Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Απίστευτο: Το Facebook ξέρει κάθε πότε οι χρήστες κάνουν σ3ξ!

Τι αποκαλύπτει καινούρια έρευνα που έγινε;

11 Σεπτεμβρίου 2019 11:55
Απίστευτο: Το Facebook ξέρει κάθε πότε οι χρήστες κάνουν σ3ξ!

Η καινούρια έρευνα που έγινε για το Facebook θα προκαλέσει χαμό! Η εφαρμογή γνωρίζει κάθε πότε οι χρήστες κάνουν σεξ! Τελικά τίποτα από τα προσωπικά δεδομένα δεν μένει κρυφό! Επιβεβαιώθηκε η κατηγορία για το Facebook και τα ηχητικά μηνύματα! Τεράστια προσοχή!

Ορισμένες εφαρμογές, που μοιράζονται τα στοιχεία τους με το Facebook, περιλαμβάνουν προσωπικές πληροφορίες όπως ποια αντισυλληπτικά παίρνει μια γυναίκα, πότε περιμένει περίοδο, ποια συμπτώματα έχει, αλλά επίσης πληροφορίες για το σεξ, τη γενική υγεία, τη διατροφή, την ψυχική διάθεση κ.α. Σε αντάλλαγμα, κάποιες εφαρμογές ενημερώνουν τις γυναίκες για τις πιο γόνιμες μέρες του μήνα ή πότε να περιμένουν την επόμενη περίοδο τους.

Σύμφωνα με την Privacy International (ΡΙ), οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές (Period Tracker, Period Track Flo και Clue Period Tracker) δεν μοιράζονται στοιχεία τους με το Facebook. 'Αλλες όμως όπως οι Maya της Plackal Tech (5 εκατομμύρια λήψεις στο Google Play), MIA της Mobapp Development Limited (ένα εκατομμύριο λήψεις) και My Period Tracker της Linchpin Health (πάνω από ένα εκατομμύριο), το κάνουν.

Λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων μοιράζονται στο Facebook!

«Προσωπικές λεπτομέρειες της ιδιωτικής ζωής εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο μοιράζονται με το Facebook και άλλα τρίτα μέρη, χωρίς την κατηγορηματική και σαφή συναίνεση των χρηστών, όσον αφορά την περίπτωση ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, όπως η υγεία ενός χρήστη ή σεξουαλική ζωή του», σύμφωνα με την οργάνωση προστασίας της ιδιωτικότητας.

Η εφαρμογή Maya δήλωσε ήδη ότι προχωρά σε αλλαγές στην πολιτική της σχεδόν άμεσα, ενώ οι Linchpin και MIA δεν σχολίασαν. Η PI θεωρεί ότι τα ευρήματα της εγείρουν σοβαρές ανησυχίες κατά πόσο τέτοιες εφαρμογές είναι συμβατές με το νέο Γενικό Κανονισμό Προστασίας δεδομένων (GDPR) της ΕΕ. Από την πλευρά του, το Facebook ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει ένα εργαλείο με το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να σταματούν τις εφαρμογές και τις εταιρείες να μοιράζονται δεδομένα με το Facebook.

Έρευνα της ΡΙ το 2018 σε δημοφιλείς εφαρμογές γενικά είχε δείξει ότι από τις 36 εφαρμογές που εξετάστηκαν, οι έξι στις δέκα (61%) αυτόματα μεταφέρουν στοιχεία στο Facebook μόλις τις ανοίξει ο χρήστης και μάλιστα είτε έχει λογαριασμό στο Facebook είτε όχι, είτε τη στιγμή εκείνη έχει «μπει» στο λογαριασμό του στο Facebook είτε όχι.

Το Facebook υπόσχεται να σου βρει σύντροφο με την Λίστα Κρυφού Πόθου!

Το Facebook υπόσχεται να σου βρει σύντροφο με την Λίστα Κρυφού Πόθου! Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπηρεσία εύρεσης συντρόφων θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ, ενώ η ανακοίνωση της είδησης ανέβασε την αξία των μετοχών του Facebook κατά 2%.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι οι χρήστες θα μπορούν να συνδέουν τον λογαριασμό τους στο Instagram με τη συγκεκριμένη υπηρεσία του Facebook και να προσθέτουν τους ακολούθους τους στην λίστα του «Κρυφού Πόθου» (Secret Crush List).

Η υπηρεσία θα είναι προαιρετική για τους χρήστες του Facebook, ενώ η δρασηριότητά τους δεν θα εμφανίζεται ούτε στο προφίλ τους, ούτε στη σελίδα ενημερώσεων.

Μετά την ανακοίνωση, η αξία των μετοχών της ιδιοκτήτριας του Tinder έπεσε κατά 6% περίπου, ενώ του Match κατά 3%.

«Βόμβα» στο Facebook! Η μεγάλη αλλαγή που σχεδιάζει! (photos)

Μία μεγάλη αλλαγή αναμένεται να κάνει η πιο διάσημη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook και στους χρήστες του ήδη επικρατεί πανικός! "Μαυρίζει" το Facebook! Τι συνέβη;

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την Τζέιν Μαντσούν Ουόνγκ, η οποία θεωρείται ειδικός στις αποκαλύψεις για τις νέες λειτουργίες από σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα του Instagram και να «κόψει» τα likes.

Για την ακρίβεια, στόχος της διάσημης πλατφόρμας δεν είναι η απόσυρση των likes, αλλά η δυνατότητα σε άλλους χρήστες να τα δουν στα προφίλ και τα posts άλλων χρηστών. Στόχος είναι η διαφύλαξη της ψυχικής υγείας όσων χρησιμοποιούν τις εφαρμογές, καθώς έχουν εμμονή μ' αυτό το... κομμάτι.

Το Twitter επίσης δοκίμασε αυτή τη μέθοδο, αλλά διαπίστωσε ότι οι χρήστες του μέσου αυτού ενδιαφέρονται λιγότερο για tweets όταν δεν συνοδεύονται από στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας τους.

«Όταν αφαιρείς αυτούς τους δείκτες, οι άνθρωποι συμμετέχουν λιγότερο», είχε πει τον Αύγουστο ο Κέιβον Μπέικπουρ, διευθυντής προϊόντων του Twitter, σε συνέντευξη Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο.

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share