Τετάρτη, 08 Δεκεμβρίου 2021

Μην πετάτε τις μαυρισμένες μπανάνες - Μάθετε πώς μπορείτε να τις επαναφέρετε (Video)

Εύκολο κόλπο!

19 Ιουνίου 2021 13:26
Μην πετάτε τις μαυρισμένες μπανάνες - Μάθετε πώς μπορείτε να τις επαναφέρετε (Video)
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Πόσες φορές έχετε αγοράσει ένα μάτσο μπανάνες και μαύρισαν σε μόλις μια ημέρα ή δύο, με αποτέλεσμα να τις πετάξετε; Μόλις δείτε το παρακάτω βίντεο όμως, θα το μετανιώσετε! Θα σας δείξουμε ένα μικρό τέχνασμα που θα βρείτε πολύ πρακτικό. Θα μάθετε πως να επαναφέρετε τις μπανάνες σας και να απολαύσετε την υπέροχη γεύση τους. Επίσης, βράσε μπανάνα και κανέλα, πιες το ζουμί λίγο πριν τον ύπνο και θα σε σώσει.

Πρώτα θα πρέπει να τις βάλετε σε μια σακούλα με ρύζι, όπως ακριβώς κάνετε όταν το τηλέφωνό σας βραχεί, για να τραβήξει την υγρασία και στη συνέχεια θα εκπλαγείτε από το τι θα επακολουθήσει. Παρακολουθήστε το βίντεο και μάθετε πως να μην πετάξετε ποτέ ξανά τις μπανάνες σας στα σκουπίδια.

Που κάνουν καλό και που κακό οι μπανάνες;

Οφέλη για την υγεία

Παρακάτω αναφέρονται τα πιθανά οφέλη για την υγεία, τα οποία σχετίζονται με τις μπανάνες. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι απαιτούνται περισσότερες μελέτες υψηλής ποιότητας προτού αυτές οι σχέσεις υγείας επιβεβαιωθούν οριστικά.

Πίεση αίματος

Η χαμηλή πρόσληψη νατρίου είναι απαραίτητη για την μείωση της αρτηριακής πίεσης, ωστόσο η αύξηση της πρόσληψης καλίου μπορεί να είναι εξίσου σημαντική, εξαιτίας της αγγειοδιαστολής, που προκαλεί. Σύμφωνα με την μεγάλη αμερικανική έρευνα, λιγότεροι από το 2% των ενηλίκων των ΗΠΑ φτάνουν την καθημερινή συνιστώμενη ποσότητα των 4.700 mg. Επίσης, η υψηλή πρόσληψη καλίου συνδέεται με 20% μειωμένο κίνδυνο θανάτου από όλες τις αιτίες.

Μην πετάτε τις μαυρισμένες μπανάνες

Άσθμα

Μια μελέτη που διεξήχθη από το Imperial College του Λονδίνου διαπίστωσε ότι τα παιδιά που έτρωγαν μία μπανάνα την ημέρα είχαν 34% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν άσθμα.

Καρκίνος

Η κατανάλωση μπανάνας, πορτοκαλιών και χυμού πορτοκαλιού κατά τα πρώτα δύο χρόνια της ζωής μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης λευχαιμίας παιδικής ηλικίας. Ως καλή πηγή βιταμίνης C, οι μπανάνες μπορούν να βοηθήσουν στην καταπολέμηση του σχηματισμού ελεύθερων ριζών, που είναι γνωστό ότι προκαλούν καρκίνο. Οι αυξημένη πρόσληψη ινών από φρούτα και λαχανικά, όπως οι μπανάνες, σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.

Μπανάνες: Δείτε Σε Ποια Περίπτωση Μπορεί Να Προκαλέσει Θάνατο!

Υγεία της καρδιάς

Η περιεκτικότητα που έχουν οι μπανάνες σε φυτικές ίνες, κάλιο, βιταμίνη C και Β6 υποστηρίζει την υγεία της καρδιάς. Η αύξηση της πρόσληψης καλίου μαζί με την μείωση της πρόσληψης νατρίου είναι η πιο σημαντική διατροφική αλλαγή, που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος, για να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου.

Σε μια μελέτη, όσοι κατανάλωναν 4.069 mg καλίου την ημέρα είχαν 49% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από ισχαιμική καρδιακή νόσο σε σύγκριση με αυτούς που κατανάλωναν λιγότερο κάλιο (περίπου 1.000 mg την ημέρα).

Οι υψηλές προσλήψεις καλίου σχετίζονται επίσης με μειωμένο κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου, με την προστασία έναντι της απώλειας μυϊκής μάζας, με την διατήρηση της οστικής πυκνότητας και με την μείωση του σχηματισμού πετρών στα νεφρά.

Διαβήτης

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι διαβητικοί τύπου 1 που ακολουθούν διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες έχουν χαμηλότερα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και οι διαβητικοί τύπου 2 μπορεί έχουν βελτίωση στα επίπεδα σακχάρου, λιπιδίων και ινσουλίνης στο αίμα. Μία μέση μπανάνα παρέχει περίπου 3 γραμμάρια ινών.

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share