κινητό σου ξανά σε κανονική λειτουργία. Με αυτό τον τρόπο και θα έχεις διαβάσει το μήνυμα και δε θα το έχει δει ο αποστολέας! Επιπλέον, αν σας έρθει αυτό το μήνυμα στο Messenger του Facebook μην το ανοίξετε ποτέ.

Υπάρχει ένας απλός τρόπος να διαβάσετε το μήνυμα χωρίς να το καταλάβει ο αποστολέας

Ξεπέρασε το ένα τρισεκατομμύριο η αξία του Facebook

Η χρηματιστηριακή αξία του Facebook ξεπέρασε το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, αποτέλεσμα μιας επικής δικαστικής νίκης του τεχνολογικού γίγαντα που δείχνει ότι το Facebook μπορεί να επικρατήσει στον πόλεμο των αρχών σε ΗΠΑ και ΕΕ κατά των big tech εταιρειών.

Το ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ απέρριψε δύο αγωγές από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) και έναν συνασπισμό 45 κρατών των ΗΠΑ, ως αβάσιμες, ενισχύοντας σημαντικά τη μετοχή της εταιρείας. Η αξία του Facebook έφθασε να ξεπεράσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, καθιστώντας την εταιρεία από τις “μεγάλες πέντε” εταιρείες τεχνολογίας που πέτυχαν αυτό το νούμερο. Δες επιπλέον, πως το Facebook έβγαλε τον Ντόναλντ Τραμπ εκτός μέχρι το 2023.

Ξεπέρασε το ένα τρισεκατομμύριο η αξία του Facebook - Γιατί η Κομισιόν ξεκινά έρευνα εναντίον του

Το ιστορικό των καταγγελιών

Η μάχη ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2020 όταν οι ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ και περισσότεροι από 45 κρατικοί εισαγγελείς μήνυσαν το Facebook, κατηγορώντας την εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης ότι προέβη σε παράνομες ενέργειες για να εξαγοράσει τους αντιπάλους και να καταπνίξει τον ανταγωνισμό.

Οι καταγγέλλοντες ζήτησαν από το δικαστήριο να εξετάσει το ενδεχόμενο εκποίησης τμημάτων της εταιρείας, στην οποία ανήκει επίσης το Instagram και το WhatsApp, κατηγορώντας την ότι με τις εξαγορές των εν λόγω εταιρειών εξαφάνισε δυο δυνατούς αντιπάλους πριν καν αποτελέσουν απειλή.

Το Facebook είχε απαντήσει τότε ότι οι εν λόγω εξαγορές εγκρίθηκαν από τις αρμόδιες αρχές ανταγωνισμού πριν από χρόνια και δεν είχε τεθεί κάποιο ζήτημα.

Ξεπέρασε το ένα τρισεκατομμύριο η αξία του Facebook

Επιπλέον, το Facebook ζήτησε από το ομοσπονδιακό δικαστήριο των ΗΠΑ απορρίψει τις αγωγές, χαρακτηρίζοντας τις «παράλογες». Η εταιρεία δήλωσε ότι ο ισχυρισμός της FTC «δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα της δυναμικής, έντονα ανταγωνιστικής βιομηχανίας υψηλής τεχνολογίας στην οποία λειτουργεί το Facebook».

«Η κυβέρνηση θέλει να ανατρέψει τα δεδομένα, στέλνοντας μια προειδοποίηση στην αμερικανική επιχείρηση ότι καμία εξαγορά δεν είναι μη αναστρέψιμη”, είχε δηλώσει η τότε γενική σύμβουλος του Facebook Jennifer Newstead.

Η Newstead είχε επισημάνει ότι η εταιρεία έχει επενδύσει εκατομμύρια για να κάνει το Instagram και το WhatsApp επιτυχημένο και θα υπερασπιστεί το δίκιο της, καθώς δεν έχει κάνει τίποτα παράνομο.

Ο δικαστής που δικαίωσε το Facebook

Ενάμισι χρόνο μετά, ο δικαστής των ΗΠΑ James Boasberg απέρριψε αμφότερες τις καταγγελίες εναντίον του γίγαντα κοινωνικής δικτύωσης και τον δικαίωσε.

Η καταγγελία του FTC απερρίφθη με το επιχείρημα ότι είναι πολύ ασαφής και ότι τα στοιχεία που προσκομίστηκαν στο δικαστήριο δε μπορούν να στοιχειοθετήσουν παραβίαση της νομοθεσίας περί ανταγωνισμού. Συγκεκριμένα, η δικαστική απόφαση αναφέρει ότι η καταγγελία του FTC ήταν «νομικά ανεπαρκής» και ότι η FTC «απέτυχε να επικαλεστεί αρκετά γεγονότα για να υποστηρίξει τον ισχυρισμό της ότι το Facebook καταπνίγει τον ανταγωνισμό στην αγορά».

Γιατί η Κομισιόν ξεκινά έρευνα εναντίον του

«Ο ισχυρισμός του FTC δεν αναφέρει σχεδόν τίποτα για το βασικό ερώτημα που αφορά τη δύναμη που είχε πραγματικά και εξακολουθεί να έχει το Facebook, σε μια σωστά ορισμένη αγορά», σημείωσε ο δικαστής Boasberg. «Είναι σαν η αρχή να αναμένει από το δικαστήριο να τιμωρήσει το Facebook απλώς και μόνο γιατί θεωρείται μονοπώλιο».

Το FTC έχει δικαίωμα εκ του νόμου να υποβάλει εκ νέου αγωγή έως τις 28 Ιουλίου. Επιπλέον, ο δικαστής Boasberg απέρριψε επίσης την αντι-μονωπωλιακή αγωγή που ασκήθηκε από έναν συνασπισμό 45 κρατών των ΗΠΑ κατά του Facebook, με στόχο τον εξαναγκασμό της εταιρείας να εκποιήσει το Instagram και το WhatsApp, με την αιτιολογία ότι οι φερόμενες παραβιάσεις σημειώθηκαν πολύ καιρό πριν.

Στην απόφασή του, ο δικαστής Boasberg είπε ότι τα κράτη δεν παρείχαν «εύλογη δικαιολογία» για το λόγο που περίμεναν έξι με οκτώ χρόνια για να αποφασίσουν να μηνύσουν το Facebook – ένα επιχείρημα που προέβαλε ο γίγαντας κοινωνικής δικτύωσης.

Πρόσθεσε ότι τα κράτη δεν κατάφεραν να παράσχουν μια επαρκή αιτιολογία για την μακροχρόνια αδράνεια τους, απαντώντας απλά ότι το Facebook «επωφελήθηκε» από την αργοπορία των κρατών που δεν υπέβαλαν νωρίτερα αγωγή, δεδομένου ότι ήταν και παραμένει μια πολύ κερδοφόρα εταιρεία.

«Τελικά, αυτή η αντιμονοπωλιακή πρακτική βασίζεται σε μια δημόσια και υψηλού προφίλ συμπεριφορά, που συνέβη πριν από έξι χρόνια – πριν την κυκλοφορία του Apple Watch ή της Alexa ή του Periscope, όταν ακόμα ο Kevin Durant έπαιζε για το Oklahoma City Thunder και ο Έμπολα ήταν ο ιός που κυριαρχούσε στα πρωτοσέλιδα», έγραψε ο δικαστής Boasberg.

Ωστόσο, το Facebook κέρδισε μια σημαντική μάχη, που σίγουρα χαροποίησε τους ηγέτες στον κλάδο της τεχνολογίας, που έχουν στοχοποιηθεί τα τελευταία χρόνια σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Η νίκη όμως αυτή συμπίπτει χρονικά με την σύνταξη ενός πακέτου πέντε νομοσχεδίων από το Κογκρέσο που αναμένεται να «ταράξει τα νερά» και να αλλάξει πολλά στο επιχειρηματικό μοντέλο των διαδικτυακών γιγάντων.

Αναμφισβήτητα, ωστόσο, οι επενδυτές κατέγραψαν την τελευταία εξέλιξη ως μεγάλη νίκη για το Facebook, κάτι που αποτυπώθηκε στην εκτόξευση της μετοχής.

Ποιος είναι ο Βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων

Κομισιόν: Ξεκινά έρευνα για το εάν το Facebook παραβιάζει όρους της Ε.Ε.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε επίσημη αντιμονοπωλιακή έρευνα για να αξιολογήσει κατά πόσον το Facebook παραβίασε τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ χρησιμοποιώντας διαφημιστικά δεδομένα που συγκεντρώνει ιδίως από τους διαφημιζόμενους για να τους ανταγωνιστεί σε αγορές όπου δραστηριοποιείται, όπως στις μικρές αγγελίες.

Η επίσημη έρευνα θα αξιολογήσει επίσης κατά πόσον το Facebook συνδέει τη διαδικτυακή υπηρεσία μικρών αγγελιών «Facebook Marketplace» με το κοινωνικό του δίκτυό κατά παράβαση των κανόνων ανταγωνισμού της ΕΕ.

Κατόπιν προκαταρκτικής έρευνας, η Επιτροπή ανησυχεί ότι το Facebook ενδέχεται να χρησιμοποιεί τα δεδομένα που αποκτά από ανταγωνιστικούς παρόχους στο πλαίσιο της διαφήμισής τους στο κοινωνικό δίκτυο του Facebook, για να βοηθήσει το Facebook Marketplace να τους ανταγωνιστεί. Το Facebook θα μπορούσε, για παράδειγμα, να λαμβάνει ακριβείς πληροφορίες για τις προτιμήσεις των χρηστών από τις διαφημιστικές δραστηριότητες των ανταγωνιστών του και να χρησιμοποιεί τα δεδομένα αυτά για να προσαρμόζει ανάλογα το Facebook Marketplace.

Η Επιτροπή θα εξετάσει επίσης κατά πόσον ο τρόπος με τον οποίο το Facebook Marketplace έχει ενσωματωθεί στο κοινωνικό δίκτυο συνιστά μια μορφή σύνδεσης που του παρέχει πλεονέκτημα στην προσέγγιση πελατών και αποκλείει ανταγωνιστικές διαδικτυακές υπηρεσίες μικρών αγγελιών.

Εάν αποδειχθούν οι διερευνώμενες πρακτικές, ενδέχεται να παραβιάζουν τους κανόνες ανταγωνισμού της ΕΕ περί συμφωνιών μεταξύ εταιρειών που θίγουν τον ανταγωνισμό (άρθρο 101 της Συνθήκης για τη λειτουργία της Ευρωπαϊκής Ένωσης) και/ή για την κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης (άρθρο 102 ΣΛΕΕ). Η Επιτροπή θα διεξαγάγει τώρα τη διεξοδική της έρευνα κατά προτεραιότητα.

Η έναρξη επίσημης έρευνας δεν προδικάζει την έκβασή της.

Η Μαργκρέτε Βεστάγκερ, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της Επιτροπής αρμόδια για την πολιτική ανταγωνισμού δήλωσε σχετικά: «Το Facebook χρησιμοποιείται από σχεδόν 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους σε μηνιαία βάση και συνολικά περίπου 7 εκατομμύρια επιχειρήσεις διαφημίζονται σε αυτό. Το Facebook συλλέγει τεράστιες ποσότητες δεδομένων σχετικά με τις δραστηριότητες των χρηστών του κοινωνικού δικτύου του και όχι μόνο, γεγονός που του επιτρέπει να στοχεύει συγκεκριμένες ομάδες πελατών. Θα εξετάσουμε διεξοδικά κατά πόσον τα δεδομένα αυτά παρέχουν στο Facebook αδικαιολόγητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ιδίως στον τομέα των διαδικτυακών μικρών αγγελιών, όπου γίνονται καθημερινές αγοραπωλησίες προϊόντων, και όπου το Facebook ανταγωνίζεται τις εταιρείες από τις οποίες συλλέγει δεδομένα. Στη σημερινή ψηφιακή οικονομία, τα δεδομένα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται με τρόπους που στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό».

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share