Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

Κάτι αλλάζει στα Facebook stories - Τι να περιμένουμε;

Ιδιαίτερα ευχαριστημένοι οι χρήστες

27 Απριλίου 2020 14:32
Κάτι αλλάζει στα Facebook stories - Τι να περιμένουμε;

Αλλαγές φέρνει και πάλι το Facebook κι αυτή τη φορά αφορούν αποκλειστικά τα stories και τη διάρκεια τους κάτι το οποίο το περίμεναν καιρό τώρα οι χρήστες του αγαπημένου social media. Η καραντίνα έχει αυξήσει κατακόρυφα τη χρήση όλων των social media γι αυτό και πρόσφατα αλλαγές έκανε και το instagram σχετικά με τη χρήση του μέσω υπολογιστή, δείτε εδώ τι ακριβώς άλλαξε.

Προκειμένου να αυξήσει και τα views στα Stories στο Facebook, η πλατφόρμα εξετάζει να διαρκούν και να είναι ορατά για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με την expert Τζέιν Γουόνγκ, το Facebook σκέφτεται να ενεργοποιήσει για τους χρήστες του την επιλογή να έχουν ενεργό το Story τους είτε για 24 ώρες είτε για 3 ημέρες. Δηλαδή, ένα Story δεν θα “λήγει” στις 24 ώρες αλλά θα διαρκεί πολύ περισσότερο ενώ φυσικά πάντα θα έχεις την επιλογή να το διαγράψεις όποτε θέλεις!

Κι αυτό ίσως είναι το κλειδί για να αυξηθούν τα Stories στο Facebook. Άλλωστε εδώ και χρόνια η πλατφόρμα προσπαθεί να προωθήσει τα Stories στο Facebook, προσθέτοντας διαρκώς νέες επιλογές και σε μια προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερο κόσμο, όπως συμβαίνει με τα Stories στο Instagram.

Σίγουρα, 500 εκατομμύρια χρήστες του Facebook αλληλεπιδρούν τώρα με το Stories σε καθημερινά βάση αλλά συγκριτικά με τα 1,66 δισεκατομμύρια χρήστες που είναι ενεργοί στην εφαρμογή, το ποσοστό δεν είναι τόσο μεγάλο.

Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι αν θα εφαρμοστεί και η συγκεκριμένη “τακτική” και στο Instagram κι αν θα δοθεί η δυνατότητα και στους χρήστες του Instagram να έχουν την επιλογή να διαρκέσει περισσότερο ένα Story τους. Σε αρκετές περιπτώσεις, μπορεί να αποβεί ένα χρήσιμο εργαλείο, ειδικά για ορισμένα stories που θέλουμε να έχουν συνέχεια.

Όπως κι αν έχει βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο και δεν ξέρουμε πότε κι αν θα γίνει τελικά διαθέσιμο προς όλους.

Facebook: Με αυτό τον τρόπο θα προειδοποιεί για τα «fake news» για τον κορωνοϊό

Το Facebook για την καλύτερη και έγκυρη ενημέρωση για την πανδημία του κορωνοϊού, θα προειδοποιεί άμεσα τους χρήστες του που συμβουλεύονται ψευδείς πληροφορίες, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλός του Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, το Facebook διέγραψε «εκατοντάδες χιλιάδες» περιεχόμενα που σχετίζονταν με την Covid-19 και τα οποία «θα μπορούσαν να αποτελέσουν επικείμενο κίνδυνο για την υγεία», του είδους ότι η χλωρίνη μπορεί να θεραπεύσει τον ιό.

Μάλιστα το Facebook προς ένδειξη συμπαράστασης έχει λανσάρει και νέα αντίδραση που είναι αφιερωμένη στην πανδημία, και προσπαθεί με κάθε τρόπο να κοντρολάρει την υπερφόρτωση ειδήσεων και την παραπληροφόρηση. Έτσι οι χρήστες που επισκέπτονται αυτές τις αναρτήσεις (infox), σχολιάζουν, ή μοιράζονται αυτόν τον τύπο πληροφοριών θα λαμβάνουν πλέον ένα μήνυμα στις ενημερώσεις τους στη ροή ειδήσεων, που θα τους προτρέπει να συμβουλευθούν αξιόπιστες πηγές όπως ο ιστότοπος του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, δήλωσε ο Ζούκερμπεργκ στο blog του στο Facebook.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Facebook έδωσε έμφαση στις προσπάθειες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης για τον «περιορισμό της εξάπλωσης της παραπληροφόρησης γύρω από την Covid-19».

Ενώ οι αβάσιμες φήμες αφθονούν και πολλαπλασιάζονται , το μέσο αυτό τονίζει πως έχει ήδη ανακατευθύνει σχεδόν 2 δισεκατομμύρια χρήστες, δηλ. σχεδόν όλα τα μέλη του, σε πληροφορίες που προέρχονται από τις επίσημες αρχές δημόσιας υγείας, διαμέσου του κέντρου πληροφόρησης για την Covid-19, που είναι διαθέσιμο σε κάθε ροή ειδήσεων (newsfeed). Αποτέλεσμα: περισσότεροι από 350 εκατομμύρια χρήστες έχουν 'κάνει κλικ' στα εκπαιδευτικά μας μηνύματα» για να μάθουν περισσότερα, στο Facebook και στο Instagram, υπογραμμίζει ο Ζούκερμπεργκ.

Παράλληλα, στο «κέντρο πληροφοριών» αυτό θα αναρτηθούν και οι συνεισφορές 60 οργανώσεων που συνεργάζονται με το Facebook για να ελέγχουν τα γεγονότα σε όλο τον κόσμο, όπως είναι και το Γαλλικό Πρακτορείο ( AFP).

Εάν οι πληροφορίες αποδειχθούν ψευδείς ή ανακριβείς, αλλά δεν αντιπροσωπεύουν έναν «άμεσο κίνδυνο», το μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα τους επισυνάπτει μια «ετικέτα προειδοποίησης».

Μία από τις εφαρμογές μηνυμάτων του Facebook, το Whatsapp, ήδη είχε εφαρμόσει νέα μέτρα για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης στις αρχές Απριλίου. Οι χρήστες του WhatsApp δεν μπορούν πλέον να μεταδίδουν δημοφιλή μηνύματα παρά μόνον σε μία επαφή κάθε φορά, προκειμένου να περιορισθεί η ροή ψευδών πληροφοριών

TAGS
 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share