Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021

Η τεχνολογία ευθύνεται για την έλλειψη υπομονής!

Δείτε αναλυτικά!

23 Σεπτεμβρίου 2019 12:46
Η τεχνολογία ευθύνεται για την έλλειψη υπομονής!

Τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η κυριαρχία της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως τα smartphones και τα tablets, ευθύνονται γι΄αυτή την αυξανόμενη έλλειψη υπομονής.

Δείτε επίσης: Πόσο θα διαφέρει η τεχνολογία μέχρι το 2045;

Η υπομονή είναι αρετή, αλλά πλέον, είναι σπάνια στη σύγχρονη κοινωνία.

Σύμφωνα με έρευνα σε δύο χιλιάδες Βρετανούς ενήλικες, όλες οι πολυτέλειες της σύγχρονης ζωής έχουν κάνει τους περισσότερους ανθρώπους απίστευτα ανυπόμονους - σε όλες σχεδόν τις πτυχές της ζωής τους.

Τα τρία τέταρτα των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η κυριαρχία της ψηφιακής τεχνολογίας, όπως τα smartphones και τα tablets, ευθύνονται γι΄αυτή την αυξανόμενη έλλειψη υπομονής.

«Περιμένουμε 16 δευτερόλεπτα για να φορτώσει μία ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο και 25 δευτερόλεπτα στο φανάρι για να αλλάξει ο σηματοδότης... Η τεχνολογία μας κάνει όλο και πιο ανυπόμονους. Χάνουμε την υπομονή μας πολύ εύκολα. Από την ώρα που ξυπνάμε, τρέχουμε και δεν φθάνουμε...

Ο μέσος άνθρωπος απογοητεύεται μετά από 16 δευτερόλεπτα αναμονής για να φορτώσει μία ιστοσελίδα και 25 δευτερόλεπτα για αλλάξει το σήμα κυκλοφορίας».

Δείτε επίσης: Πώς η τεχνολογία επηρεάζει την σχέση των γονιών με τα παιδιά;

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, το 38% των ερωτηθέντων χάνει την υπομονή του προσπαθώντας να κρατήσει σημειώσεις και να παρακολουθήσει έναν ομιλητή κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης ή εργασίας.

Συχνά χρειάζονται δευτερόλεπτα μόνο για να χάσει κανείς την ψυχραιμία του. Για παράδειγμα, οι Βρετανοί ερωτηθέντες δήλωσαν ότι χάνουν την ψυχραιμία τους μετά από μόλις 20 δευτερόλεπτα περιμένοντας να στεγνώσει το μελάνι σε μια ευχετήρια κάρτα.

Επιπλέον, ανέφεραν ότι χάνουν την υπομονή τους έπειτα από μόλις 18 δευτερόλεπτα αναζήτησης ενός στυλό.

Ακόμη και για ένα φλιτζάνι τσάι, σύμβολο του ελεύθερου χρόνου των Βρετανών , οι πολίτες χάνουν εύκολα την ψυχραιμία τους. Εάν, δηλαδή, ο βραστήρας κάνει πάνω από 28 δευτερόλεπτα για να βράσει το νερό...

Εξαρτημένοι στην τεχνολογία; Ποιοι είναι τρόποι για να απεξαρτηθείτε άμεσα;

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι εθίζονται στην τεχνολογία και στα social media! Πότε ήταν η τελευταία φορά που κοιτάξατε το κινητό σας για να δείτε τα τελευταία νέα στο instagram και το facebook; Αν δεν θέλετε πια να είστε τόσο κολλημένοι με την τεχνολογία... ήρθε η ώρα να απεξαρτηθείτε!

Μπορεί να θεωρείτε ότι δεν είστε εξαρτημένοι από την τεχνολογία, αλλά σκεφτείτε πόσες φορές σας έχει πει ο/η σύντροφός σας να αφήσετε για λίγο το κινητό από το χέρι; Αν θέλετε να μπείτε σε… πρόγραμμα αποτοξίνωσης, ακολουθήστε αυτά τα απλά βήματα:

Μην στηριχθείτε μόνο στη δύναμη της θέλησης. Ενώ το να απομακρύνετε το κινητό ή το να σβήσετε τον υπολογιστή είναι ο πιο απλός τρόπος για να απεξαρτηθείτε από την τεχνολογία, στην πράξη είναι πολύ πιο δύσκολος απ’ ό,τι στα λόγια.

Όσο και να το θέλετε, υπάρχουν πολλές εταιρείες εκεί έξω που θέλουν να τραβήξουν την προσοχή σας με τα ψηφιακά τους κόλπα. Θα πρέπει να αναζητήσετε και εξωτερική βοήθεια για να αντισταθείτε στον πειρασμό.

Δείτε επίσης: Εσύ γνώριζες για το F και το J στο πληκτρολόγιο έχουν παύλα;

Ελαχιστοποιήστε τις στιγμές αδράνειας. Τις στιγμές που δεν κάνουμε τίποτα συνήθως απλώνουμε το χέρι για να τσεκάρουμε το κινητό μας. Αυτή είναι η πρώτη σας παρόρμηση, θα πρέπει να κάνετε μια λίστα με άλλες δραστηριότητες που θα μπορείτε να κάνετε σε τέτοιες στιγμές. Π.χ να βγείτε για έναν περίπατο, να κάνετε διατάσεις, να διαλογιστείτε, να γράψετε ένα σημείωμα με χαρτί και στυλό, να χορέψετε ακούγοντας το αγαπημένο σας τραγούδι.

Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να «πολεμήσετε» την τεχνολογία. Υπάρχουν εφαρμογές όπως η Moment που παρακολουθεί πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το κινητό σας, η AppDetox που σας βοηθά να θέσετε κανόνες για περιορισμένη χρήση, ή η Offtime που μπλοκάρει εφαρμογές και φιλτράρει την επικοινωνία για το διάστημα που εσείς θα καθορίσετε.

Σβήστε τα όλα πριν κοιμηθείτε. Μία ώρα πριν ξαπλώσετε, σβήστε όλες τις οθόνες και αφήστε τις συσκευές σε άλλο δωμάτιο για να μην μπείτε σε πειρασμό να τις χρησιμοποιήσετε. Το φως που εκπέμπουν οι οθόνες διακόπτει την παραγωγή μελατονίνης από τον οργανισμό, η οποία είναι απαραίτητη για να κοιμηθείτε.

Αρχίστε με μικρά βήματα. Δοκιμάστε αρχικά να κλείσετε το κινητό σας την ώρα του δείπνου. Στο επόμενο στάδιο, αφήστε το σπίτι όταν βγείτε για έναν περίπατο. Όταν καταφέρετε να συμπληρώσετε τρεις ώρες χωρίς κινητό, είστε σε πολύ καλό δρόμο.

Απενεργοποιήστε τις ειδοποιήσεις. Το smartphone έχει επίδραση ανάλογη με τον τζόγο. Αυξάνει την ντοπαμίνη στον εγκέφαλο, γίνεται εθιστικό, το πιάνουμε συνέχεια στα χέρια μας περιμένοντας μια άγνωστη ανταμοιβή. Κλείνοντας τις ειδοποιήσεις από mail και εφαρμογές εξασφαλίζετε ότι θα ελέγχετε λιγότερο συχνά το κινητό.

Δείτε επίσης: Αυτές είναι οι συσκευές που εκπέμπουν ακτινοβολία μέσα στο σπίτι!

Προγραμματίστε διαλείμματα. Καταγράψτε τις ώρες της ημέρας που σκοπεύετε να κάνετε διάλειμμα από την τεχνολογία. Θα μπορούσατε π.χ να ορίσετε ότι από τις 15:00 έως τις 15:20 τις καθημερινές θα κλείνετε το κινητό σας. Σχεδιάστε μια συγκεκριμένη δραστηριότητα για αυτά τα 20 λεπτά, όπως έναν περίπατο. Ανταμείψτε τον εαυτό σας με έναν καφέ ή άλλο κέρασμα. Προγραμματίστε περισσότερα τέτοια διαλείμματα, όπως στις ώρες του φαγητού, και αρχίστε να παρατηρείτε περισσότερο τι συμβαίνει γύρω σας.

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share