ΑΡΧΙΚΗ MEDIA

Survivor 2- Διαρροή: Αυτός ο παίκτης κερδίζει στο αγώνισμα ασυλίας!

Survivor 2- Διαρροή: Αυτός ο παίκτης κερδίζει στο αγώνισμα ασυλίας!
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Αγώνισμα ασυλίας θα είναι το σημερινό, με τους παίκτες να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να μην βρεθούν στην δύσκολη θέση στο συμβούλιο του νησιού!

Οι παίκτες του reality επιβίωσης θα μπουν δυναμικά στον στίβο μάχης και θα κάνουν τον αγώνα… ντέρμπι για να εξασφαλίσουν την νίκη! Δείτε παρακάτω… 

Δείτε ακόμη: “Η συγκίνηση…”- Το δημόσιο “ευχαριστώ” και το μήνυμα του Αγόρου στα social media!

Πάμε όμως στο θέμα μας! Ποιος είναι αυτός ο παίκτης;

!! Προσοχή ακολουθεί Spoiler.

 

Ο παίκτης που κερδίζει την ασυλία είναι…. o Ηλίας! 

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου