Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024

Φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου!

Ένα τεράστιο βήμα!

23 Σεπτεμβρίου 2019 16:19
Φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου!

Οι φορτιστές θα έχουν τη δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης 2+2 ηλεκτρικών οχημάτων αμφίπλευρα των διοδίων. Η φόρτιση θα είναι δωρεάν ενώ τα οχήματα εξυπηρέτησης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες θα έχουν προτεραιότητα
Τους πρώτους δύο φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων έθεσε σε λειτουργία η Κοινοπραξία Blink Charging Europe στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019, με την ευκαιρία συμπλήρωσης 15 χρόνων από την έναρξη της λειτουργίας της γέφυρας.

Δείτε επίσης:Οχήματα θα «φορτίζουν» ενώ θα κινούνται κανονικά στον δρόμο!

Η Blink Charging Europe αποτελεί κοινοπραξία του ελληνικού ενεργειακού Oμίλου EUNICE ENERGY GROUP (EEG, κατασκευάζει την μοναδική ελληνική ανεμογεννήτρια «Θέτις») και της αμερικανικής εταιρίας Blink Charging Co. που δραστηριoποιείται στον τομέα της διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης. Η Blink φικλοδοξεί να προχωρήσει στη δημιουργία ενός νέου δικτύου φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων για ολόκληρη την Ευρώπη, με αφετηρία την Ελλάδα.

Οι φορτιστές στη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έχουν δυνατότητα ταυτόχρονης φόρτισης 2+2 ηλεκτρικών οχημάτων, στους δύο χώρους στάθμευσης, αμφίπλευρα των διοδίων της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, προσφέροντας δωρεάν φόρτιση, για τους επόμενους μήνες, στους διερχόμενους οδηγούς, με πρόβλεψη προτεραιότητας για τα οχήματα εξυπηρέτησης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.

Όπως επισημαίνεται από την EUNICE, το Δίκτυο Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων της Blink Charging Europe αξιοποιεί ενέργεια που η EEG παράγει από Αιολικά και Φωτοβολταϊκά πάρκα και θα διοχετεύεται σε αυτό μέσω της θυγατρικής της WE ENERGY, εταιρείας προμήθειας και εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας με τα απαραίτητα πιστοποιητικά προέλευσης.

Οχήματα θα «φορτίζουν» ενώ θα κινούνται κανονικά στον δρόμο!

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ αφού θα γίνουν πραγματικότητα τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα «φορτίζουν» ενώ θα κινούνται κανονικά στον δρόμο! Η συνολική απόσταση του συγκεκριμένου δρόμου θα είναι 1,6 χιλιόμετρα, μέρος των 4,1 χιλιομέτρων της συνολικής απόστασης μεταξύ του αεροδρομίου και του κέντρου της πόλης του Visby στο ειδυλλιακό νησί Gotland, που βρίσκεται στη Βαλτική Θάλασσα.

Αυτή η πρωτοβουλία θα είναι η πρώτη στον κόσμο που θα φορτίζει επαγωγικά τόσο ηλεκτρικό φορτηγό όσο και λεωφορείο, ενώ αυτό θα βρίσκεται σε πλήρη κίνηση. Το ηλεκτρικό όχημα θα δοκιμαστεί από επαγγελματίες του χώρου κάτω από διαφορετικές κλιματικές συνθήκες για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα είναι έτοιμο και λειτουργικό σε όλη του την κλίμακα. Το γνωρίζατε; Γιατί δεν πρέπει να φορτίζετε το κινητό σας στο αυτοκίνητο!

Οι επικεφαλής των εταιρειών που ενεπλάκησαν στην πρωτοβουλία επέλεξαν σε πρώτη φάση βαριά οχήματα προκειμένου να απαλλαχθούν τα οχήματα από βαριές και δαπανηρές μπαταρίες, οι οποίες όμως λόγω των μεγάλων αναγκών θέλουν συχνές φορτίσεις.

Το έργο χρηματοδοτείται από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών (Trafikverket) ως μέρος του προγράμματος που υιοθετεί η σουηδική κυβέρνηση για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τις βαριές μεταφορές. Μετά τα δοκιμαστικά που θα γίνουν, οι επικεφαλής θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα και θα μπορέσουν να αξιολογήσουν εκ νέου τις δυνατότητες για επενδύσεις σε ηλεκτροκίνητες οδούς μεγαλύτερης κλίμακας, οι οποίες όμως θα μπορούν να απευθύνονται και σε μικρότερα ηλεκτρικά οχήματα.

Η τεχνολογία εγκαθίσταται κάτω από τον δρόμο και επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της διαδρομής του, ακόμη και όταν το όχημα βρεθεί στο πάρκινγκ, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Μπορεί να υποστηρίξει οποιοδήποτε τύπο EV λεωφορείων, φορτηγών και αυτοκινήτων. Ουσιαστικά, το όλο εγχείρημα είναι σχεδόν παρόμοιο, αλλά σε πολύ μικρότερη κλίμακα, με αυτό που εφαρμόζεται σε αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα, όπου υπάρχει φόρτιση του κινητού τηλεφώνου όταν αυτό είναι ακουμπισμένο σε ειδική θέση στην κονσόλα.

Οι εργασίες του δρόμου έχουν ξεκινήσει πριν από τρεις μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους, ενώ το ηλεκτρικό λεωφορείο θα τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2020. Τα πηνία που θα χρησιμοποιηθούν κάτω από τον δρόμο θα προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά και θα μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν. Μία μεγάλη πρόκληση, επίσης, είναι ο δρόμος να μη δημιουργεί καμία ακτινοβολία. Αυτός είναι και ένας λόγος που επιλέχθηκε διαδρομή κοντά σε αεροδρόμιο, όπου υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας, ενώ απαιτείται ελάχιστη ακτινοβολία, η οποία θα είναι τέτοια που να μην παρεμβαίνει στη ραδιοεπικοινωνία του αεροδρομίου και στα άλλα τεχνικά συστήματα.

Επίσης, η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι οικονομικά αποδοτική τόσο για μεγαλύτερες όσο και για μικρότερες κλίμακες. Το κόστος ανά ένα χιλιόμετρο ανέρχεται περίπου στα 500.000 δολάρια και το σύστημα βασίζεται σε μια μέθοδο «σχεδιασμού με κόστος», η οποία το μειώνει με την πάροδο του χρόνου. Η μέγιστη μετάδοση ισχύος ανά δέκτη σε ένα όχημα είναι 25 kW. Ωστόσο, ένα βαρύ όχημα θα μπορεί να έχει περισσότερους δέκτες, ώστε στη συγκεκριμένη διαδρομή να φορτίζει περισσότερο τις μπαταρίες του.

Σοβαρό τροχαίο στην γέφυρα Ρίου-Αντίρριου: Νεκρός 48χρονος μοτοσικλετιστής!

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε σήμερα το μεσημέρι στην Γέφυρα Ρίου – Αντίρριου, στην έξοδο προς Ρίο. Τραγωδία στις Σέρρες: Νεκρή σε τροχαίο 26χρονη κοπέλα!

Μοτοσικλετιστής κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, εξετράπη της πορείας του, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά ο οδηγός του δικύκλου.

Ο 48χρονος τραυματίας μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο, όπου δυστυχώς, λίγο αργότερα, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε.

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share