Survivor 5: Στους Μαχητές η Βρισηίδα Ανδριώτου; (Video)

Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Στο αποψινό 2/3 επεισόδιο του Survivor 5, είδαμε την Βρισηίδα Ανδριώτου να αναφέρει λίγο πριν ξεκινήσει το αγώνισμα επάθλου πως θα ήθελε να πάει στην ομάδα των Μαχητών! Ενώ, η Ασημίνα με δάκρυα στα μάτια μίλησε ανοιχτά για τον Χρήστο Δάντη.
Πιο συγκεκριμένα, η ίδια είπε: «Έρχομαι με πάρα πολύ καλή ψυχολογία για να αγωνιστώ, δεν έχω άγχος, αν και ποτέ δεν είχα άγχος στα αγωνίσματα. Μπορεί να είναι το τελευταίο μου αγώνισμα, αν και δεν θέλω να φύγω. Δεν νιώθω δεν έχει κλείσει ακόμα ο κύκλος μου. Νιώθω ότι μου αξίζει ακόμα μία θέση στο Survivor και επειδή η ομάδα μου με ψήφισε να φύγω, αν είναι να αποχωρήσω, να πάω στους Μπλε, γιατί πιστεύω από τα λεγόμενά τους ότι οι Μπλε με θέλουν στην ομάδα τους».






0 ΣΧΟΛΙΑ