Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024

Survivor 4: Σοκαριστική αλλαγή από την Έλενα Λιλιοπούλου - Έμειναν «κόκκαλο» όσοι το είδαν

Γιατί το έκανες αυτό βρε Έλενα...

31 Ιανουαρίου 2021 11:30
Survivor 4: Σοκαριστική αλλαγή από την Έλενα Λιλιοπούλου - Έμειναν «κόκκαλο» όσοι το είδαν
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η Έλενα Λιλιοπούλου ήταν η πρώτη παίκτρια, που έφυγε από το Survivor, με την «καυτή» υπάλληλο αρτοποιείου, όμως, να κεντρίζει πάντα το ενδιαφέρον με την ομορφιά της, αν και προχώρησε σε μια σοκαριστική αλλαγή, αφήνοντας «κόκκαλο» όσους το είδαν.

Εδώ και λίγες μέρες έχει κυκλοφορήσει η φήμη πως η Έλενα Λιλιοπούλου έχει μετανιώσει την απόφασή της να φύγει από το Survivor 4 και θέλει να επιστρέψει.

Survivor 4: Η τεράστια αλλαγή της Έλενας Λιλιοπούλου που κανείς δεν περίμενε

Χωρίς πολλά πολλά, η Έλενα έσπευσε και έκλεισε το προφίλ της στο Instagram, το οποίο μέχρι πριν από λίγες μέρες ήταν ανοιχτό.

Έλενα Λιλιοπούλου Instagram

H κίνηση αυτή θα μπορούσε να λέει πολλά ωστόσο ακόμα δεν είμαστε βέβαιοι αν όντως έχει συμφωνήσει με την παραγωγή να γυρίσει στον Άγιο Δομίνικο.

Survivor 4: «Χρυσάφι» για ΣΚΑΪ και Ατζούν - Αυτό τον όρο έχει βάλει ο Τούρκος παραγωγός για να προβάλλεται το ριάλιτι

Το Survivor 4 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και ο ΣΚΑΪ φαίνεται να ποντάρει τα πάντα στο ριάλιτι επιβίωσης και όχι άδικα, αφού χρυσάφι απλώνεται στα πόδια των ανθρώπων του καναλιού και του Ατζούν Ιλιτζαλί, με τη συμφωνία τους να είναι προσεγμένη έως και την τελευταία λεπτομέρεια για κάθε επεισόδιο, που προβάλλεται.

Το παιχνίδι έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, το οποίο διατηρεί το Survivor μόνιμα στην κορυφή της τηλεθέασης, ακόμη και απέναντι σε πολύ δυνατά προγράμματα, όπως το MasterChef και οι «Άγριες Μέλισσες». Είναι αρκετά πιθανό η πρεμιέρα στις 27 Δεκεμβρίου, σε μια εποχή όπου τα υπόλοιπα κανάλια είχαν μόνο κάποα εορταστικά προγράμματα, να έδωσε ένα προβάδισμα, αλλά σε κάθε περίπτωση η πρωτιά δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.

Survivor 4: Ο όρος που έχουν βάλει Ατζούν και ΣΚΑΪ για να... πλουτίσουν

Αυτό το γεγονός, όπως αναφέρει η «Real News» σχετίζεται με έναν όρο, που έχει τεθεί στη συμφωνία και αφορά τη ρήτρα τηλεθέασης, που προβλέπεται. Η ρήτρα αυτή δίνει ισχυρό οικονομικό κίνητρο στις δύο πλευρές, καθώς όσο πιο υψηλά είναι τα ποσοστά στο δυναμικό κοινό, τότε τόσο υψηλότερο θα είναι το κόστος παραγωγής για κάθε επεισόδιο.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι το μίνιμουμ κόστος κάθε επεισοδίου βρίσκεται στα 80.000 ευρώ για μια μέση τηλεθέαση της τάξης του 20%, ενώ για κάθε μονάδα τηλεθέασης μεγαλύτερη αυτού του ποσοστού, τότε το κόστος του επεισοδίου αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ. Κάτι τέτοιο σημαίνει, επί παραδείγματι, ότι το επεισόδιο της Τρίτης (26/1) που σημείωσε 34.5% στο δυναμικό κοινό, αύξησε το κόστος κατά 56.000 ευρώ, φέρνοντας το σύνολο κόστους στα 136.000 ευρώ.

Είναι ολοφάνερο, ότι ο ΣΚΑΪ και η Acun Medya δίνουν τα πάντα, ώστε να εξασφαλίσουν την απόλυτη επιτυχία του ριάλιτι, φέρνοντας πολύ μεγάλα κίνητρα, ιδίως στο οικονομικό κομμάτι. Αν παραμείνει σε τόσο υψηλά νούμερα τηλεθέασης το Survivor, τότε θα μιλάμε για τη… συμφωνία του αιώνα, από άποψη κέρδους.

 

Survivor

Ροή ειδήσεων

Share