Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Μαζικές διαγραφές λογαριασμών στο Twitter από τις 11 Δεκεμβρίου!

Ποιος είναι ο λόγος;

27 Νοεμβρίου 2019 10:22
Μαζικές διαγραφές λογαριασμών στο Twitter από τις 11 Δεκεμβρίου!

Στις 11 Δεκεμβρίου είναι η καταλυτική ημερομηνία που έδωσε το Twitter για τη διαγραφή όσων λογαριασμών έχουν παραμείνει ανενεργοί πάνω από 6 μήνες.

7+1 λογαριασμοί στο Twitter που πρέπει οπωσδήποτε να ακολουθήσεις!

Η διαγραφή θα συμπεριλάβει και όσους πέθαναν, εκτός και αν κάποιος συγγενής ή άλλο πρόσωπο μπορέσει να χρησιμοποιήσει το λογαριασμό του νεκρού.

Είναι η πρώτη φορά που το Twitter προχωρά σε διαγραφή αδρανών λογαριασμών σε τόσο μεγάλη κλίμακα. Όπως ανακοίνωσε, το κάνει επειδή οι αδρανείς χρήστες εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να συμφωνήσουν με τους νέους κανονισμούς του περί ιδιωτικότητας.

Ακόμη, σύμφωνα με εκπρόσωπο του Twitter, με αυτό τον τρόπο θα βελτιωθεί η αξιοπιστία του, αφού μειώνοντας τον αριθμό των αδρανών λογαριασμών που εμφανίζονται ως «ακόλουθοι», ένας χρήστης θα παύει να νιώθει αδικαιολόγητα σημαντικός. Αρνήθηκε ότι η πρωτοβουλία ελήφθη για να «απελευθερωθούν» ονόματα χρηστών (usernames).

Η διαδικασία διαγραφής θα γίνει σταδιακά και θα ξεκινήσει από λογαριασμούς εκτός ΗΠΑ, σύμφωνα με το BBC. Το Twitter έχει στείλει ηλεκτρονικά μηνύματα στους χρήστες λογαριασμών που θα επηρεαστούν από τις διαγραφές, ενώ θα στείλει και νέα μηνύματα όταν πλησιάσει η ημερομηνία διαγραφής.

Το Twitter δεν έχει αποκαλύψει όμως ακόμη πόσοι λογαριασμοί πληρούν τα κριτήρια διαγραφής μέχρι στιγμής, εκτιμάται πάντως ότι πρόκειται για μερικά εκατομμύρια. Η διαγραφή δεν θα αλλάξει κάτι στον αριθμό χρηστών που περιοδικά ανακοινώνει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αυτός περιλαμβάνει μόνο ενεργούς ημερήσιους χρήστες. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Σεπτεμβρίου, το Twitter διαθέτει περίπου 145 εκατομμύρια που το χρησιμοποιούν έστω μια φορά τη μέρα.

Αναφορικά με τους νεκρούς χρήστες, αντίθετα με το Facebook, το Twitter δεν δίνει τη δυνατότητα -για λόγους ανάμνησης- να «παγώσει» ο λογαριασμός του πεθαμένου και να απαγορεύεται η περαιτέρω χρήση του. Το Twitter θα επιτρέπει να συνεχίζεται η δραστηριότητα του λογαριασμού ενός νεκρού, εφόσον κάποιος άλλος έχει τη δυνατότητα να τον διατηρεί ενεργό, έχοντας προηγουμένως αποδεχθεί τη νέα πολιτική περί ιδιωτικότητας της πλατφόρμας.

Ακόμη, προς διαγραφή οδεύουν λογαριασμοί που έχουν δημιουργηθεί για αρχειακούς λόγους, όπως ο @POTUS44 που αποτελεί μια συλλογή των «τιτιβισμάτων» που έκανε ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα κατά την θητεία του. Τέλος, θα επηρεαστούν και αυτοματοποιημένοι λογαριασμοί (bots), εφόσον οι ιδιοκτήτες τους δεν κάνουν log-in έως τις 11 Δεκεμβρίου.

Έρχονται αλλαγές στο Twitter!

Σε μια σημαντική απόφαση, κάνοντας αλλαγές προχώρησε το Twitter, ασκώντας έτσι πιέσεις και στο Facebook. Θα απαγορεύονται οι πολιτικές διαφημίσεις.

«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε ο συνιδρυτής του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Τζακ Ντόρσεϊ. Στο σημείο να σας θυμίσουμε και τα προβλήματα με το Twitter.

Ακολούθησε σειρά αναρτήσεων με τις οποίες ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή.

Όπως ανέφερε, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου.

Μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν: επί παραδείγματι, σημείωσε ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.

Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπεραμύνθηκε της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.

Απολογία Twitter: Στοιχεία χρηστών μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν για διαφημιστικούς σκοπούς!

Η Twitter Inc ανακοίνωσε ότι προσωπικά δεδομένα, τηλεφωνικοί αριθμοί και διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «φορτώνουν» χρήστες του για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του για την ασφάλεια μπορεί να χρησιμοποιήθηκαν «ακουσίως» και για διαφήμιση.

Δείτε επίσης: Twitter: Αυτή η φωτογραφία έγινε viral! Εσείς τι βλέπετε;

Ο ιστότοπος πρόσθεσε στην ανακοίνωσή του ότι το θέμα αυτό έχει διορθωθεί από τις 17 Σεπτεμβρίου, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει πόσοι χρήστες που επηρεάστηκαν. Σημειώνεται ότι τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιήθηκαν για διαφημιστικούς σκοπούς.

Η λιτή απολογία του Twitter

«Ηταν ένα λάθος και ζητούμε συγγνώμη», αναφέρει η εταιρεία σε ανάρτησή της σε ιστολόγιο.

Οι εταιρείες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του Twitter και του Facebook, έχουν προκαλέσει την έντονη αντίδραση χρηστών και ρυθμιστικών αρχών παγκοσμίως για τον τρόπο με τον οποίο οι πλατφόρμες τους χειρίζονται τα δεδομένα χρηστών.

Το Twitter σημείωσε ότι, όταν διαφημιστές φόρτωσαν τους καταλόγους τους μάρκετινγκ, μπορεί να αντιστοίχισε χρήστε στην πλατφόρμα με τον κατάλογο των διαφημιστών βάσει της διεύθυνσης email ή του τηλεφωνικού αριθμού που είχαν δώσει οι κάτοχοι λογαριασμών.

Η εταιρεία υπογράμμισε ότι οι πληροφορίες αυτές δεν κοινοποιήθηκαν σε τρίτες πλευρές, αλλά ήταν διαθέσιμες εσωτερικά ώστε να επιτραπεί οι χρήστες να λαμβάνουν στοχευμένες διαφημίσεις.

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share