Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024

Netflix: Έρχεται φθηνότερη συνδρομή - Δείτε εδώ πώς

Για να προλάβει την disney +

5 Σεπτεμβρίου 2022 15:28
Netflix: Έρχεται φθηνότερη συνδρομή - Δείτε εδώ πώς
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το Netflix, προκειμένου να προλάβει την Disney+, αναμένεται να επισπεύσει μία συνδρομή χαμηλού κόστους που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το 2023.

Με την ευκαιρία δείτε εδώ γιατί το «Resident Evil» ακυρώθηκε από το Netflix.

Πρόκειται για μια φθηνότερη συνδρομή με διαφημίσεις για την πλατφόρμα streaming στις αρχές Νοεμβρίου, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ανακόψει την απώλεια περισσότερων από 1 εκατομμύριο συνδρομητών το 2022.

Η εταιρεία σχεδίαζε αρχικά να ξεκινήσει να προσφέρει την υπηρεσία το 2023, αλλά το Variety ανέφερε την περασμένη εβδομάδα ότι μετατέθηκε για την 1η Νοεμβρίου, προκειμένου να προλάβει το Disney+.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η υπηρεσία του Netflix θα ξεκινήσει μεταξύ άλλων στις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστραλία και τον Καναδά και αναμένεται να έχει τιμή μεταξύ 7 και 9 δολαρίων ΗΠΑ. Η πιο βασική συνδρομή Netflix κοστίζει τώρα 9,99 δολάρια ΗΠΑ ή 15,49 δολάρια ΗΠΑ για μια τυπική συνδρομή.

Η διαφημιστική συνδρομή θα είναι επιπρόσθετη, πράγμα που σημαίνει ότι οι σημερινοί συνδρομητές δεν θα βλέπουν διαφημίσεις στο Netflix.

«Βρισκόμαστε ακόμα στις πρώτες μέρες της απόφασης για το πώς θα λανσάρουμε μια χαμηλότερη τιμή, υποστηριζόμενη από διαφημίσεις, και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις», δήλωσαν. «Επομένως, όλα αυτά είναι απλώς εικασίες σε αυτό το σημείο».

Ο επικεφαλής λειτουργιών και προϊόντων της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, αποκάλυψε το σκεπτικό της εταιρείας πίσω από την εισαγωγή διαφημίσεων για την υποστήριξη συνδρομών με χαμηλότερη χρέωση.

Είπε ότι το Netflix θέλει να «προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τους καταναλωτές ... που επιλέγουν να πάρουν την προσφορά που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, αλλά και να προσφέρει μια απίστευτη εμπειρία για τις μάρκες και τους διαφημιστές που θέλουν να συνεργαστούν μαζί μας για να διασφαλίσουμε ότι κάνουμε καλή δουλειά για να αναβαθμίσουμε αυτό που φαίνεται γι' αυτούς».

Δήλωσε αισιόδοξος ότι η διαφήμιση στο Netflix μπορεί να «προσφέρει μια εμπειρία που είναι θεμελιωδώς διαφορετική από την εμπειρία της διαφήμισης» στην ιδιωτική ή την καλωδιακή τηλεόραση σήμερα.

 

Stars & TV

Ροή ειδήσεων

Share