Βαλαβάνη: «Νομίζω κάποιος έβαλε με το ζόρι την Ανθή Σαλαγκούδη στο Survivor! Το κορίτσι αυτό…»

Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη μίλησε για τα όσα συμβαίνουν στο φετινό Survivor στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό».
Η δημοσιογράφος και πρώην παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης, μίλησε για όλους και για όλα, ενώ δεν δίστασε να πει πως η Ανθή Σαλαγκούδη μπήκε μάλλον με το ζόρι στο παιχνίδι.
Από την άλλη, όσον αφορά τους παρουσιαστές του, ανέφερε πως δεν μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε… διαβάστε την συνέχεια στο Youweekly.gr!






0 ΣΧΟΛΙΑ