Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

Εντυπωσιακό! Δείτε live εκτόξευση πυραύλου από το pc σας!

Δείτε λεπτομέρειες...

8 Μαΐου 2019 09:44
Εντυπωσιακό! Δείτε live εκτόξευση πυραύλου από το pc σας!

Μια φοβερή εμπειρία μπορούμε να ζήσουμε όλη μέσα από την οθόνη του υπολογιστή μας! Πως θα σου φαινόταν να επισκευπτόσουν μια διαστημική υπηρεσία και να δεις τι συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο;

Η ρωσική διαστημική υπηρεσία Roskosmos παρουσίασε μια νέα ιστοσελίδα, στην οποία κάποιος μπορεί να δει πανοραμικά το κοσμοδρόμιο Μπαϊκονούρ, αλλά και την εκτόξευση του διαστημοπλοίου που μετέφερε στον διάστημα τον πρώτο κοσμοναύτη Γιούρι Γκαγκάριν, άλλους κοσμοναύτες και προσωπικότητες που επισκέφθηκαν το κοσμοδρόμιο, όπως και τις μεταφορές και εκτοξεύσεις πυραύλων Soyuz-FG.

Η ανακοίνωση της Roskosmos η οποία αναρτήθηκε στην σελίδα της κρατικής αυτής εταιρείας στο Τwitter, λέει : «Ονειρεύεστε να επισκεφθείτε το Μπαϊκονούρ και να παρακολουθήσετε μια εκτόξευση πυραύλου; Σας προτείνουμε έναν πανοραμικό ‘περίπατο’ στο κοσμοδρόμιο με το πρόγραμμα ‘Το ρωσικό διάστημα 360’».

Στη σχετική ιστοσελίδα υπάρχουν 25 πανοραμικές παρουσιάσειςμε μουσική υπόκρουση η κάθε μία.

Το κοσμοδρόμιο του Μπαϊκονούρ βρίσκεται στο Καζαχστάν. Καταλαμβάνει μια έκταση 6.717 τ.χ. Ο 1994 η Ρωσική Ομοσπονδία και το Καζακστάν σύναψαν συμφωνία για την μίσθωση του κοσμοδρομίου, διάρκειας 20 ετών. Το 2004 η μίσθωση του αεροδρομίου παρατάθηκε έως το 2050.

Υπόθεση Διάστημα: Επιστήμονες ανακάλυψαν το πρώτο μόριο που υπήρξε στο σύμπαν!

Τεράστια ανακάλυψη έγινε από επιστήμονες μελετώντας το διάστημα! Ανακάλυψαν το πρώτο μόριο που υπήρξε ποτέ στο σύμπαν Αμερικανοί και Γερμανοί επιστήμονες σχετικά με το Διάστημα!

Μετά από δεκαετίες αναζήτησης, ανακάλυψαν για πρώτη φορά στο Διάστημα το πρώτο μόριο που σχηματίσθηκε ποτέ στο σύμπαν. Πρόκειται για το υδρίδιο του ηλίου, η «υπογραφή» του οποίου ανιχνεύθηκε στον γαλαξία μας με τη βοήθεια του μεγαλύτερου στον κόσμο αερομεταφερόμενου επιστημονικού εργαστηρίου, του Στρατοσφαιρικού Παρατηρητηρίου για Υπέρυθρη Αστρονομία (SOFIA) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) και του Γερμανικού Αεροδιαστημικού Κέντρου.

TECH