Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Τι αλλάζει στην αναζήτηση της Google;

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις!

13 Οκτωβρίου 2019 15:44
Τι αλλάζει στην αναζήτηση της Google;

Για όποια απορία κι αν έχουμε, την πληκτρολογούμε στη μηχανή αναζήτησης της Google και μας βγαίνουν ένα σωρό αποτελέσματα. Πλέον, όμως, ο τρόπος που ψάχνεις τα νέα στο Google αλλάζει και είναι για καλό!

Δείτε επίσης: Από ένα γκαράζ, στην κορυφή του κόσμου: Σαν σήμερα ιδρύθηκε η Google! (Video)

Τα νέα στο Google είναι πολύ σημαντικά καθώς ενημερωνόμαστε για την περιοχή ή τη χώρα που ζούμε και για τον κόσμο. Αλλά πόσα από αυτά είναι αξιόπιστα;

Η Google ανακοίνωσε ότι θα δίνει περισσότερη σημασία στα αρχικά αποτελέσματα στην αναζήτηση, στην οποία θα εμφανίζονται κατά προτεραιότητα οι αρχικές πηγές ειδήσεων, οι πιο αξιόπιστες και θα παραμένουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ψηλά στην αναζήτηση.

Σε μια προσπάθεια να βρει νέους τρόπους να συνεργαστεί με τη βιομηχανία των ειδήσεων και ως μέρος της επένδυσης 300 εκ. δολαρίων στο News Initiatice, o Αντιπρόεδρος Ειδήσεων της Google, Richard Gingras, ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες αλλαγές υπάρχουν στον ορίζοντα για τους νέους εκδότες ειδήσεων σχετικά με το πού εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η αλλαγή αυτή θα φέρει το αρχικό άρθρο, την αρχική πηγή στην αρχή των αποτελεσμάτων της αναζήτησης σε αντίθεση με την αναδρομική αναφορά. Δηλαδή, οι χρήστες θα μπορούν όχι απλώς να διαβάσουν ένα γεγονός από την αρχή, αλλά θα μπορούν να διαβάσουν και την εξέλιξή του με πιο πρόσφατα άρθρα.

Τι ορίζει, όμως, η Google ως αρχική αναφορά, ως κύρια πηγή;
Η Google σκοπεύει να ορίσει με κάποιο τρόπο την «αρχική αναφορά», αλλά η όλη ιδέα πίσω από αυτό το εγχείρημα δεν είναι ακόμη τόσο ξεκάθαρη όσο θα μπορούσαμε να υποθέσουμε – ειδικά όταν πρώτα πρέπει να προσδιορίσεις πρώτα τι εννοούμε «νέα».

Ασφαλώς, υπάρχουν οι κύριες πηγές όπως όλα τα μεγάλα δίκτυα ειδήσεων, αλλά ακόμη θα υπάρχουν και πολλές εταιρίες ή πιο μικρές δημοσιεύσεις, οι οποίες συγκεντρώνουν μαζί όλα τα updates, τις τελευταίες ενημερώσεις από διάφορες πηγές ειδήσεων.

Πώς ακριβώς δηλαδή, θα λειτουργεί ο αλγόριθμος και θα μπορεί να κάνει τις απαραίτητες διακρίσεις;

Η απάντηση είναι από το feedback των ανθρώπων- το Google’s Quality Raters – ένα παγκόσμιο δίκτυο, το οποίο αποτελείται από περισσότερους από 10k ανθρώπους που παρέχουν χειροκίνητα το απαραίτητο feedback στα αποτελέσματα των αναζητήσεων της Google. Και αυτό το συγκεκριμένο feedback θα βοηθήσει στο ποια θέματα και νέα ο αλγόριθμος θα εμφανίζει πιο ψηλά κατά την αναζήτηση.

Και πώς μπορούμε να ορίσουμε μια αρχική πηγή; Πρόκειται για πληροφορίες που αν δεν υπήρχε ένα συγκεκριμένο άρθρο να τις αποκαλύψει, δεν θα γίνονταν ποτέ γνωστές. Παράλληλα, μεγάλη βάση σε αυτό το «ξεκαθάρισμα» θα δίνεται κι από την γενική φήμη που έχει η πηγή, βασισμένη σε βραβεία που ενδεχομένως έχει λάβει ή αν έχει ιστορικό με υψηλής ποιότητας πρωτότυπες αναφορές.

Δείτε επίσης: Δέκα πράγματα που δεν πρέπει ποτέ να ψάξεις στη Google! (Video)

Όπως εξήγησε ο αντιπρόεδρος Gingras, αυτή θα είναι μια διαδικασία που διαρκώς θα εξελίσσεται καθώς εργάζονται για να κατανοήσουν τον «κύκλο ζωής» ενός γεγονότος.

Το σημαντικό είναι πως σαν χρήστες θα έχουμε άμεση πρόσβαση στην αρχική πηγή, η οποία θα είναι και η πιο αξιόπιστη.

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share