Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

ΑΕΚ: Ο Μάλκολμ Γκρίφιν θα τελειώσει την αγωνιστική του χρονιά στη Χάποελ Ιερουσαλήμ!

Εξελίξεις για τους κιτρινόμαυρους!

27 Απριλίου 2019 17:43
ΑΕΚ: Ο Μάλκολμ Γκρίφιν θα τελειώσει την αγωνιστική του χρονιά στη Χάποελ Ιερουσαλήμ!

Εξελίξεις για την ομάδα της ΑΕΚ όπως φάινεται έχουμε αφού ο Μάλκολμ Γκρίφιν θα τελειώσει την αγωνιστική του χρονιά στη Χάποελ Ιερουσαλήμ!

η Χάποελ Ιερουσαλήμ βρήκε στο πρόσωπό του Μάλκομ Γκρίφιν τον αντικαταστάτη του τραυματία Τζέι Κόβαν Μπράουν και συμφώνησε με την ΑΕΚ, καταβάλλοντας ένα buy out, μια ημέρα πριν εκπνεύσει η διορία για προσθήκες.

Στο Ισραήλ και την Χάποελ Ιερουσαλήμ φαίνεται πως ολοκληρώσει τη φετινή αγωνιστική σεζόν ο Μάλκομ Γκρίφιν της ΑΕΚ.

Να αναφέρουμε ότι ο Γκρίφιν δεν υπολογίζεται ιδιαίτερα από τον Λούκα Μπάνκι.

ΑΕΚ: Τον Σεπτέμβριο θα "μπει" επιτέλους στο σπίτι της! - Ποιες είναι οι νέες εξελίξεις;

Ευχάριστα νέα για τους φίλους της ΑΕΚ αφού από τον Σεπτέμβριο θα "μπει" επιτέλους στο σπίτι της! Ποιες είναι οι εξελίξεις για το σχέδιο της ΑΕΚ να έχει πια την δική της έδρα;

Ο Γιώργος Πραχαλιάς εξήγησε όλο το πλάνο που υπάρχει σε συνέντευξη του -και που θέλει να προχωρήσει η πλευρά του Δημάρχου Φυλής, Χρήστου Παππού- και τόνισε ότι υπάρχει η δυνατότητα από τη δημοτική Αρχή να εξυπηρετηθούν οι φίλοι της ΑΕΚ με τη δημοτική συγκοινωνία.

Ο επικεφαλής του επιχειρησιακού προγράμματος του Δήμου Φυλής κ. Γιώργος Πραχαλιάς μίλησε για το ρεαλιστικό ενδεχόμενο η ΚΑΕ ΑΕΚ να έχει ως νέα έδρα από τη νέα αγωνιστική σεζόν το Ολυμπιακό γήπεδο πάλης στα Άνω Λιόσια.

Το επιχειρησιακό σχέδιο «Φυλή 2021», που είναι αρμοδιότητα του Δήμου Φυλής, το είχε σχεδιάσει, ανεξαρτήτως του ερχομού της ΑΕΚ στην πόλη μας. Είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα αστικής ανάπλασης που έχει γίνει ποτέ σε οργανωμένη πόλη, στην ιστορία της Ελλάδας. Είναι ένα τεράστιο πρόγραμμα χωρικής ανασυγκρότησης, μίας ολόκληρης πόλης και το οποίο θα υλοποιούταν, ούτως ή άλλως, από τον Δήμο Φυλής.

Στο πλαίσιο αυτό, είχαμε διαβλέψει ότι στην πόλη μας, θα ερχόταν η ΚΑΕ ΑΕΚ, γιατί εκεί υπάρχει το ακίνητο των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων που δεν είναι κυριότητα του Δήμου Φυλής, αλλά είναι ιδιοκτησία του ελληνικού κράτους, το εν λόγω ακίνητο. Είχαμε αντιληφθεί εδώ και καιρό, ότι ήταν η μοναδική λογική λύση για την ΚΑΕ ΑΕΚ. Πράγματι, δικαιωθήκαμε στην πρόβλεψη μας, αυτή. Η ΚΑΕ ΑΕΚ ήταν σε συζητήσεις, σε προχωρημένο στάδιο με το ΕΤΑΔ. Σε ανύποπτο χρόνο, μακριά από τα… φώτα της δημοσιότητας, εμείς ήρθαμε σε επαφή με την ΚΑΕ ΑΕΚ. Εκεί, διαπιστώσαμε ότι είναι προχωρημένη η κατάσταση και ότι η ΚΑΕ θεωρητικά θα έρθει στην πόλη.

Στον Δήμο, είμαστε πάντα της άποψης πως οι συνεργασίες βοηθούν και όχι οι στείρες διαμάχες, που δεν έχουν κανένα νόημα. Ο κύριος Μάκης Αγγελόπουλος αποδείχθηκε ευφυέστατος και ένας εξαιρετικά ρεαλιστής επιχειρηματίας και αντιλήφθηκε σε λιγότερο από 10 λεπτά, πως απέναντί του, έχει ανθρώπους σοβαρούς, με πλάνο, σχέδιο και πάνω από όλα, μεγάλη διάθεση συνεργασίας. Οι δύο πλευρές διαπιστώσαμε σε λιγότερο από 10 λεπτά, την αντίληψη στο θέμα και τη διάθεση, να επιλυθούν τα όποια προβλήματα θα αντιμετωπίσει η ΑΕΚ στην εγκατάστασή της.

Παρουσιάσαμε στην ΚΑΕ, το σχέδιο «Φυλή 2021», αλλά και τις πρόνοιες που είχαμε προβλέψει για το ενδεχόμενο ερχομού της ΑΕΚ στην πόλη, γιατί δεν απαιτείται απλώς να έρθει στο στάδιο. Με τον ερχομό της, η ΑΕΚ παίρνει και έναν μεγάλο αριθμό τετραγωνικών για να οικοδομήσει. Σε ποιον χώρο θα τα οικοδομήσει; Με τι χρήση γης; Με τι οικοδομικούς όρους; Λοιπόν, ναι μεν το στάδιο είναι αρμοδιότητα της κεντρικής διακυβέρνησης και όχι του Δήμου Φυλής, αλλά όλα αυτά που θα ήθελε να κάνει η ΚΑΕ ΑΕΚ στην πόλη μας, θα έπρεπε να υλοποιηθούν μαζί με τον Δήμο Φυλής και τον δήμαρχο, Χρήστο Παππού.

Σκοπός είναι να εξυπηρετηθεί σε ό,τι θέλει να φτιάξει, προκειμένου να ικανοποιηθεί και το δημόσιο συμφέρον και ο Δήμος να προασπίζεται, αλλά και για την ανάπτυξη του βιοτικού επιπέδου, αλλά και την άνοδο της ποιότητας ζωής στην πόλη μας.

Πως προέκυψε το να συμπεριληφθεί η ΑΕΚ στο σχέδιο αυτό; Ποιος είχε την ιδέα;

Σκεφτήκαμε πως έπρεπε να προχωρήσουμε σε μία ριζική αναμόρφωση και της πόλης, αλλά και του brand name της. Έτσι, φτάσαμε κάποια στιγμή στον χώρο που καταλαμβάνει το Ολυμπιακό Ακίνητο, που βλέπουμε πως είναι μία περιοχή όπου και το ακίνητο είναι λιμνάζον. Από το 2004 μέχρι σήμερα, οι όποιες προσπάθειες του ελληνικού κράτους να το αξιοποιήσει, ήταν εμβαλωματικές και ατελέσφορες.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, να μην μπορεί να αναπτυχθεί ο Δήμος. Εκκρεμούν 20.000 τετραγωνικά μέτρα, που αναμένεται να οικοδομήσει η ΚΑΕ ΑΕΚ εκεί. Το γήπεδο όμως, συνοδεύεται από κάποιες χιλιάδες αδόμητα τετραγωνικά μέτρα. Έπρεπε εκ προοιμίου να έρθουμε σε μία συνεννόηση με τον τωρινό ιδιοκτήτη, ή τον μελλοντικό. Από τη στιγμή που είδαμε πως η ΑΕΚ θα κινηθεί προς τα εκεί, σχεδιάσαμε με βάση τις απαιτήσεις που θα έχει ένα μεγάλο αθλητικό σωματείο, όπως είναι η ΑΕΚ, που θα έρθει στην περιοχή. Από συγκοινωνίες, υποδομές, πάρκινγκ, τα πάντα.

Και το κυριότερο, είναι το που θα αξιοποιηθούν τα αδόμητα τετραγωνικά, που αυτομάτως αποκτά η ΑΕΚ με την απόκτηση του γηπέδου. Απλώς εμείς προλάβαμε την ΚΑΕ ΑΕΚ. Να σας αποκαλύψω, πως στην πρώτη μας, τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο, κύριο Αγγελόπουλο, είπαμε ότι θα σας αιφνιδιάσουμε ευχάριστα, καθώς είδαν πως θα έχουμε ήδη ολοκληρωμένο σχεδιασμό και διάθεση να συνεργαστούμε στο παραμικρό.

Ακόμα δεν έχει δοθεί το τελικό «οκ» από την Πολιτεία. Μόλις γίνει αυτό, όπως αναμένεται δηλαδή, πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να μπορέσει η ΑΕΚ να χρησιμοποιήσει το κλειστό της πάλης στα Άνω Λιόσια;

Εμείς εκτιμούμε ότι είναι απολύτως ρεαλιστικό, πως η ΑΕΚ με την έναρξη της σεζόν 2019-20, δηλαδή τον προσεχή Σεπτέμβρη, θα μπορεί να ξεκινήσει τις αγωνιστικές υποχρεώσεις στην πόλη μας. Εναπόκειται στην ΑΕΚ, στο να κάνει τις τροποποιήσεις που θέλει ο κύριος Αγγελόπουλος, που έχει πει πως τα έχει όλα έτοιμα. Από πλευράς Δήμου, διαβεβαιώνουμε την ΚΑΕ ΑΕΚ και το φίλαθλο κοινό, ότι έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε από την πρώτη μέρα των αγωνιστικών υποχρεώσεων της ΚΑΕ στην πόλη.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, είναι το συγκοινωνιακό. Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, έχουμε τη δυνατότητα, από τον σταθμό προαστιακού, που έχουμε έτοιμο στην πόλη μας. Έχουμε μεριμνήσει έτσι ώστε να υπάρχουν μεγάλα δωρεάν δημοτικά πάρκινγκ και με ασφάλεια στα πέριξ του προαστιακού σιδηροδρόμου. Από εκεί, υπάρχει δημοτική συγκοινωνία, με τα δρομολόγια να τροποποιηθούν και να οργανωθούν, προκειμένου να εξυπηρετούν ειδικά τις αγωνιστικές ημέρες, να παραλαμβάνουν τον κόσμο από τον σταθμό και να τον μεταβιβάζουν εντός 10 λεπτών στο γήπεδο και μετά πάλι πίσω.

Υπάρχει δυνατότητα στάθμευσης στο γήπεδο και έχουμε δυνατότητα σε εκτάσεις δημοτικές που υπάρχουν πλησίον του γηπέδου, να εξασφαλίσουμε δωρεάν και ασφαλές πάρκινγκ, για όποιον έρχεται στο γήπεδο. Είτε με σιδηρόδρομο, είτε με δικό τους αυτοκίνητο, ο Δήμος Φυλής έχει τη δυνατότητα, αύριο το πρωί, να τους εξυπηρετήσει την όποια ανάγκη, μας παρουσιάσει η ΚΑΕ ΑΕΚ.

Η απόσταση από τον προαστιακό, στο γήπεδο, δεν είναι ούτε 10 λεπτά. Με δημοτική συγκοινωνία έχουμε μεριμνήσει έναν δρόμο παράπλευρο της Αττικής Οδού, που δεν θα εισέρχεται εντός του αστικού ιστού και θα φτάνει σε λιγότερο από 10 λεπτά στο γήπεδο. Θα εξυπηρετεί την ΚΑΕ ΑΕΚ και όλο το πολυθεματικό πάρκο, μέχρι την κατασκευή του νέου σταθμού, που θα απέχει περίπου στα 800 μέτρα από το γήπεδο της ΑΕΚ. Θα είναι ένας καινούργιος και υπερσύγχρονος σταθμός, ο οποίος θα συνδεθεί με την Γραμμή 3 του μετρό.

Αυτή τη στιγμή, έχει κανονιστεί να συνδυαστεί με την επέκταση του μετρό, που έχει σχεδιαστεί να σταματήσει στον σταθμό Αγίου Νικολάου, 2,5 χιλιόμετρα απόσταση από το νέο γήπεδο της ΑΕΚ. Σε βάθος χρόνου θα χτιστεί ένας πολυδύναμος σταθμός και μετρό, αλλά και έξοδος από την Αττική Οδό, εκεί όπου θα εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες των φίλων της ΑΕΚ.

Στο παρελθόν έχετε πει την φράση πως «το νέο γήπεδο της ΑΕΚ δεν θα είναι απλά ένα σπίτι, αλλά κάτι παραπάνω». Τι εννοείτε;

Με την υλοποίηση του υπηρεσιακού σχεδίου «Φυλή 2021», η πόλη της Φυλής δεν θα αλλάξει μόνο brand name, αλλά θα αναμορφωθεί εκ βάθρων, γιατί θα γίνει μία ριζική ανασυγκρότηση της πόλης. Επειδή περιβάλλεται από δύο βουνά και πέντε λόφους, θα γίνει μία νέα επτάλοφος πόλη, όπως είναι η Κωνσταντινούπολη, το Τελ Αβίβ και η Ιερουσαλήμ, όπως και πολλές πόλεις στον κόσμο, που προσπαθούν να αξιοποιήσουν τους ορεινούς τόπους που υπάρχουν, προκειμένου να αναβαθμίσουν χωρικά και περιβαλλοντολογικά την πόλη.

Εφόσον ο Δήμος Φυλής και περιβαλλοντολογικά, γίνει μία επτάλοφος πόλη και με τον νέο Μητροπολιτικό Ναό, θα είναι τοπόσημο για ολόκληρη την ελληνική επικράτεια και τον ελληνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΕΚ δεν μπορεί να μετακομίσει στην φυσική της έδρα, η οποία είναι η Κωνσταντινούπολη, αλλά με τον ερχομό της, στην πόλη της Φυλής, που θα γίνει επτάλοφος πόλη, εκτιμώ με έναν νοερό τρόπο, πως παίρνει… σάρκα και οστά, το σύνθημα που τραγουδούν οι φίλοι της ΑΕΚ: «ΑΕΚ ζούμε στην Πόλη να σε δούμε». Η ΑΕΚ έρχεται σε μία πόλη με συμβολισμό. Είμαστε σίγουροι ότι δεν θα γίνει απλά η φυσική έδρα της, αλλά θα γίνει η ψυχική έδρα της.

Η χωρητικότητα του γηπέδου, θα είναι 10.000, όπως λέγεται;

Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο στάδιο, που είναι αμαρτία από τον… Θεό, να λιμνάζει. Θα ήθελα να απευθυνθώ και σε όλους όσοι καλοπροαίρετα αντιδρούν, για να μείνουν τα έργα στις Ομοσπονδίες. Θέτω ένα απλό ερώτημα… Πότε και πόσες φορές αυτό το στολίδι, γέμισε με 10.000 κόσμο και σε ποια διοργάνωση; Η μόνη ομάδα που όχι μόνο μπορεί να γεμίζει διαχρονικά και σταθερά το γήπεδο, αλλά και αναδεικνύει όλο της, το μεγαλείο, είναι η ΑΕΚ.

Είναι αμαρτία από τον Θεό, ένα τέτοιο Ολυμπιακό στολίδι, να μην αξιοποιείται από μία ομάδα η οποία συμμετέχει και στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, αλλά και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο γήπεδο, με πρόνοιες για πάρα πολλές δραστηριότητες, με βοηθητικούς χώρους, που δεν έχει κανένα άλλο ακίνητο στην χώρα και παραμένει από το 2004 μέχρι σήμερα, σε λιμνάζουσα κατάσταση. Μιλάμε για μία έδρα!

 

Sports

Ροή ειδήσεων

Share