Το Twitter αλλάζει και "τρελαίνει" τους χρήστες του
Τι νέο έρχεται;
Το Twitter πέρασε κάποια χρόνια απόλυτης αποθέωσης, αλλά μετά το ενδιαφέρον για εκείνο έπεσε. Ειδικά οι νέοι δεν το πολυχρησιμοποιούν. Ποιοι το χρησιμοποιούν; Σίγουρα όσοι θέλουν να ενημερώνονται, οι πολιτικοί, οι δημοσιογράφοι κι όσοι βλέπουν φανατικά κάποιο τηλεοπτικό show και μπαίνουν να σχολιάσουν! Όμως, τώρα υπάρχει περίπτωση να ξαναδεί κάποιες στιγμές δόξας και να επιστρέψουν κάποιοι χρήστες που έχουν φύγει, καθώς έρχεται κάτι νέο! Το νέο χαρακτηριστικό του Twitter ίσως σε κάνει να το αγαπήσεις κι εσύ ξανά. Ωστόσο, αυτή δεν είναι η μόνη ηλεκτρονική πλατφόρμα που κάνει αλλαγές για να διατηρήσει το ενδιαφέρον των χρηστών του αμείωτο, δείτε εδώ την τελευταία αλλαγή του facebook.
Ποιο είναι αυτό το χαρακτηριστικό; Τα ηχητικά tweets! Οι χρήστες πλέον θα μπορούν να ηχογραφούν κάτι που θέλουν να μοιραστούν με τον κόσμο κι απλά να το ποστάρουν.
Στη σχετική ανακοίνωσή της, η εταιρεία σημείωσε ότι «οι προεδρικοί υποψήφιοι έχουν συνήθως 90 δευτερόλεπτα για να μιλήσουν ή απαντήσουν, κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, οι χρήστες έχουν 140 για να ηχογραφήσουν το tweet τους».
Η νέα λειτουργία είναι διαθέσιμη από την Τετάρτη 17 Ιουνίου, όμως, μόνο για λογισμικό iOS προς το παρόν, δηλαδή οι χρήστες Android μπορούν απλά να ακούσουν τα μηνύματα αλλά όχι και να ηχογραφήσουν τα δικά τους.
Twitter starts rolling out audio tweets on iOS https://t.co/jTn6IHllYK pic.twitter.com/xZlSCgZDVG
— The Verge (@verge) June 18, 2020
Πώς λειτουργεί το νέο χαρακτηριστικό του Twitter;
Μόλις σου εμφανιστεί το σχετικό εικονίδιο όταν πας να κάνεις ένα tweet, το πατάς κι αρχίζεις να ηχογραφείς το μήνυμά σου.
Μπορείς να καταγράψεις έως και 140 δευτερόλεπτα ήχου ανά tweet.
Σε περίπτωση που ξεπεράσεις τον συγκεκριμένο χρόνο, τότε το Twitter θα εξακολουθήσει να ηχογραφεί όσα λες και στο τέλος θα τα χωρίσει αυτόματα σε ξεχωριστά tweets. Σκέψου το όπως γίνεται όταν τραβάς ένα story και ξεπερνάει τα 15 δευτερόλεπτα.
Ο ήχος εμφανίζεται σαν ενσωματωμένο video με επιλογή έναρξης και παύσης. Το Twitter εισάγει και μια εικόνα με το avatar του λογαριασμού σου ως οπτικό μέσο.