Παρασκευή, 17 Σεπτεμβρίου 2021

Κοτόπουλο στο φούρνο: Ο απόλυτος τρόπος για να πετύχεις την πέτσα

Γευστικότατο!

3 Αυγούστου 2021 21:03
Κοτόπουλο στο φούρνο: Ο απόλυτος τρόπος για να πετύχεις την πέτσα
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Κοτόπουλο στο φούρνο: Ένα φαγητό που μπορείς να φτιάξεις πανεύκολα αλλά έλα που η πέτσα αποτελεί το αδύνατο σημείο σου.

Ή που θα ξεραθεί η πέτσα ή που θα μουλιάσει και δεν θα είναι καθόλου τραγανή.

Για να τα καταφέρεις και να πετύχεις την πιο τραγανή αλλά όχι ξεραμένη πέτσα κοτόπουλου, έχουμε να σου προτείνουμε έναν αξεπέραστο τρόπο και μερικά tips απόλυτης σιγουριάς.

Αρχικά, δοκίμασε το κόλπο με το κουτάκι μπύρας. Αφαιρείς από το ψηλό κουτάκι μπύρας τα 2/3 και βάζεις ένα μέτριο κοτόπουλο μέσα σε αυτό και όλο αυτό μέσα σε ταψάκι. Έτσι δεν θα χρειαστεί να γυρίσεις το κοτόπουλο και να μουλιάσεις κάποιο κομμάτι της πέτσας. Έπειτα, προτού μπει στο κουτάκι μπύρας και ψηθεί, το κοτόπουλο χρειάζεται ωραίο μασάζ με λάδι ή βούτυρο ή βούτυρο λιωμένο και ιδανικά, θα μπορούσες να το αλείψεις και με μείγμα αρωματικών βοτάνων της επιλογής σου.

Θυμήσου:

Το κοτόπουλο θέλει ψήσιμο στον άερα και φυσικά πρέπει ανά εικοσάλεπτο να το αλείψεις με τα υγρά του που βρίσκονται στο ταψί μιας και το λιπαρό στοιχείο θα βοηθήσει την πέτσα να μην καεί και να καραμελώσει όμορφα. Για έξτρα τραγανή κρούστα αλείφουμε το κοτόπουλο τα τελευταία λεπτά με ένα μείγμα από ελαιόλαδο – μουστάρδα – μέλι σε ίσες ποσότητες.

Γιατί πρέπει να ξαναρχίσετε να τρώτε την πέτσα από το κοτόπουλο

Βγάζετε την πέτσα από το κοτόπουλο πριν το φάτε; Χάνετε, καθώς η πέτσα προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία και είναι και πολύ γευστική. Η πέτσα του κοτόπουλου είναι πλούσια σε υγιεινά, μη κορεσμένα λίπη που μειώνουν την κακή χοληστερόλη όπως και τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Επίσης, αυτά τα ακόρεστα λίπη διατηρούν το κοτόπουλο νωπό και εύγευστο και έτσι δεν χρειάζεται να προσθέσουμε πολύ αλάτι.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να ενημερωθείτε για τα πιο σημαντικά οφέλη της πέτσας του κοτόπουλου στην υγεία όπως και για τις αγαπημένες μας διαχρονικές συνταγές:

Οφέλη στην υγεία

  • Μειώνει την επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης και συντελεί στην απώλεια βάρους. Όταν οι γευστικοί κάλυκες ικανοποιούνται, μειώνεται η επιθυμία για κατανάλωση ζάχαρης. Οι 50 επιπλέον θερμίδες που περιέχει η πέτσα του κοτόπουλου είναι ελάχιστες σε σύγκριση με το σακουλάκι με τα μπισκότα που ίσως φάτε αργότερα.
  • Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού. Σύμφωνα με μία Σουηδική έρευνα, οι γυναίκες που ακολουθούσαν διατροφή πλούσια σε μη κορεσμένα λίπη, διέτρεχαν μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του μαστού. Παρόλο που δεν συνιστάται η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας πέτσας, όταν την αφήνετε πάνω στο κρέας και προσθέτετε παρόμοια υγιεινά λίπη όπως ελαιόλαδο και καρύδια στην καθημερινή σας διατροφή, αποζημιώνεστε και με το παραπάνω.
  • Επιβραδύνει τη γήρανση. Η βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτική δράση. Ωστόσο, οι Αμερικανοί δεν την καταναλώνουν σε αρκετή ποσότητα. Ένας τρόπος να καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή τη βιταμίνη που είναι ελεύθερη ρίζα και καταπολεμά τη γήρανση είναι μέσω των ακόρεστων λιπών, όπως της πέτσας του κοτόπουλου.
  • Ελέγχει το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα. Αυτό το είδος λίπους που βρίσκεται στην πέτσα του κοτόπουλου βοηθάει στη διατήρηση του επιπέδου της ινσουλίνης και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2.

Συνταγές

  • Τραγανιστή πέτσα κοτόπουλου. Αυτή η εύκολη συνταγή δεν συνιστάται για καθημερινή κατανάλωση όμως είναι το καταλληλότερο ορεκτικό για βραδινά γεύματα και πάρτυ. Απλώς, απλώστε τρία κομμάτια πέτσας κοτόπουλου, μήκους 7 εκατοστών, σε ένα ταψί, καλύψτε τες με άλλο ταψί για να μη μετακινηθούν και ψήστε τες για σχεδόν 1 ώρα, μέχρι η πέτσα να γίνει τραγανιστή.
  • Τάκος με πέτσα κοτόπουλου. Σε αυτό το κυρίως πιάτο, η τραγανιστή πέτσα κοτόπουλου και το άκρως γευστικό στήθος κοτόπουλου έχουν θεϊκή γεύση όταν είναι τυλιγμένα σε τορτίγια που είναι γαρνιρισμένη με ξινή κρέμα, σάλτσα και κόλιανδρο.
  • Ψητό κοτόπουλο. Για τη συνταγή αυτή δεν χρησιμοποιείται τίποτε περισσότερο από ολόκληρο το κοτόπουλο (με την πέτσα φυσικά), αλάτι, πιπέρι και σκόνη από σκόρδο. Σας εγγυούμαστε πως όλοι μπορείτε να καταφέρετε να το φτιάξετε.
  • Λεμονάτο στήθος κοτόπουλου. Αυτή η ελαφριά συνταγή είναι κατάλληλη για οποιαδήποτε μέρα της εβδομάδας. Χρειάζεται μόνο 15 λεπτά προετοιμασίας και 35 λεπτά ψησίματος.

Επιμέλεια κειμένου Σωτηριάδου Χριστίνα

Ζητάτε πάντα τις συμβουλές των εξειδικευμένων ιατρών σας ή άλλου εξειδικευμένου προσωπικού για οτιδήποτε αφορά σε οποιαδήποτε πάθηση. Ποτέ μην παραβλέψετε ιατρική συμβουλή ή αναβάλλετε να ρωτήσετε τη γνώμη του ειδικευμένου ιατρού .

 Γιατί Πρέπει Να Ξαναρχίσετε Να Τρώτε Την Πέτσα Από Το Κοτόπουλο

Γιατί δεν πρέπει να πλένουμε το ωμό κοτόπουλο: Ποιοι οι σοβαροί κίνδυνοι

Κοτόπουλο: Δεν είναι λίγες οι νοικοκυρές που πλένουν το κοτόπουλο πριν το μαγειρέψουν, όπως κάνουν και μετά άλλα κρέατα. Ωστόσο, υπάρχει ένας πολύ σοβαρός λόγος που πρέπει να σταματήσουν να το κάνουν, αμέσως. Ο λόγος είναι πως πλένοντας το ωμό κοτόπουλο ελλοχεύει ο κίνδυνος διασποράς βακτηριδίων σε επιφάνειες και σκεύη.

Ειδικοί αναφέρουν πως μπορεί να εξαπλωθεί το καμπυλοβακτηρίδιο το οποίο προκαλεί και γαστρεντερίτιδα. Εκπρόσωπος του USDA αναφέρει στο Buzzfeed πως «μερικά βακτηρίδια μπορούν να μείνουν σε επιφάνειες και στα χέρια μας όσες φορές και να τα πλύνουμε».

Η καθηγήτρια περιβαλλοντικής υγείας του Πανεπιστημίου της Αριζόνα, Κέλι Ρέινολντς, από την πλευρά της υποστηρίζει: «Το να πλένουμε το κοτόπουλο δεν απομακρύνει τα βακτηρίδια», τα οποία και ευθύνονται για πολλές ασθένειες. Οπότε την επόμενη φορά που θα ετοιμάζεστε να μαγειρέψετε κοτόπουλο, καλύτερα να αποφύγετε το πλύσιμό του. Παράλληλα δείτε και τι σημαίνουν οι λευκές ραβδώσεις στο κοτόπουλο.

Γιατί δεν πρέπει να πλένουμε το ωμό κοτόπουλο

 

Συνταγές

Ροή ειδήσεων

Share