Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Αυτή είναι η εφαρμογή Messenger του μέλλοντος που θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους! Δείτε το γιατί...

21 Σεπτεμβρίου 2016
Αυτή είναι η εφαρμογή Messenger του μέλλοντος που θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους! Δείτε το γιατί...

Ο CEO της Microsoft, Satya Nadella, αλλά και ο David Marcus, διευθυντής στον τομέα προϊόντων ανταλλαγής μηνυμάτων του Facebook υποστηρίζουν ότι τα chatbots είναι οι εφαρμογές του μέλλοντος.

Τα chatbots είναι προγράμματα με τα οποία ένας χρήστης μπορεί να «κουβεντιάσει», αφού έχουν δημιουργηθεί ούτως ώστε να δίνουν αυτόματες απαντήσεις πάντα σε συνάρτηση με τον διάλογο που διεξάγεται, όπως παραδείγματος χάριν σε εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων.

Τόσο ο Nadella όσο και ο Marcus βλέπουν τα chatbots ως μια σημαντική νέα «διεπαφή» μεταξύ ανθρώπου και μηχανής, καθώς και οι δύο εταιρείες έχουν διαθέσει εργαλεία προκειμένου να βοηθήσουν τους προγραμματιστές να δημιουργήσουν αυτά τα bots. Μεταξύ του διαστήματος Απριλίου και Σεπτεμβρίου, τουλάχιστον 30.000 από τα συγκεκριμένα προγράμματα είχαν αναπτυχθεί μόνο για το Messenger του Facebook.

Μιλώντας ο χρήστης με τα chatbots είναι σαν να ανταλλάσσει μηνύματα με κάποιον φίλο, εφόσον αυτός τα έχει προσθέσει στις επαφές του. Πολλά από αυτά έχουν δημιουργηθεί με βάση διάφορες κατηγορίες, όπως ψυχαγωγία, gaming, επιχειρήσεις, lifestyle.

Τα chatbots θα μπορούσαν να είναι το λογικό επόμενο βήμα, ιδιαίτερα σε εταιρείες που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά μέσα για την εξυπηρέτηση των πελατών, όπως email και άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων. Διαθέτοντας τεχνολογία «εκμάθησης», τα προγράμματα αυτά θα έχουν τη δυνατότητα να «θυμούνται» παλαιότερες συνομιλίες και να μαθαίνουν από καινούργιες, δημιουργώντας, με τον χρόνο, μια βάση δεδομένων μέσω της οποίας θα μπορούν να ανταποκρίνονται σε μια μεγαλύτερη γκάμα ερωτήσεων και αποριών.

Ωστόσο, κι ενώ οι άνθρωποι που αναπτύσσουν αυτή τη νέα τεχνολογία επισημαίνουν τα θετικά στοιχεία αυτής, εγείρονται δύο βασικά ζητήματα. Πρώτον, το ζήτημα του απορρήτου, αφού θα γίνεται συλλογή, ανάλυση και χρήση όλων αυτών των δεδομένων.

Και δεύτερον, ο αντίκτυπος που θα έχει στους ανθρώπους που εργάζονται σε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε εκατομμύρια εταιρείες. Πολλοί αναλυτές υποστηρίζουν ότι ακόμα κι αν το προσωπικό αντικατασταθεί από chatbots, ο ανθρώπινος παράγοντας θα είναι πάντα απαραίτητος. Ωστόσο, αυτό το θέμα αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συζήτησης σχετικά με το πώς ένα πρόγραμμα μπορεί να εκτοπίσει τους εργαζομένους του 21ου αιώνα.

Διαβάστε επίσης στο Athensmagazine.gr

Χαμός στην Πάτρα: Μπήκε στο σπίτι και είδε όλες τις βρύσες ανοιχτές! Η εξήγηση που πάγωσε τον ιδιοκτήτη...


Κάνει θαύματα: Ο συνδυασμός μελιού και σόδας θεραπεύει ακόμη και τις πιο σοβαρές ασθένειες!

Γιατί οι Γιαπωνέζες είναι αδύνατες και ζουν πολλά χρόνια; Μόλις μάθαμε το μυστικό τους, πάθαμε σοκ!

Δέκα μυστικά και κόλπα με χτενίσματα για να φαίνεστε τουλάχιστον πέντε χρόνια νεότερη!



Τα καλύτερα της ημέρας

Προσοχή: Δεμένα τα πλοία για 48 ώρες!


Βίντεο σοκ: Οδηγός βιάστηκε να κατέβει από το πλοίο και κατέληξε στη θάλασσα!

Δεν έχει ξαναγίνει! Η Κατερίνα Καινούργιου αποκάλυψε on air τις πλαστικές της Ελένης Μενεγάκη!

Νεκρός βρέθηκε στο σπίτι του πασίγνωστος σκηνοθέτης!

 

Τεχνολογία

Ροή ειδήσεων

Share