Σάββατο, 22 Ιανουαρίου 2022

4+1 μυστικά για να φας άφοβα στο Κυριακάτικο Πασχαλινό τραπέζι! Ποια φαγητά έχουν τις λιγότερες θερμίδες

Ποια πρέπει να αποφύγετε;

6 Απριλίου 2018 16:03
4+1 μυστικά για να φας άφοβα στο Κυριακάτικο Πασχαλινό τραπέζι! Ποια φαγητά έχουν τις λιγότερες θερμίδες

Το Κυριακάτικο μεσημεριανό γεύμα πλησιάσει και μετά την νηστεία οι περισσότεροι ανυπομονούν γι'αυτή την στιγμή και συνήθων είναι αυτό που λέμε «έφαγα μέχρι σκασμού».

Αυτά είναι μερικά tips, για να φας άφοβα ότι θες χωρίς να προκαλέσεις στον οργανισμό σου «σοκ». Διαβάστε παρακάτω..

Αποφύγετε τα τσιμπολογήματα

Συνδυάστε το κρέας με πλούσιες φυτικές ίνες- σαλάτα- που μειώνει την απορρόφηση λίπους από τον οργανισμό μας. Αυτός είναι και ο λόγος που συνδυάζουμε πάντα την πρωτεΐνη με λαχανικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επίδομα - ανάσα 140 ευρώ μέχρι τις 15 Απριλίου!

Προτιμήστε το κατσικάκι που έχει 166 kcal/100gr. Σε αντίθεση το αρνί έχει 374 Kcal/ 100gr

Αποφύγετε τα αυγά ή έστω τους κρόκους αυγών

Προσοχή στην κατανάλωση μεγάλης ποσότητας κρασιού και γενικότερα αλκοόλ

Πηγή: Youweekly.gr

 

Συνταγές

Ροή ειδήσεων

Share