Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2022

Έβαλε στη γλάστρα με τις ντομάτες τσόφλια από καρύδια - Ο λόγος θα σας καταπλήξει

Δοκιμάστε το!

20 Ιουνίου 2020 19:58
Έβαλε στη γλάστρα με τις ντομάτες τσόφλια από καρύδια - Ο λόγος θα σας καταπλήξει
Από Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη

Αν είσαι από τους τυχερούς που έχουν το δικό τους μικρό μποστάνι με φρούτα και λαχανικά που έχουν φυτευτεί απ' τα χεράκια σου τότε σίγουρα θα πρέπει να ξέρεις και κάποια μικρά μυστικά για τα φυτά σου. Για παράδειγμα, δες για ποιο λόγο πρέπει δίπλα απ' τις ντομάτες σου να φυτέψεις βασιλικό.

Στις ντομάτες θα αναφερθούμε και σήμερα μιας και είναι η εποχή που ευδοκιμούν και σου βρήκαμε μια ακόμη έξυπνη λύση για να ενισχύσεις το μεγάλωμα τους. Η λύση βρίσκεται στα καρύδια. Ναι όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται τα τσόφλια από καρύδια είναι η πιο φυσική και αποτελεσματική λύση.

ντομάτες καρύδια

Τα τσόφλια από τα καρύδια μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως φυσικό λίπασμα στον κήπο σου. Για να το κάνεις πρέπει πρώτα να πλύνεις τα καρύδια, να τα στεγνώσεις καλά και να τα σπάσεις σε μικρότερα κομμάτια. Έπειτα μπορείς είτε να τα τοποθετήσεις απευθείας στο έδαφος είτε να τα αναμείξεις στο κομπόστ που έχεις φτιάξει. Αυτό που θα προσδώσουν τα τσόφλια είναι κυρίως ασβέστιο και σε μικρότερο βαθμό άζωτο και φώσφορο.

Φάτε ντομάτα για πρωινό και χαρίστε στον οργανισμό σας κάτι μοναδικό!

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας λένε οι μεγαλύτεροι διατροφολόγοι και δεν έχουν άδικο. Τι πρέπει όμως να περιλαμβάνει ένα σωστό πρωινό για να μας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια και παράλληλα να μην περιλαμβάνει λιπαρά; Πολλοί είναι εκείνοι που προτείνουν τα λαχανικά και συγκεκριμένα τις ντομάτες για πρωινό, κι αυτό γιατί τα θρεπτικά συστατικά της είναι πάμπολλα, δείτε εδώ ποια είναι τα οφέλη της στον οργανισμό μας.

Είναι καλό να χρησιμοποιούμε στο πρόγευμα και όχι μόνο, τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως ολικής αλέσεως δημητριακά και ψωμί, βρώμη, φρούτα και λαχανικά. Οι φυτικές ίνες είναι απαραίτητες για την υγεία μας για τους πιο κάτω:

  • Διευκολύνουν το πεπτικό σύστημα: 25-35γρ. φυτικών ινών καθημερινά στη διατροφή βοηθούν στη πρόληψη της δυσκοιλιότητας και στη καλή λειτουργία του πεπτικού.Βοηθούν στη διατήρηση του βάρους: Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες μας κάνουν να νιώθουμε πιο πολύ ώρα χορτάτοι. Έτσι δε «τσιμπούμε» ότι βρίσουμε μπροστά μας.
  • Βοηθούν στον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα: Το σώμα χρειάζεται περισσότερο χρόνο να διασπάσει τους υδατάνθρακες σε ζάχαρη όταν υπάρχουν φυτικές ίνες στο γεύμα, επομένως η ζάχαρη περνά με πιο αργό ρυθμό στο αίμα και αποφεύγονται οι μεγάλες αυξομειώσεις.Συμβάλλουν στην προστασία από κάποιες μορφές καρκίνου:
  • Οι φυτικές ίνες βοηθούν στην απαλλαγή του οργανισμού από τοξικές ουσίες και, επιταχύνοντας τη διαδικασία της πέψης, αυτές οι ουσίες παραμένουν στον οργανισμό για λιγότερο χρόνο.Προφυλάσσουν από τις καρδιακές παθήσεις: Μια διατροφή ψηλή σε φυτικές ίνες και χαμηλή σε λιπαρά, βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης και προφυλάσσει τον οργανισμό από καρδιακά νοσήματα.

ντομάτα πρωινό

Μην ξεχνάτε τα φρούτα και τα λαχανικά

Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν πάρα πολλές βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, αντιοξειδωτικές ιδιότητες και φυτικές ίνες που μειώνουν τη πιθανότητα χρόνιων ασθενειών, όπως τα καρδιακά νοσήματα, ο διαβήτης και ο καρκίνος. Επίσης, βοηθούν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, στην ανάπλαση των ιστών και δέρματος και σε πολλές άλλες λειτουργίες του οργανισμού.

Πολύ σημαντικό είναι το γεγονός ότι τα φρούτα και τα λαχανικά βοηθούν στην απώλεια και διατήρηση του βάρους, αφού 1 μερίδα φρούτων έχει μόνο 60 θερμίδες και μια μερίδα λαχανικών μόνο 25 θερμίδες. Έτσι για να συμπληρώνουμε τα 5 φρούτα και λαχανικά που πρέπει να παίρνουμε ημερησίως, προσθέτουμε φρούτα και λαχανικά σε κάθε μας πρωινό.

Βάλτε στο πρωινό σας πρωτεΐνη χαμηλών λιπαρών

Επιλέξτε αλλαντικά χαμηλά σε λιπαρά όπως γαλοπούλα και ζαμπόν χαμηλό σε λιπαρά, αυγό, γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά και τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

Τα λιπαρά είναι απαραίτητα σε κάθε διατροφή, πρέπει όμως να επιλέγουμε λιπαρά που είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό μας, αποφεύγοντας τα κορεσμένα λιπαρά. Καλές επιλογές λιπαρών είναι η μαργαρίνη, το αβοκάντο, το φιστικοβούτυρο, το ελαιόλαδο, οι ελιές και το σησάμι.

 

Funny-Περίεργα

Ροή ειδήσεων

Share